Przetargi.pl
Wykonanie oznakowania poziomego (cienkowarstwowego i grubowarstwowego) na drogach powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 52c
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3981667, 3993244
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
    ul. Wojska Polskiego 52c 52c
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3981667, 3993244
    REGON: 93196321000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oznakowania poziomego (cienkowarstwowego i grubowarstwowego) na drogach powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p. n. Wykonanie oznakowania poziomego (cienkowarstwowego i grubowarstwowego) na drogach powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4 - Malowanie nawierzchni 34.92.20.00-6 - Urządzenia do znakowania dróg 34.92.21.00-7 - Oznakowanie drogowe 2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje Wykonanie oznakowania poziomego (cienkowarstwowego i grubowarstwowego) na drogach powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy. 3. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na wybrane przez siebie zadania / zadanie. 4. Przedmiot umowy będzie realizowany na terenie działania Obwodu Drogowego w Oleśnicy i Obwodu Drogowego w Sycowie. 5. Wykonawca na wykonany przedmiot umowy udzieli 12-miesięcznej gwarancji (oznakowanie cienkowarstwowe) i 36-miesięcznej gwarancji (oznakowanie grubowarstwowe). ZADANIE NR 1 Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach powiatowych teren Obwodów Drogowych w Oleśnicy i Sycowa oraz drogi wojewódzkie nr 340, 451, 396, 448, 449 (droga nr 448 do m. Milicz). Maksymalna ilość usług: do ok. 29 000 m2 (drogi powiatowe ok. 12 000 m2; drogi wojewódzkie ok. 17 000 m2). Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego kolorowego (kolor czerwony) na drogach powiatowych teren Obwodów Drogowych w Oleśnicy i Sycowa Maksymalna ilość usług: do ok. 150 m2. ZADANIE NR 2 Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego na drogach powiatowych i wojewódzkich teren Obwodów Drogowych w Oleśnicy i Sycowa. Maksymalna ilość usług: do ok. 500 m2 Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: 1) drogi powiatowe na terenie działania Obwodu drogowego w Oleśnicy, 2) drogi powiatowe na terenie działania Obwodu drogowego w Sycowie, 3) drogi wojewódzkie: nr 340 - Ludgierzowice (zjazd na Trzęsowice na terenie Powiatu Trzebnickiego) - Oleśnica w km 64+210 - 78+726, nr 396 - Bierutów (droga wojewódzka nr 451) - Niwki (granica województwa) w km 0+000 - 6+457, nr 448 - Milicz (droga krajowa nr 15) - Syców (droga krajowa nr 8) w km 0+000 - 46+745, nr 449 - Syców (droga krajowa nr 8) - Syców (granica województwa) w km 0+000 - 5+757, nr 451 - Oleśnica - Bierutów (granica województwa) w km 0+000 - 17+954. 6. Rozliczenie za wykonany przedmiot zamówienia następować będzie według faktycznie wykonywanych jednostek rzeczowych prac (obmiar) po ryczałtowej cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie przetargowej na podstawie przedstawionego kosztorysu powykonawczego. 7. Zamawiający szacuje, że w okresie trwania umowy Wykonawca będzie świadczyć przedmiotową usługę w ilości prac j. w.: określona ilość jest ilością szacunkową i służy do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznych zleceń może odbiegać od ww. Faktyczne wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście wykonanych usług i zaoferowanej ceny jednostkowej świadczenia usług. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 9. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 11. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Zakres świadczonych usług będzie ustalany sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. 14. Zamawiający zastrzega sobie wprowadzenie zmian dotyczących wielkości przedmiotu zamówienia, a co za tym idzie, niewykorzystanie pełnej kwoty umowy. 15. Zakres przedmiotu zamówienia będzie ustalany każdorazowo, przez osobę uprawnioną ze strony Zamawiającego. 16. Od chwili otrzymania przez Wykonawcę ilości i zakresu przedmiotu zamówienia, odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe u osób trzecich na skutek nie wykonania przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca. 17. Przekazanie ilości i zakresu przedmiotu zamówienia odbywać się będzie pisemnie za pomocą sporządzonego protokołu. 18. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować usługi aby nie wywołały one uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi. 19. Jeżeli Wykonawca nie przystąpi w wyznaczonym terminie do realizacji przedmiotu zamówienia (przy sprzyjających warunkach atmosferycznych) w terminie dłuższym niż 3 dni od dnia otrzymania zlecenia, powyższe zaniechanie Wykonawcy będzie traktowane przez Zamawiającego jak wypowiedzenie umowy, a co za tym idzie wszelką odpowiedzialność z tytułu niewywiązania się z przedmiotu umowy ponosi Wykonawca. 20. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonanego przedmiotu zamówienia oraz zachowanie wszystkich norm bezpieczeństwa. Wykonawca odpowiada również za ewentualne szkody w majątku własności prywatnej i publicznej (ogrodzenia, budynki, mienie znajdujące się w obrębie robót itp.) 21. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, w tym odpowiedzialności wobec osób trzecich, za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 22. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany ceny wykonania przedmiotu zamówienia. 23. UWAGA: 23.1. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia i w samym opisie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie odpowiedników równoważnych o właściwościach nie gorszych i gwarantujących osiągnięcie parametrów nie niższych od wymaganych przez Zamawiającego. 23.2. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie Wykonawca może przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego. 24. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić załącznik nr 1A
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Dla zadania nr 1 w wysokości 6.500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych). Dla zadania nr 2 w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp-olesnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach