Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg
- Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 6475320 , fax. 061 8517562
- Data zamieszczenia: 2010-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego
Al. Niepodległości 18 18
61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 6475320, fax. 061 8517562
REGON: 63126850100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BOF.II-3324/34/10 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia stanowią usługi oznaczone tytułem Kampania promocyjna Konkursu Kuźnia Talentów oraz Konkursu o Nagrodę Marszałka Województwa Wielkopolskiego i - Wielkopolska - Innowacyjni dla Wielkopolski. Część I - Kuźnia Talentów Konkurs Kuźnia Talentów - ma na celu promocję innowacyjnych pomysłów, wśród chcących samodzielnie wdrażać albo w inny sposób przedstawić rynkowi swoje innowacyjne projekty, wspieranie postaw innowacyjnych, pomoc w utrwalaniu rezultatów działań innowacyjnych. Konkurs przeznaczony dla studentów, absolwentów, doktorantów, naukowców, wynalazców oraz innowatorów z wielkopolskich wyższych uczelni - wszystkich którzy mają innowacyjne pomysły na biznes, technologie lub produkty i chcą je wprowadzić na rynek, a do wdrożenia i rozwinięcia projektów potrzebują: fachowego doradztwa, promocji oraz zainteresowania inwestorów. Część II - i-Wielkopolska - Innowacyjni dla Wielkopolski Konkurs o Nagrodę Marszałka Województwa Wielkopolskiego i-Wielkopolska - Innowacyjni dla Wielkopolski - najważniejsze wyróżnienie w województwie wielkopolskim w sferze nowoczesnej gospodarki. Nagroda ma wpływać na poprawę wizerunku regionu i jego firm poprzez promocję dobrych przykładów, zachęcać firmy do poszukiwania nowych rozwiązań technologicznych oraz do wprowadzania stosownych zmian w wewnętrznej organizacji pracy. Grupą docelową Konkursu są przedsiębiorcy mający siedzibę w Województwie Wielkopolskim, zarejestrowani w Krajowym Rejestrze Sądowym lub wpisani w Ewidencji Działalności Gospodarczej oraz jednostki, zespoły naukowo - badawcze, instytuty naukowe, ośrodki akademickie, sieci i konsorcja naukowe zwane dalej podmiotami badawczymi, mające siedzibę na terenie Województwa Wielkopolskiego i współpracujące z tymi przedsiębiorstwami - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793400009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umww.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie systemu komunikacji i zarządzania informacją parku Cytadela w Poznania
Dodano: 2014-10-01 - Realizacja zintegrowanej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej systemu Poznańskiej Elektronicznej Karty Aglomeracyjnej, w tym opracowanie strategii i koncepcji kreatywnej oraz produkcja elementów kampanii
Dodano: 2014-03-10 - Prowadzenie outdoorowej Kampanii reklamowej dotyczącej 7. Poznań Półmaraton i 15. Poznań Maraton przy wykorzystaniu nośników typu billboard
Dodano: 2014-02-25 - Prowadzenie outdoorowej Kampanii reklamowej dotyczącej 7. Poznań Półmaraton i 15. Poznań Maraton przy wykorzystaniu nośników typu billboard
Dodano: 2014-02-11 - BOF-II.272.1.78.2013 - Przeprowadzenie kompleksowych działań informacyjnych, upowszechniających nowy model pobudzania kreatywności, twórczego myślenia oraz pracy zespołowej poprzez przedsiębiorczość dla dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych i gimnazjów z obszarów wiejskich oraz wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjno-informacyjnych
Dodano: 2013-12-13 - Opracowanie graficzne i wykonanie materiałów promocyjnych i szkoleniowych dla Preinkubatora Akademickiego UAM
Dodano: 2013-08-08 - Opracowanie graficzne i wykonanie materiałów promocyjnych i szkoleniowych dla Preinkubatora Akademickiego UAM
Dodano: 2013-07-15 - BOF-II.272.1.51.2012 - Organizacja kampanii informacyjno - promocyjnej Światowych Dni Innowacji 2012 realizowanych w ramach projektu: Wsparcie współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw w Wielkopolsce (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VIII - Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.2 - Transfer Wiedzy, Poddziałanie 8.2.1 - Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw)
Dodano: 2012-08-02 - zakup miejsca na publikację artykułów promocyjno - informacyjnych wraz z ogłoszeniem informacyjnym
Dodano: 2011-11-18 - zakup powierzchni dla publikowania artykułów promocyjno - informacyjnych wraz z ogłoszeniem informacyjnym
Dodano: 2011-10-31