Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Piastowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 852 203 , fax. 322 852 203
- Data zamieszczenia: 2018-01-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tarnowskich Górach
ul. Piastowska 8
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 322 852 203, fax. 322 852 203
REGON: 27300935700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzuim.tarnowskiegory.nv.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni dróg gminnych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2018 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącym utrzymaniu nawierzchni jezdni dróg gminnych w Tarnowskich Górach w 2018 roku w następujących częściach: 1. Część nr 1 – wykonanie bieżącego utrzymania nawierzchni jezdni dróg gminnych w Rejonie I (dzielnice: Śródmieście - Centrum, Lasowice, Osada Jana, Sowice) . • remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową - wbudowanie do 490 t, • mechaniczne ułożenie warstwy wyrównawczo-wzmacniającej z mieszanki mineralno-asfaltowej, średnio 75 kg/m2 – do 8 t, • naprawy dróg gruntowych, profilowanie mechaniczne drogi gruntowej – do 3100 m2, • wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu kruszywa kamiennego naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie (gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm) – do 3100 m2, • wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie – do 100 m2, • powierzchniowe utrwalenie nawierzchni (dwie warstwy) przy użyciu asfaltu drogowego oraz grysów kamiennych frakcji 12-16 mm (w-wa dolna) i 5-8 mm (w-wa górna) o łącznej grubości warstw 2,5-3,0 cm – do 3300 m2, • naprawa (przez uszczelnienie) spękań nawierzchni bitumicznych – do 200 mb. 2. Część nr 2 - wykonanie bieżącego utrzymania nawierzchni jezdni dróg gminnych w Rejonie II (dzielnice: Bobrowniki Śląskie – Piekary Rudne, Opatowice, Pniowiec, Repty Śląskie, Rybna, Stare Tarnowice, Strzybnica). • remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową - wbudowanie do 350 t, • mechaniczne ułożenie warstwy wyrównawczo-wzmacniającej z mieszanki mineralno-asfaltowej, średnio 75 kg/m2 – do 38 t, • naprawy dróg gruntowych, profilowanie mechaniczne drogi gruntowej – do 4000 m2, • wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu kruszywa kamiennego naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie (gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm) – do 4000 m2, • wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie – do 500 m2, • powierzchniowe utrwalenie nawierzchni (dwie warstwy) przy użyciu asfaltu drogowego oraz grysów kamiennych frakcji 12-16 mm (w-wa dolna) i 5-8 mm (w-wa górna) o łącznej grubości warstw 2,5-3,0 cm – do 4400 m2, • naprawa (przez uszczelnienie) spękań nawierzchni bitumicznych – do 200 mb. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia niniejszej specyfikacji określa: • wzór „Formularza Ofertowego”, a w nim Przedmiar robót – kalkulacja cenowa, • Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część nr 1: 9000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). Część nr 2: 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 13 luty 2017 r. do godz. 0945.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem jaki przedstawi Zamawiający na stronie internetowej z chwilą umieszczenia informacji z otwarcia ofert). UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2) Formularz Ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 i nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art 25a ustawy) które należy złożyć w formie pisemnej. 4) O ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedkłada w ofercie pisemne zobowiązanie innego podmiotu dotyczące oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach. 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6) Dowód wniesienia wadium: kopii potwierdzenia nadania przelewu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 2913S od mostu nad Kanałem Gliwickim do Taciszowa
Dodano: 2024-07-01 - "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
Dodano: 2024-06-14 - Popowodziowe naprawy dróg na terenie miasta Bielska-Białej, z podziałem na dwie części zamówienia, zwane również „Zadaniami” (pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia)
Dodano: 2024-06-12 - Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków.
Dodano: 2024-06-11 - Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni brukowej w 2024 roku
Dodano: 2024-05-27 - Remonty bieżące dróg - gmina
Dodano: 2024-05-27 - Naprawa szkody spowodowanej ruchem zakładu górniczego w pasie drogowym i chodnikach ul. Odrodzenia w Rudzie Śląskiej - naprawa przez Przedsiębiorcę
Dodano: 2024-05-21 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W UL. WYSZYŃSKIEGO, UL. 11 LISTOPADA W MYSZKOWIE
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków.
Dodano: 2024-05-13 - Remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 2925S w Leboszowicach
Dodano: 2024-05-06