Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie

GMINA JAROCIN ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. Tel. (062) 749 95 00 , fax. Fax (062) 747 22 25
  • Data zamieszczenia: 2023-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JAROCIN
    AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. Tel. (062) 749 95 00, fax. Fax (062) 747 22 25
    REGON: 250854702
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na bieżącym utrzymaniu zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie wraz z zielonym amfiteatrem w zakresie zieleni obejmującej powierzchnię 27 ha w okresie od podpisania umowy do 15 grudnia 2023 r. w zakresie różnych prac ogrodniczych i porządkowych, dotyczącym (zgodnie z SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia):1) pielęgnacji trawników – koszenie wraz z usuwaniem kretowisk, wertykulacja wraz z piaskowaniem, nawożenie, podlewanie, wygrabianie liści, obcinanie brzegów trawnika przy rabatach z bylinami i/lub krzewami, dosiewka trawnika wraz z profilowaniem nawierzchni;2) pielęgnacji łąk kwietnych – koszenie z pozostawieniem pokosu i późniejszym jego zebraniem;3) wykaszania kosą mechaniczną odrostów i samosiewów w roślinach okrywowych i runie parkowym;4) pielęgnacji bylin – usuwanie obumarłych części roślin, odchwaszczanie, nawożenie, podlewanie;5) pielęgnacji krzewów żywopłotowych – cięcia zagęszczające oraz formujące, odchwaszczanie, podlewanie, nawożenie, uzupełnianie materiału ściółkującego będącego w zaopatrzeniu Zamawiającego;6) pielęgnacji krzewów – cięcia formujące/odmładzające, odchwaszczanie, podlewanie, nawożenie, uzupełnianie materiału ściółkującego będącego w zaopatrzeniu Zamawiającego ;7) pielęgnacji krzewów soliterowych – usuwanie przekwitłych kwiatostanów, cięcia odmładzające, odchwaszczanie, podlewanie, nawożenie, uzupełnianie materiału ściółkującego będącego w zaopatrzeniu Zamawiającego;8) pielęgnacji róż – przycinanie, odchwaszczanie, nawożenie, uzupełnianie materiału ściółkującego będącego w zaopatrzeniu Zamawiającego;9) pielęgnacji młodych drzew w alei grabowej – odchwaszczanie mis, uzupełnianie materiału ściółkującego będącego w zaopatrzeniu Zamawiającego, nawożenie, poprawa stabilizacji drzew, podlewanie;10) pielęgnacji młodych drzew na pozostałym terenie Parku – odchwaszczanie mis, uzupełnianie materiału ściółkującego będącego w zaopatrzeniu Zamawiającego, nawożenie, poprawa stabilizacji drzew, podlewanie;11) chemicznego zwalczania chorób i szkodników drzew i krzewów;12) nasadzeń roślin zadarniających.Wykonawca w ramach świadczonych usług zobligowany jest do zapewnienia sobie miejsca do przechowywania sprzętu i narzędzi ogrodniczych, pomieszczeń sanitarnych.Roślinność w parku (istniejąca w szczególności drzewostan) powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona przed uszkodzeniem. Roślinność posadzona w ramach zadania pn. „Rewaloryzacja zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie wraz z przebudową ścieżek parkowych oraz wymianą elementów małej architektury” oraz „Rewitalizacja, konserwacja, renowacja i adaptacja zabytkowego założenia pałacowo-parkowego w Jarocinie, tj. rewitalizacja zabytkowego założenia pałacowo-parkowego (ścieżka edukacyjna) i adaptacja kwatery I na cele kulturalne”, powinna być zabezpieczona. Jeżeli roślinność, zostanie uszkodzona lub zniszczona przez Wykonawcę, to powinna być ona odtworzona na koszt Wykonawcy, w sposób zaakceptowany przez Zleceniodawcę w tym w szczególności przez wykonawców realizowanych zadań o których mowa powyżej.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania pracowników w ramach realizacji niniejszego zamówienia. Szczegółowy opis zamówienia przedstawia SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz SWZ IV – Projektowane postanowienia umowy.Zamawiający wskazuje, że pliki składające się na SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowić będą załączniki do umowy zawartej z Wykonawcą.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, aktualną wiedzą techniczną, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77300000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 PZP.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowyo numerze 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 i oznaczyć numerem postępowania WR-RGK.271.1.19.2023. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.5. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 PZP.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 150 000,00 zł.4) posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:- jedną usługę polegającą na pielęgnacji roślinności na terenie zabytkowego parku wpisanego do rejestru zabytków.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie wyżej wymienionego warunku Wykonawcy mogą wykazać łącznie.2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami: 1 kierownika prac – osobę posiadająca uprawnienia zgodnie z art. 37 b ust.1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U z. 2022 poz. 840) tj. studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmował zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające zdobycie wiedzy i umiejętności dot. prac konserwatorskich lub restauratorskich w zabytkowych parkach oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury, 1 jedną osobę techniczną do wykonywania samodzielnych prac – osoba spełniająca wymagania zawarte w art. 37 b ust. 3 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U z. 2022 poz. 840) tj. osoba, która posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo co najmniej 9 miesięcy brała udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach będącym instytucją kultury 3 osoby, które posiadają wykształcenie ogrodnicze lub minimum 3 letni staż pracy w branży związanej z utrzymaniem terenów zieleni 2 osoby posiadające aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z zakresu stosowania środków ochrony roślin.3) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem: ciągnik rolniczy do masy całkowitej do 2,0 t – min. 1 szt., mała przyczepa rolnicza – min. 1 szt., kosy spalinowe – min. 3 szt., traktorek do koszenia - min. 2 szt., samochód dostawczy do masy całkowitej do 2 ton – min. 1 sztuka; nożyce spalinowe do żywopłotów – min. 2 szt., dmuchawy lub odkurzacze spalinowe - min. 2 szt., łopaty – min. 2 sztuki, grabie – min. 2 sztuki, piły ręczne – min. 2 sztuki, taczki – min. 2 sztuki, sekatory – min. 2 sztuki, noże – min. 2 sztuki.W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, w takiej sytuacji przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do dołączenia do oferty wypełnionego załącznika nr 6 części III SWZ, stanowiącego oświadczenie, z którego będzie jednoznacznie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach