Przetargi.pl
BRUKARZ

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 388 13 50 , fax. 0-52 388 53 67
  • Data zamieszczenia: 2014-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Tadeusza Kościuszki 11 11
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 388 13 50, fax. 0-52 388 53 67
    REGON: 09251269400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.sepolno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BRUKARZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 9 osób bezrobotnych w zakresie Brukarz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Termin wykonania zamówienia 01 kwiecień 2014 r. 29 kwiecień 2014 r. Szkolenie trwać musi 150 godzin zegarowych w tym 24 godzin teorii. Przeciętna liczba godzin w tygodniu nie może być mniejsza niż 25 godzin zegarowych na osobę godzina zegarowa zajęć teoretycznych liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut 1 godzina zegarowa zajęć praktycznych równa się 60 minutom bez przerwy. Wspólny Słownik zamówień CPV 80530000 8 Usługi szkolenia zawodowego. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do pracy jako brukarz. Program szkolenia musi obejmować między innymi poniższą tematykę Podstawy wiedzy o robotach drogowych. Dokumentacja techniczna związana z robotami brukarskimi. Materiały używane przy pracach brukarskich. Przygotowanie podłoża pod nawierzchnie brukarskie. Ogólne warunki techniczne wykonywania robót brukarskich. Metody i techniki układania bruku wraz z pracami przygotowawczymi i wykończeniowymi. Przygotowanie do wykonania i remontów nawierzchni chodników ulic placów z kostek płyt i kamieni. Renowacja i naprawa nawierzchni brukarskich. Obsługa i konserwacja narzędzi brukarskich Zasady organizacji pracy na stanowisku brukarza. Przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska. Zajęcia praktyczne. Program szkolenia zakres i jakość powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych dostępnych w bazach danych prowadzonych przez MP i PS. Szkolenie finansowane będzie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy Tytuł projektu Młodzi aktywni. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do informowania osób o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską oznaczenia materiałów szkoleniowych oznaczenia wszelkich dokumentów sporządzanych w ramach realizacji zamówienia m.in. zaświadczeń o ukończeniu szkolenia oznaczenia miejsca realizacji kursu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania mniejszej liczby osób z przyczyn niezależnych przez Zamawiającego. Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w zależności od terminu rozstrzygnięcia postępowania wyboru Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo, że w przypadku nie przyznania środków finansowych na przedmiotowe szkolenie, szkolenie to może nie być zrealizowane. Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 17.00 do 8 godzin dziennie z wyłączeniem dni wolnych. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia oraz do niezwłocznego po rozpoczęciu szkolenia przedstawienia polisy NNW następstw nieszczęśliwych wypadków potwierdzającej obowiązkowe ubezpieczenie słuchaczy. Koszt ubezpieczenia Wykonawca wyszczególni w preliminarzu kosztów. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia odpowiednich pomieszczeń do prowadzenia zajęć zgodnie z wymogami polskiego prawa sale muszą być odpowiednio oświetlone nagłośnione muszą spełniać wymogi bhp p. poż. oraz posiadać nielimitowany bezpłatny dostęp do sprawnego zaplecza sanitarnego. Wykonawca zobowiązany jest do skierowania uczestników kursu na badania lekarskie jeżeli są wymagane oraz do sfinansowania tych badań oraz zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o wynikach badań niezwłocznie po ich otrzymaniu. Ewentualny koszt badań musi być wliczony w cenę oferty oraz wyszczególniony w preliminarzu kosztów. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nieodpłatnie środki ochrony każdemu kursantowi skierowanemu przez Zamawiającego oraz zobligować do ich stosowania jeżeli przepisy szczegółowe w zakresie bhp wymagają stosowania takich środków przy wykonywaniu zadań. Ewentualny koszt środków ochrony musi być wliczony w cenę oferty oraz wyszczególniony w preliminarzu kosztów. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni uczestnikom odpowiednie materiały szkoleniowe tj. długopis co najmniej 60 kartkowy zeszyt lub notatnik materiały dydaktyczne niezbędne do utrwalenia wiadomości które po zakończeniu realizacji szkolenia przejdą na ich własność teczkę lub segregator na otrzymywane materiały. Materiały należy rozdać uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu szkolenia lub na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć a potwierdzenie ich odbioru Wykonawca przekaże Zleceniodawcy wraz z dokumentacją szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia bezpłatne zaplecze socjalne na które składać się będzie herbata kawa śmietanka cukier woda mineralna oraz słodki poczęstunek. Wskazane zaplecze musi być dostępne dla kursantów każdego dnia szkolenia. Wszystkie zajęcia muszą być prowadzone z wykładowcą trenerem. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy muszą uzyskać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z obowiązującymi przepisami. Po ukończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu kopię zaświadczeń w ciągu 5 dni od dnia zakończenia szkolenia. Miejsce szkolenia powiat sępoleński.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.sepolno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach