Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 44200 Rybnik, ul. Jankowicka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 4227478, 4227874 , fax. 324 227 479
- Data zamieszczenia: 2018-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Jankowicka 49
44200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 32 4227478, 4227874, fax. 324 227 479
REGON: 27628565500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w zakresie remontów nawierzchni jezdni o powierzchniach małych i wielkowymiarowych, z podziałem na zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich w zakresie remontów nawierzchni jezdni o powierzchniach małych i wielkowymiarowych, z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 – Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich w zakresie remontów nawierzchni jezdni mieszankami mineralno–asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych z użyciem frezarki w ciągu DW 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935; Zadanie nr 2 – Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w zakresie remontów nawierzchni jezdni mieszankami mineralno–asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych z użyciem frezarki w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu rybnickiego ziemskiego; Zadanie nr 3 – Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w zakresie naprawy uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo–emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych. Zadanie nr 4 – Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w zakresie naprawy pojedynczych uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno–asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych z mechanicznym obcinaniem krawędzi lub użyciem frezarki. Zadanie nr 5 – Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w zakresie naprawy pojedynczych uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszankami asfaltu lanego. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Zadanie nr 1 – obejmujące: Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich w zakresie remontów nawierzchni jezdni mieszankami mineralno–asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych z użyciem frezarki w ciągu DW 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935; Zakres szacunkowy robót obejmuje: wykonanie remontów o powierzchniach małych (o pow. do 100 m2) z zastosowaniem frezarki – ok. 1300 m2 , remonty o powierzchniach wielkowymiarowych(o pow. powyżej 100m2) z zastosowaniem frezarki – ok. 1600 m2. Zadanie nr 2 – obejmujące :Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w zakresie remontów nawierzchni jezdni mieszankami mineralno–asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych z użyciem frezarki w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu rybnickiego ziemskiego; Zakres szacunkowy robót obejmuje: remonty o powierzchniach małych z zastosowaniem frezarki – ok. 500 m2, remonty o powierzchniach wielkowymiarowych z zastosowaniem frezarki – ok. 1 700 m2. Zadanie nr 3 – obejmujące: Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w zakresie naprawy uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszaniną grysowo–emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remonterów drogowych. Zakres szacunkowy robót łącznie na drogach wojewódzkich i powiatowych obejmuje wbudowanie mieszaniny grysowo–emulsyjnej w ilości ok. 250 ton (w tym w ciągu DP 110 ton, w ciągu DW 140 ton). Zadanie nr 4 – obejmujące Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w zakresie naprawy pojedynczych uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno–asfaltowymi na gorąco wyprodukowanymi w wytwórniach mas bitumicznych z mechanicznym obcinaniem krawędzi lub użyciem frezarki. Zakres szacunkowy robót obejmuje: remont pojedynczych wyboi mieszanką mineralno–asfaltową na gorąco wyprodukowaną w WMB w ilości ok.150 ton wbudowanej mieszanki (w tym w ciągu DP 30 ton, w ciągu DW 120 ton). Zadanie nr 5 – obejmujące: Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w zakresie naprawy pojedynczych uszkodzeń nawierzchni bitumicznych mieszankami asfaltu lanego. Zakres szacunkowy robót obejmuje: remont pojedynczych wyboi mieszanką asfaltu lanego w ilości ok. 20 ton wbudowanej mieszanki (w tym w ciągu DP 15 ton, w ciągu DW 5 ton). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Dotyczy zadania nr 1 : Zamawiający żąda wniesienia od Wykonawców wadium dla zadania nr 1 w wysokości 4000,00 złotych. Dotyczy zadania nr 2 : Zamawiający żąda wniesienia od Wykonawców wadium dla zadania nr 2 w wysokości 2200,00 złotych. Dotyczy zadania nr 3 : Zamawiający żąda wniesienia od Wykonawców wadium dla zadania nr 2 w wysokości 800,00 złotych. Dotyczy zadania nr 4 : Zamawiający żąda wniesienia od Wykonawców wadium dla zadania nr 2 w wysokości 1100,00 złotych. Dotyczy zadania nr 5 : Zamawiający żąda wniesienia od Wykonawców wadium dla zadania nr 2 w wysokości 300,00 złotych. 1. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form (określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5): 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016 poz. 359). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Żorach Nr 03 8456 0009 2001 0023 9732 0002. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego wskazanym w sekcji VIII pkt 2 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Jankowickiej 49, pokój 14 (sekretariat), a jego kopia załączona do oferty. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 2) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1) poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 2) poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór wg Załącznika nr 7 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg załącznika nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 2913S od mostu nad Kanałem Gliwickim do Taciszowa
Dodano: 2024-07-01 - "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
Dodano: 2024-06-14 - Popowodziowe naprawy dróg na terenie miasta Bielska-Białej, z podziałem na dwie części zamówienia, zwane również „Zadaniami” (pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia)
Dodano: 2024-06-12 - Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków.
Dodano: 2024-06-11 - Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni brukowej w 2024 roku
Dodano: 2024-05-27 - Remonty bieżące dróg - gmina
Dodano: 2024-05-27 - Naprawa szkody spowodowanej ruchem zakładu górniczego w pasie drogowym i chodnikach ul. Odrodzenia w Rudzie Śląskiej - naprawa przez Przedsiębiorcę
Dodano: 2024-05-21 - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W UL. WYSZYŃSKIEGO, UL. 11 LISTOPADA W MYSZKOWIE
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków.
Dodano: 2024-05-13 - Remont nawierzchni w ciągu drogi powiatowej Nr 2925S w Leboszowicach
Dodano: 2024-05-06