Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, tablic z nazwami ulic oraz wykonanie aktywnych przejść dla pieszych na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Głogowa

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2014-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, tablic z nazwami ulic oraz wykonanie aktywnych przejść dla pieszych na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Głogowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, tablic z nazwami ulic oraz wykonanie aktywnych przejść dla pieszych na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Głogowa. Oznakowanie pionowe: przegląd oznakowania, tablic z nazwami ulic, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dróg gminnych i powiatowych - koszt objazdów należy uwzględnić w cenach w kosztorysie ofertowym w załączeniu wykaz dróg, objazdy należy wykonywać przynajmniej jeden raz w tygodniu, wymiana dostawa i montaż uszkodzonych i nieczytelnych znaków drogowych, wymiana (dostawa i montaż) uszkodzonych słupków, dostawa i montaż nowych słupków i znaków drogowych zgodnie z zaleceniem Zamawiającego, regeneracja nieczytelnych znaków drogowych oraz słupków. dostawa i montaż elementów urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym: progi zwalniające płytowe ogrodzenia segmentowe U-12a ogrodzenia łańcuchowe U-12b ogrodzenie rurowe lustra drogowe bariery energochłonne -przeróbka oznakowania Zamawiającego zgodnie z zaleceniami oraz zgodnie z zapisami rozporządzenia nr 220, poz. 2181 z 2003 r ze zmianami w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika konserwacji oznakowania 2.Wymogi dla Wykonawców bieżącego utrzymania oznakowania pionowego: a)uszkodzone znaki ostrzegawcze i zakazu należy wymienić w przeciągu 2 godzin od zgłoszenia, b)w przypadku uszkodzenia znaku A-7 lub B-20 wymiany należy dokonać w przeciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia, c)w przypadku wszystkich innych znaków czas nie może być dłuższy niż 8 godzin od zgłoszenia, d)uszkodzone tabliczki z nazwami ulic należy wymienić w przeciągu 4 dni od daty zgłoszenia, e)w sytuacjach awaryjnych wymogi określone w pkt. a, b, c obowiązują również w dni wolne od pracy. 3.Warunki techniczne umieszczania znaków drogowych. Znaki drogowe na drogach gminnych winny być montowane z grupy M (małe), na drogach powiatowych z grupy S (średnie), znaki A - 7 i B - 20 powinny mieć taką samą grupę jak znaki na drodze z pierwszeństwem przejazdu, jednak nie mniejszą niż znaki średnie. Znaki drogowe na ulicach umieszcza się w odległości 0,5 - 2,0 m od krawędzi jezdni na wysokości: -2,20 m na chodnikach, ciągach pieszo - rowerowych, drogach rowerowych, mierząc od dolnej krawędzi tarczy znaku do poziomu powierzchni, -2,00 m na poboczu przyległym do jezdni, chodnika, drogi rowerowej mierząc od dolnej krawędzi tarczy znaku do poziomu powierzchni, -następny znak powinien być umieszczony za poprzedzającym w odległości co najmniej 10 m na drogach w obszarze zabudowanym oraz drogach o dopuszczalnej prędkości poniżej 60 km h, -znaki drogowe umieszcza się po prawej stronie jezdni, -nad jezdnią, jeżeli dotyczą jadących wszystkimi pasami ruchu, -nad poszczególnymi pasami ruchu, jeżeli dotyczą jadących tylko tymi pasami ruchu, -po lewej stronie jezdni: jako powtórzenie znaków umieszczonych po prawej stronie na drogach dwujezdniowych, których jezdnie posiadają więcej niż jeden pas ruchu, na drodze jednokierunkowej, przy czym jako obowiązujące dotyczy to znaków D - 6, D - 6a, D - 6b, -na jezdni, jeżeli droga jest zamknięta dla ruchu kołowego lub ruch na niej jest ograniczony, -na wysepkach w obrębie skrzyżowań, jeżeli znak nakazu wskazuje obowiązek jazdy w określonym kierunku -jeżeli znak po lewej stronie jest powtórzeniem znaku umieszczonego po prawej stronie, to powinien znajdować się na tym samym przekroju poprzecznym drogi. Tarcze znaków drogowych umieszcza się na słupkach ocynkowanych o średnicy fi 50 i o przekroju kołowym lub eliptycznym zakończonych kapturkiem plastikowym. Słupki do znaków drogowych należy osadzać na głębokości 0,7 - 1,0 m, klinując je suchym betonem, w taki sposób aby uniemożliwić ich pochylenie lub wyrwanie. Zakończenie słupków winno być zaopatrzone w dwa wąsy, przyspawane po przekątnej, natomiast górna część słupka powinna być zabezpieczona plastikowym kapturkiem. Dopuszcza się do umieszczania znaków z wykorzystaniem słupów linii telekomunikacyjnych, słupów oświetleniowych, słupów trakcyjnych i masztów sygnalizatorów oraz ścian budynków. Tarcze znaków drogowych winny być wykonane z blach aluminiowych z podwójnie giętą krawędzią pokryte folią odblaskową typu 2 Tablice nazw ulic powinny być pokryte folią odblaskową typu 2 i posiadać wymiary 920 x 210 mm koloru ultramaryna (WEBER terranowa 510a) winny być montowane na słupkach malowanych proszkowo koloru ciemnoniebieskiego (ATLAS 0523). Tablice z nazwami ulic winny być umieszczone na wysokości 2,5 m mierząc od dolnej krawędzi tarczy znaku do poziomu powierzchni. Znaki drogowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu oraz ich stosowanie winny spełniać wymogi zawarte w załączniku 1 - 4 do rozporządzenia nr 220, poz. 2181 z 2003 r ze zmianami w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach W formularzu ofertowym ujęty jest zakres przewidywanych robót. Wykonanie i rozliczenie następować będzie wg faktycznych potrzeb. Oznakowanie poziome dróg: a)wykonanie oznakowania poziomego farbą chlorokauczukową z dodatkiem mikrokulek retrorefleksyjnych do oznakowania nawierzchni asfaltowych dróg gminnych i powiatowych, b)wykonanie oznakowania poziomego farbą chemoutwardzalną z dodatkiem mikrokulek retrorefleksyjnych do oznakowania nawierzchni asfaltowych dróg gminnych i powiatowych posiadających nowe nawierzchnie, które zostaną wskazane przez Zamawiającego, c)wykonanie oznakowania poziomego progów zwalniających wykonanych z kostki betonowej typu polbruk farbą chemoutwardzalną z dodatkiem mikrokulek retrorefleksyjnych Przed przystąpieniem do odbioru robót wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia atestu na zastosowaną farbę wraz z kserokopią faktury zakupu. Oznakowanie aktywne przejść dla pieszych - zestaw znaków aktywnych D-6 powinien składać się z: -2 słupów ze stali ocynkowanej o przekroju 75 mm, o wysokości min. 5,5 m -2 paneli fotowoltaicznych o mocy min. 75 W -2 akumulatorów żelowych o pojemności 36 Ah i napięciu 12 V -2 znaków podświetlanych D-6 diodowych z animacją ludzika (ludzik migający a w momencie pojawienia się pieszego w obrębie przejścia dla pieszych ludzik kroczący w trzech fazach ) wraz z 2 lampami ostrzegawczymi wykonanymi w technologii LED (zasilanymi solarnie z komunikacją radiową) i uruchomianymi automatycznie poprzez czujnik ruchu w momencie, gdy pieszy pojawi się w obrębie przejścia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: 31.000,00 zł słownie: trzydzieści jeden tysięcy złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach