Przetargi.pl
Budowa 100 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Chełmno.

Gmina Chełmno ogłasza przetarg

  • Adres: 86-200 Chełmno, ul. Dworcowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6861540 , fax. 056 6861540
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmno
    ul. Dworcowa 1 1
    86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6861540, fax. 056 6861540
    REGON: 00053144700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa 100 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Chełmno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie 100 przydomowych oczyszczalni ścieków na posesjach położonych na terenie Gminy Chełmno.Wybudowanie oczyszczalni nastąpi w trzech różnych wariantach uzależnionych od lokalnych warunków wodno - gruntowych, topografii działki oraz od charakteru i wielkości obiektu: - wariant I: oczyszczalnia z osadnikiem gnilnym i drenażem - 76 szt., - wariant II: oczyszczalnia z osadnikiem gnilnym i drenażem wraz z przepompownią - 21 szt., - wariant III: oczyszczalnia z osadem czynnym typu Halson - 3 szt. Do wybudowania oczyszczalni w/w wariantach należy zastosować oczyszczalnie typu SOTRALENTZ (lub typ równoważny posiadający te same parametry techniczne). Każda z oczyszczalni ma odrębny projekt techniczny (jeden na daną posesję) na podstawie, którego należy wykonać roboty. Wykonawca w ramach zamówienia wykona również obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu geodezyjnym prac i wykonaniu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje załączony kosztorys ślepy na bazie, którego należy opracować kosztorys ofertowy, który należy dołączyć do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 200 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: 1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem postępowania. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1)Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się: a)wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotą budowlaną na kwotę minimum 100.000,00 zł dotyczącą robót budowlanych w zakresie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków. 2)Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych wraz z zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby zawodowej. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum 1 robota), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (referencji), że roboty te zostały wykonane należycie; 2)wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadających wymagane uprawnienia wraz z dokumentami potwierdzającymi te uprawnienia. 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli: 1)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego na podstawie następujących dokumentów, jakie Wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania: 1)w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy z Wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art., 24 ust 1 i 2 ustawy; 2)Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3)wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1)Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 3)Wykaz wykonanych prac podobnych wraz z potwierdzeniem, że prace wskazane w wykazie, zostały wykonane należycie - załącznik nr 3. 4)Oświadczenie Wykonawcy w sprawie powierzenia części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 4. 5)Wypełniony kosztorys ofertowy - załącznik nr 5. 6)Dowód wniesienia wadium w przypadku przelewu. 7)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywania zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego). 9)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11)Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 2.Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej. 3.Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w SIWZ oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 4.Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy (uprawnioną zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną), a w przypadku składania oferty wspólnej - przez pełnomocnika Wykonawców składających ofertę wspólną. 5.Podpisy na ofercie, oświadczeniach i dokumentach powinny być czytelne albo opatrzone imienną pieczątką. 6.Poprawki powinny być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem osoby upoważnionej. 7.Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedna ofertę. 8.W przypadku, gdy jakikolwiek składnik wzoru oferty nie dotyczy Wykonawcy, należy wpisać nie dotyczy. 9.Wymagane powyżej dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 10.Ponadto zaleca się załączenie spisu treści oferty, ułożenia wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w SIWZ, spięcie oferty w sposób zapobiegający jej dekompletacji oraz ponumerowanie wszystkich stron.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.chelmno.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach