Przetargi.pl
Odnowa oznakowania poziomego, cienkowarstwowego dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy w 2016r.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Wrocławska 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3873090 , fax. 71 3873090
  • Data zamieszczenia: 2016-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Wrocławska 9 9
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3873090, fax. 71 3873090
    REGON: 93271204100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowa oznakowania poziomego, cienkowarstwowego dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy w 2016r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odnowa oznakowania poziomego, cienkowarstwowego dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Trzebnicy w 2016r. 2. Zakres robót obejmuje: - Mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych na jezdni w ilości 13315,00 m2, - Mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych przerywanych na jezdni w ilości 13315,00 m2, - Przejścia dla pieszych - Ręczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych w ilości 793,00 m2. - Oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - na zimno, za pomocą mas grubowarstwowych wykonane mechanicznie w ilości 100,00 m2. Malowanie cienkowarstwowe należy wykonać farba akrylową szybkoschnącą drogową, przeznaczoną do wykonywania oznakowania dróg miejskich i poza miejskich o nawierzchni asfaltowej. Do oznakowania poziomego dróg należy użyć materiały i wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania, które posiadają deklaracje zgodności, atesty i certyfikaty wydane przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów oraz inne dokumenty potwierdzające jej przydatność. Lokalizacja: Drogi wojewódzkie nr 339, 340, 341, 342, 439 - malowanie po istniejącym oznakowaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt 2 Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z części zamówienia bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. Cena jednostkowa malowania uwzględnia koszt robót przygotowawczych m.in. oczyszczenie nawierzchni z kurzu, piasku, żwiru, oleju i innych zanieczyszczeń organicznych intensywnie naniesionych w szczególności przy krawędziach jezdni, przedznakowanie robót. Roboty objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót a materiały użyte do wykonania zamówienia powinny potwierdzać przydatność do malowania poziomego dróg. Oznakowanie poziome winno być wykonane zgodnie z warunkami określonymi w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach umieszczania na drogach ( DZ.U. z 2003r nr 220,poz.2181) oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi. Poziome oznakowanie Dróg POD-97 Seria I -Informacje, Instrukcje, Zeszyt nr 55 IBDiM , Warszawa 1997 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 3.1.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed przekazaniem placu budowy ma obowiązek opracować, zatwierdzić i przedstawić Zamawiającemu tymczasowy projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz że będzie dysponował pracownikami posiadającymi uprawnienia do kierowania ruchem.Wykonawca będzie odpowiedzialny i pokryje wszelkie koszty związane z wdrożeniem projektu ruchu tymczasowego. 3.2.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dziennego obmiaru wykonanych robót. 3.3. Zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonania niezbędnych robót w przypadku wystąpienia takich okoliczności. 3.4.Terminowego i sprawnego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.5.Zapewnienie czytelności oznakowania w okresie udzielonej gwarancji. 3.6.Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot umowy 12 miesięcznej gwarancji. 3.7. W czasie trwania robót Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ład i porządek, a także zobowiązuje się do właściwego i na swój koszt, wykonania oznakowania prowadzonych robót na czas ich trwania. Na ulicach miast prace należy wykonywać poza godzinami szczytu, tzn. poza godz. 600 - 1700 . Wszystkie prace objęte przetargiem należy wykonywać przy zachowaniu ciągłości ruchu pieszo - jezdnego. 3.8.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.9.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3.10.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 3.11.Podanie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks i email oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3.12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.Wymagania w stosunku do wykonawcy. Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy (ale przed przystąpieniem do robót budowlanych) przedstawi do zatwierdzenia harmonogram rzeczowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót: oryginał oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego przejęcie obowiązku kierowania budowy (robotami budowlanymi), poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii aktualnego zaświadczenia o przynalżności do OIIB. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załączniki do SIWZ, które obejmują: - przedmiar, - kosztorys ofertowy, - szczegółową specyfikację techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium określona przez zamawiającego wynosi 12 000,00 zł. (słownie zł.: dwanaście tysięcy 00/100) i stanowi nie więcej niż 3 % wartości zamówienia. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr 95 9591 0004 2001 0000 4776 0001 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważane będzie wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu oryginał dowodu wniesienia wadium złożyć należy w terminie do dnia 14.04.2016 r. do godziny 09:45 w pokoju nr 5 II Piętro (Sekretariat ZDP) w siedzibie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.drogi.trzebnica.pl/download/siwz-odn.ozn.poz.dr.woj.w 2016r.-30.03.2016.dr.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach