Przetargi.pl
bip.dalikow.nv.pl

Gmina Dalików ogłasza przetarg

  • Adres: 99-205 Dalików, Plac Powstańców 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6780123 , fax. 043 6780183
  • Data zamieszczenia: 2015-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dalików
    Plac Powstańców 1 1
    99-205 Dalików, woj. łódzkie
    tel. 043 6780123, fax. 043 6780183
    REGON: 73093440100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dalikow.nv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    bip.dalikow.nv.pl
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12. 2017 r., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Gmina Dalików jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu wszystkich jednostek organizacyjnych. Gmina Dalików oraz jednostki organizacyjne zawierać będą oddzielne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ. Obowiązujące umowy nie będą przedłużane i zawarte zostaną nowe, odrębne umowy sprzedaży z wyłonionym w drodze przetargu sprzedawcą energii czynnej i lokalnym dystrybutorem energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. Zamawiający oświadcza ,że: -procedura wyboru Sprzedawcy energii w formie przetargu odbywa się po raz kolejny, -ma podpisane umowy rozdzielone z PGE Obrót S.A. na sprzedaż energii do 31.12.2015 roku i z PGE Dystrybucja S.A. na dystrybucję na czas nieokreślony, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, -udostępni wyłonionemu w drodze postępowania przetargowego Sprzedawcy dane o PPE w postaci pliku MS Excel, Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną do obiektów Zamawiającego w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r. wynosi 503 002 kWh zał. Nr 1. Faktyczna ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie i rozliczana na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych obiektów. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego szacowanej ilości energii elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dalikow.nv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach