Przetargi.pl
Boisko wielofunkcyjne przy Zespole Szkół w Izdebnie

Urząd Gminy Łaskarzew ogłasza przetarg

  • Adres: 08-450 Łaskarzew, Duży Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6845024 , fax. 025 6845024
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łaskarzew
    Duży Rynek 32 32
    08-450 Łaskarzew, woj. mazowieckie
    tel. 025 6845024, fax. 025 6845024
    REGON: 71001117800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laskarzew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Boisko wielofunkcyjne przy Zespole Szkół w Izdebnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w Izdebnie obejmująca: 1. wielofunkcyjne boisko z wyrysowanymi liniami do gry w piłkę ręczną, siatkówkę, tenisa i koszykówkę: - wielofunkcyjne boiska do piłki ręcznej / mini nożnej z wyrysowanymi liniami boisko do siatkówki tenisa i koszykówki, nawierzchnia poliuretanowa pow. pola brutto : 22 x 44 = 968,0 m2; - nawierzchnia z szarej kostki betonowej grubości 8 cm na podbudowie z tłucznia pow. 234 m2; - naw. z szarej kostki bet. Grub. 6 cm na podbudowie z piasku /warstwa 5 cm/ pow. 174 m2; - obrzeża betonowe 8 x 30 x 100 pow. . 310 m2; - powierzchnia rabat wyłożonych korą sosnową, warstwa grub. 4 cm pow.ok.200m2; - trawniki z siewu pow. ok. 420m2, rozłożenie 3 cm warstwy torfu regenerowane pow. . 132 m2 nasadzenia: drzewa liściaste: 8 szt., krzewy liściaste 142 szt., krzewy iglaste 54 szt. 2. Ogrodzenie boiska - ogrodzenie panelowe o łącznej wys. 4 m , w tym 1 brama 2-skrzydłowa szer. i wys. 3 m , 3 furtki o szer. 1 m i wys. 2 m, fundament modułowy. 15 mb + furtka 1 mb + 39,6 mb + furtka 1 mb + 1,5 mb + 22,6 mb + 42,1mb +furtka 1 mb + 1,5 mb + 16,8 mb + brama 3mb + 2,8 mb. Łącznie 129 mb. 3. Odwodnienie boiska. - z uwagi na specyfikę przepuszczalności nawierzchni boiska, posadowionej na nieprzepuszczalnym gruncie, konieczne będzie wykonanie odwodnienia płyty. Planuje się odwodnienie boiska poprzez spadki nawierzchni i spływ powierzchniowy oraz odwodnienie liniowe boiska korytkami ściekowymi z rusztami typu ACO z odprowadzeniem do studzienek kanalizacyjnych i zbiornika retencyjnego. 4. Osprzęt boiska. - bramki do piłki ręcznej 2x3 m montowane w tulejach - para; - słupki i siatka do siatkówki montowane w tulejach 1 kpl.; - słupki i siatka do tenisa 1 kpl. montowane w tulejach; - słupy do koszykówki montowane w fundamentach betonowych. 5. Trybuny. - trybuny sportowe o charakterze modułowym na 200 miejsc siedziska Plastikowe. 5. Małą architektura. - kosze na śmiecie szt. 4, pojemnik a charakterze kosza metalowego, Przymocowany do słupka, przenośny lub przykręcany. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części VII opracowania. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot oraz w przedmiarach robót pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W sytuacji gdy wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki ( nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy pzp, niniejszej specyfikacji i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. ; a) wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat (licząc do dnia otwarcia oferty), zrealizował co najmniej trzy zamówienia o zakresie co najmniej jak w przetargu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu . Za zamówienie o podobnym charakterze i stopniu trudności Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone referencjami inwestorów, protokółami końcowego odbioru itp. b) wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim sprzętem budowlanym (własny, dzierżawiony, wynajęty) niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia; c) wykonawca musi mieć do dyspozycji po minimum jednej osobie posiadającej odpowiednie uprawnienia i przygotowanie zawodowe upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności sanitarnej, budowlanej i elektrycznej należącą do Izby Inżynierów Budownictwa; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.; a) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową pozwalającą na realizację zamówienia w wysokości 50% wartości zadania; b) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000zł.; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz U Nr 87 poz. 605, § 1 ust. 1, 2 i 3 z późn.zm.) złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem rzeczowym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;- zgodnie z załącznikiem Nr 6 do oferty; 4. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu (narzędzi i urządzeń), jakimi dysponuje wykonawca lub będzie dysponował- zgodnie z załącznikiem Nr 5 do oferty; 5. wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;- zgodnie z załącznikiem Nr 4 ; 6. informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z załącznikiem Nr 2 wraz z dowodami: ; 7. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.; 8. oświadczenie ,że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zgodnie z załącznikiem Nr1; 9. oświadczenie o akceptacji warunków umowy - zgodnie z załącznikiem Nr 7; 10. potwierdzenie wniesienia wadium. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.laskarzew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach