Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie odwodnienia dróg wojewódzkich i powiatowych wraz z montażem urządzeń odwadniających i regulacją rowów w pasach drogowych z podziałem na zadania

Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4227478, 4227874, , fax. 324 227 479
  • Data zamieszczenia: 2020-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
    ul. Jankowicka 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4227478, 4227874, , fax. 324 227 479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie odwodnienia dróg wojewódzkich i powiatowych wraz z montażem urządzeń odwadniających i regulacją rowów w pasach drogowych z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty związane z odwodnieniem pasa drogowego polegające na naprawie i montażu urządzeń drogowych kanalizacji deszczowych, odwodnienia powierzchniowego nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi oraz roboty w zakresie regulacji, umocnienia i konserwacji rowów odwadniających pas drogowy wraz ze zjazdami z dróg. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w ciągu dróg powiatowych na obszarze powiatu ziemskiego rybnickiego oraz na niektórych odcinkach dróg wojewódzkich, przy czym zamówienie zostało ujęte w dwóch częściach, w podziale: 54 % wielkości na Zadanie nr 1 - w zakresie dróg wojewódzkich, 46 % wielkości na Zadanie nr 2 – w zakresie dróg powiatowych. Szczegółowy opis odcinków dróg powiatowych i wojewódzkich, w ciągu których możliwa będzie realizacja zamówienia zawarty został w Rozdział VI SIWZ – Wykazie dróg. Zakres rzeczowy zamówienia określony został na podstawie szacunku ilości i rodzaju robót do wykonania i uwzględniony w Rozdziale II SIWZ, Formularzach Tabel Elementów Rozliczeniowych - Załączniku nr 1 dla Zadania nr 1 (dotyczy dróg wojewódzkich) i Załącznik nr 2 dla Zadania nr 2 (dotyczy dróg powiatowych) . Sposób realizacja przedmiotu zamówienia. Wykonawca realizować będzie zamówienie na podstawie zleceń każdorazowo wystawianych przez zamawiającego. Zakres i rodzaj robót objęte zleceniem określone zostaną na podstawie załączonego do zlecenia Przedmiaru robót bądź też Opisu robót. Termin wykonania oraz inne ewentualne wskazania dotyczące realizacji robót zawarte w zleceniu będą wiążące dla Wykonawcy. W załączniku nr 1 Rozdziału V SIWZ określono wzór Zlecenia robót. Zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych rodzajów robót zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Rozdział IV niniejszej SIWZ. 3.2. Wykonawca przed przystąpieniem do robót, na własny koszt zobowiązany jest do opracowania i uzyskania zatwierdzeń dla projektów zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót na drogach powiatowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem – Dz.U. z 2017, poz. 784 – t.j. Zamawiający udostępni zatwierdzoną organizację ruchu dla projektu pod nazwą „ Projekt uproszczony zmiany organizacji ruchu. Schematy oznakowania robót związanych z utrzymaniem dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach”. Wykonawca, co najmniej na 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu, ma obowiązek zawiadomić Marszałka Województwa Śląskiego, Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji, właściwego Starostę oraz Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach o terminie jej wprowadzenia. Aspekty społeczne. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie prace fizyczne związane z wykonaniem wszystkich robót objętych zamówieniem wskazane i opisane w Rozdziale IV SIWZ – Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 11) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten, nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określono w Istotnych postanowień umowy (Załącznik nr 1 Rozdziału V SIWZ). Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. 1) art. 22 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. Podwykonawstwo a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. b) Wykonawca może powierzyć części zamówienia podwykonawcy. c) Wykonawca ma obowiązek wskazania w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 8.8. (wskazania należy dokonać w „Formularzu Oferty” zamieszczonym w Rozdziale II do SIWZ). d) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Rozdziale V SIWZ – wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - Zadanie nr 1 - 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące) - Zadanie nr 2 - 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące) Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert w jednej z kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz “OFERTA” zamieszczony w Rozdziale II SIWZ wraz z wypełnioną Tabelą Elementów Rozliczeniowych, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 1 dla Zadania nr 1, a dla Zadania nr 2 – treścią Załącznika nr 2. 2. Wraz z ofertą należy złożyć: 2.1. Zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt. 8.1. IDW (propozycja zobowiązania – Załącznik nr 4 rozdziału III SIWZ) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w sytuacjach dopuszczonych przez Zamawiającego, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. Dokumenty winny być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.4. Oświadczenie wymagane postanowieniami pkt 7.1.IDW. 2.5. Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymaganych postanowieniami pkt 8.5. IDW. 2.6. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień pkt. 11.3 IDW. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia został zamieszczony w Rozdziale III SIWZ (załącznik nr 3). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa powyżej w sekcji III.7. pkt. 2.4. ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa powyżej w Sekcji III.7 pkt 3 Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.5.1 Ogłoszenia o zamówieniu, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.5.1, składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/ którzy wykazuje/ą spełnienie warunków w zakresie i na zasadach opisanych w Sekcji III.1 Ogłoszenia o zamówieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach