Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie oznakowania dróg, których zarządcą jest Wójt Gminy Kleszczów, w latach 2019 – 2021

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kleszczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie oznakowania dróg, których zarządcą jest Wójt Gminy Kleszczów, w latach 2019 – 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w branży drogowej związane z bieżącym utrzymaniem oznakowania dróg publicznych gminnych i powiatowych oraz wewnętrznych których zarządcą jest Wójt Gminy Kleszczów w latach 2019-2021 w zakresie dochowania należytego stanu technicznego oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń BRD. Roboty będą realizowane na drogach gminnych i powiatowych (powiatu Bełchatowskiego oraz Radomszczańskiego), administrowanych przez Gminę Kleszczów zgodnie z prawem własności, dysponowania oraz zawartymi porozumieniami na przejęcie dróg powiatowych w zarząd. Szczegółowy zakres robót określa szacunkowe zestawienie robót przewidzianych do wykonania. Łączna ilość dróg objętych utrzymaniem oznakowania wynosi około 176 km (W tym: 96 kilometrów dróg gminnych, 38 kilometrów dróg powiatowych, 42 km dróg wewnętrznych.). 2. Minimalne wymagania dla oznakowania pionowego: tarcze znaków wielkość minimum średnia, minimum z blachy stalowej ocynkowanej grubości 1,5mm, krawędź wygięta podwójnie nie ostra, folia minimum I-ej generacji – stopień generacji folii stanowi jedno z kryteriów pozacenowych. 3. Minimalne wymagania dla oznakowania poziomego: a) oznakowanie grubowarstwowe strukturalne chemoutwardzalne grubości 2 do 5 mm nakładane maszynowo z mikrokulkami szklanymi (detale ręcznie), b) oznakowanie cienkowarstwowe grubości od 0,5 do 0,8 mm nakładane maszynowo (detale ręcznie) z natryskiem mikrokulek odblaskowych. UWAGA: Znaki A7, B2, B20, D6a D6b należy bezwarunkowo wykonać w folii odblaskowej III Generacji Typ 2 – znaki te nie wchodzą w zakres kryterium pozacenowego. 4. Rodzaj robót z podziałem na drogi powiatowe i drogi gminne zawarty został w przedmiarach robót. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ z wzorem umowy i dodatkami oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 7. Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji na cały przedmiot zamówienia. 8. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w sekcji IV.6.2). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kleszczowie: Nr rachunku: 93 8978 0008 0000 0244 2000 0040 z dopiskiem: ZP.271.18.2019 Bieżące utrzymanie oznakowania dróg, których zarządcą jest Wójt Gminy Kleszczów, w latach 2019 - 2021 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2)-5) wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Kancelaria ogólna w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”. Wadium jest wnoszone na cały okres związania ofertą. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: ZP.271.18.2019 - Wadium: Bieżące utrzymanie oznakowania dróg, których zarządcą jest Wójt Gminy Kleszczów, w latach 2019 - 2021. 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym dodatek do SIWZ wraz z załącznikami do oferty podpisany przez osobę/osoby prawidłowo umocowaną. 2) zobowiązanie lub inne dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, jeżeli dotyczy. 3) Pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej, 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli dotyczy, 5) oświadczenie na temat powierzania części robót podwykonawcom, jeżeli dotyczy. 6) Dowód wniesienia wadium. 7) kosztorys ofertowy. 8) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach