Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg
- Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
- Data zamieszczenia: 2018-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
ul. Stefana Złotnickiego 12
98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
REGON: 59842800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2018 w podziale na 2 części: 1) Część 1 - Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych; 2) Część 2 - Wykonanie remontów nawierzchni betonowych oraz ciągów pieszych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wymagania dla Wykonawców dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga, by wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót objętych zakresem zamówienia, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. 4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy na wykonanie remontów bitumicznych i betonowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik — także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcę. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy załączyć do oferty. 4. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont (modernizacja) drogi dojazdowej w miejscowości Podsędkowice
Dodano: 2024-07-17 - Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn – etap IV
Dodano: 2024-07-11 - Wykonanie remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Grabica w 2024 r.
Dodano: 2024-07-05 - Przebudowa dróg w Gminie Kluki – etap III
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja dróg na terenie Gminy Jeżów
Dodano: 2024-06-24 - „Przebudowa drogi gminnej G21 w Grabinej Woli oraz G37 w Zamościu – Kolonii
Dodano: 2024-06-22 - „Remont drogi gminnej G7 w Kalskiej Woli”
Dodano: 2024-06-22 - Remont części drogi gminnej nr 104304E w miejscowości Gledzianów, gmina Witonia
Dodano: 2024-06-21 - „Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowe Ostrowy wraz z modernizacją infrastruktury technicznej drogowej”
Dodano: 2024-06-14 - Remont drogi gminnej nr 104301E w miejscowości Gajew, gmina Witonia
Dodano: 2024-06-14