Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie poboczy w ciągu dróg wojewódzkich i powiatowych, z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 – Ścinka zawyżonych poboczy w ciągu dróg wojewódzkich: 425, 920, 924, 935; Zadanie nr 2 – Utwardzenie poboczy w ciągu dróg wojewódzkich nr 924 ,925, 935 i dróg powiatowych nr 5311S i 5618S.

Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4227478, 4227874, , fax. 324 227 479
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
    ul. Jankowicka 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4227478, 4227874, , fax. 324 227 479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie poboczy w ciągu dróg wojewódzkich i powiatowych, z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 – Ścinka zawyżonych poboczy w ciągu dróg wojewódzkich: 425, 920, 924, 935; Zadanie nr 2 – Utwardzenie poboczy w ciągu dróg wojewódzkich nr 924 ,925, 935 i dróg powiatowych nr 5311S i 5618S.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n.: Bieżące utrzymanie poboczy w ciągu dróg wojewódzkich i powiatowych, z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 – Ścinka zawyżonych poboczy w ciągu dróg wojewódzkich: 425, 920, 924, 935; Zadanie nr 2 – Utwardzenie poboczy w ciągu dróg wojewódzkich nr 924 ,925, 935 i dróg powiatowych nr 5311S i 5618S. 1.1 Opis części zamówienia: Zadanie nr 1 – obejmuje ścinanie poboczy w ciągu niżej wymienionych dróg wojewódzkich w lokalizacjach określonych w załączonych rysunkach p.n: „Orientacja” oraz zakresach wyszczególnionych w załączonych „Tabelach ścinania poboczy” A) DW 425 - Opracowaniem objęto odcinek drogi wojewódzkiej nr 425 w Kuźni Raciborskiej. km 0+000 Kuźnia Raciborska granica województw opolskiego i śląskiego km 2+400 Kuźnia Raciborska skrzyżowanie z ulicami Barachowską i Tartaczną. Długość odcinka objętego ścinką zawyżonych poboczy 2 400 m. Lokalizację planowanej ścinki przedstawiono na rysunku nr 1 Orientacja i przekroje poprzeczne. B) DW 920 - Opracowaniem objęto odcinek drogi wojewódzkiej nr 920 odcinek Rudy - Rybnik. km 0+000 Rudy zjazd do stacji paliw po stronie lewej. km 0+060 Rudy początek ścinki poboczy po stronie lewej i prawej, km 1+598 Rudy znak drogowy E17a miejscowość Rybnik po stronie prawej, koniec ścinki poboczy po stronie lewej i prawej. Długość odcinka objętego ścinką zawyżonych poboczy 1 538 m. Lokalizację planowanej ścinki przedstawiono na rysunku nr 1 Orientacja i przekroje poprzeczne. C) DW 924 - Opracowaniem objęto odcinek drogi wojewódzkiej nr 924 odcinek Czerwionka-Leszczyny dzielnica Czuchów - Knurów. km 0+000 Czuchów poprzeczne złączne technologiczne na jezdni początek ścinki poboczy po stronie lewej i prawej. km 0+720 Czuchów znak drogowy D-42 początek obszaru zabudowanego i skrzyżowanie z drogą zbiorczą gruntową po stronie prawej, koniec ścinki poboczy po stronie lewej i prawej. Długość odcinka objętego ścinka zawyżonych poboczy 720 m. Lokalizację planowanej ścinki przedstawiono na rysunku nr 1 Orientacja i przekroje poprzeczne. D) DW 924 - Opracowaniem objęto odcinek drogi wojewódzkiej nr 924 odcinek w Szczejkowicach. km 0+000 Szczejkowice znak drogowy E-17a miejscowość Żory, początek ścinki poboczy po stronie lewej i prawej. km 1+090 Szczejkowice skrzyżowanie z ulicą Gajową po stronie lewej, koniec ścinki poboczy po stronie lewej i prawej. Długość odcinka objętego ścinka zawyżonych poboczy 1 090 m. Lokalizację planowanej ścinki przedstawiono na rysunku nr 1 Orientacja i przekroje poprzeczne. E) DW 935 - Opracowaniem objęto odcinek drogi wojewódzkiej nr 935 odcinek Rzuchów - Rydułtowy. km 0+000 Rzuchów skrzyżowanie z ulicą Karola Miarki po stronie prawej. km 2+300 Rydułtowy początek zatoki autobusowej i chodnika po stronie lewej, koniec ścinki pobocza po stronie lewej. km 2+367 Rydułtowy zjazd gospodarczy do posesji nr 14 po stronie prawej, koniec ścinki pobocza po stronie prawej. Długość odcinka objętego ścinka zawyżonych poboczy 2 367 m. Lokalizację planowanej ścinki przedstawiono na rysunku nr 1 Orientacja i przekroje poprzeczne. Zadanie Nr 2 utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym o grub. 10 cm w ciągu dróg wojewódzkich nr : A) 924 w Szczejkowicach – 300 m2 B) 925 w Bełku -90 m2 C) 935 w Rydułtowach – 100 m2 oraz dróg powiatowych nr : D) 5311Sw Palowicach – 310 m2, 5618S w Pstrążnej i ul. Powstańców w Czernicy – 1345 m2. 2. Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, zakresu robót, oraz technologii wykonania i odbioru robót zawierają: Dokumentacja techniczna (Załącznik nr 7a i 7b do SIWZ – zad. 1, , Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 9 do SIWZ – zad. 1 i 2, a także przedmiary robót – zad. 1 i zad.2 (Załącznik nr 10a i 10b do SIWZ ). Dołączone przedmiary robót stanowi ą materiał pomocniczy do wyceny. Przedmiar robót nie stanowi samodzielnej podstawy wyceny robót. Pozycje należy zestawiać z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 3.Informacje dotyczące podwykonawstwa a) Umowa o podwykonawstwo – należy przez to rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy i roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawarta między wybranym przez zamawiającego wykonawcą, a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami. b) Wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo zostały zawarte w „Istotnych postanowieniach warunków umowy” stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. c) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. d) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom zgodnie z warunkami zawartymi w Istotnych Postanowieniach Warunków Umowy, stanowiącym zał. Nr 7a i 7b do niniejszej SIWZ. e) Wykonawca jest obowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załączniki nr 1 do SIWZ) części (zakresu) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom podać nazwę firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców:  W przypadku podpisania umowy wykonawca będzie obowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał (o ile są już znane) nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi zaangażowanych w roboty budowlane. f) Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszystkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. g) Wykonawca będzie obowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143b ustawy Pzp. h) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca obowiązany jest wskazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. i) Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w „Istotnych postanowieniach warunków umowy” (Załącznik nr 7a i 7b do SIWZ). 4. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: (a) pracownicy fizyczni wykonujący prace związane ze ścinaniem poboczy, (b) pracownicy fizyczni wykonujący warstwy konstrukcyjne pobocza, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Powyższy obowiązek dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest obowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w §10 „Istotnych postanowień warunków umowy” (Załącznik nr 7a i 7b do SIWZ). 5).Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia a) Przedmiot umowy w zakresie utwardzenia poboczy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez wykonawcę. Materiały te powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. b) Przedmiot zamówienia może być rozliczany fakturami częściowymi na podstawie protokołów odbioru robót podpisanych przez kierownika robót oraz inspektora nadzoru. Faktury częściowe nie mogą przekroczyć 80 % ceny ofertowej robót. c) Rozliczenie końcowe nastąpi fakturą końcową wystawioną po podpisaniu protokołu końcowego robót budowlanych przez kierownika budowy oraz inspektora nadzoru. Zasady rozliczania i sposób fakturowania określone zostały w załączniku nr 7a i 7b do SIWZ tj. „Istotnych postanowieniach warunków umowy”. d) Roboty powinny być prowadzone w sposób zapewniający przejazd i dojście do obiektów zlokalizowanych w ciągu drogi. Zamawiający udostępni zatwierdzoną organizację ruchu dla projektu pod nazwą „ Projekt uproszczony zmiany organizacji ruchu. Schematy oznakowania robót związanych z utrzymaniem dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach”. Wykonawca co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu ma obowiązek zawiadomić Marszałka Województwa Śląskiego, Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji, właściwego Starostę oraz Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach o terminie jej wprowadzenia - dotyczy zadań na drogach wojewódzkich. e) Wykonawca w zakresie prowadzonych robót będzie prowadził gospodarkę odpadami i ponosił odpowiedzialność z tego tytułu. Każdy odpad (m.in. ziemia po ścince ) musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującym przepisami. f) Przed przystąpieniem do robót, wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do opracowania i uzyskania zatwierdzenia projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 784). Do Wykonawcy należy również wprowadzenie czasowej organizacji ruchu, koszt oznakowania robót i utrzymywanie go w należytym stanie przez cały okres trwania robót. g). Przed przystąpieniem do prac na drogach wojewódzkich, Wykonawca zobowiązany jest do wdrożenia zatwierdzonej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem – (tekst jednolity Dz.U. 2017, poz. 784). Zamawiający udostępni zatwierdzoną organizację ruchu dla projektu pod nazwą „ Projekt uproszczony zmiany organizacji ruchu. Schematy oznakowania robót związanych z utrzymaniem dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach”. Wykonawca co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu ma obowiązek zawiadomić Marszałka Województwa śląskiego, Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji, właściwego Starostę oraz Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach o terminie jej wprowadzenia. h) Zamawiający zwraca uwagę na możliwość i celowość dokonania wizji lokalnej na odcinku planowanych do wykonania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg załącznika nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (propozycję zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 3.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:  Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,  Podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. 5. Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej dla zad. nr 2 6. Kosztorys ofertowy wg wzoru dołączonego do SIWZ na zał. nr 11

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach