Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Szprotawa w 2018-2019r.

Gmina Szprotawa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-300 Szprotawa, Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683760580 , fax. 683762220
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szprotawa
    Rynek 45
    67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
    tel. 683760580, fax. 683762220
    REGON: 970770445

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Szprotawa w 2018-2019r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia: 1 Zamówienie obejmuje: - remonty cząstkowe ubytków nawierzchni bitumicznych za pomocą mieszanki mineralno-asfaltowej z wytwórni mas bitumicznych i recyklera oraz remont w technologii emulsji asfaltowych i grysów; - remonty w zakresie chodników z kostki brukowej betonowej, z kostki kamiennej, z płyt chodnikowych oraz regulacji i wymiany krawężników i obrzeży; - regulacje i wymiany wpustów ulicznych oraz włazów nastudziennych; - naprawa i wymiana elementów zabezpieczenia ruchu (bariery energochłonne). -naprawa dróg gruntowych z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego, -powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznych, -cząstkowa naprawa chodników, -likwidacja zapadnięć nawierzchni drogowych, -wymiana i odnowa oznakowania pionowego, -oznakowanie poziome – malowanie przejść dla pieszych, linii, kopert, itp., -naprawa i utrzymanie barier wraz z malowaniem, -cząstkowe naprawy na mostach wiaduktach, kładkach dla pieszych i przepustach naprawy kanalizacji deszczowej - uzupełnienie i wymiana podbudowy, - remont studzienek dla urządzeń podziemnych, - remont elementów odwodnień - remont krawężników jezdni i obrzeży trawnikowych, - roboty ziemne, - wykonanie innych niezbędnych robót towarzyszących wynikających z zakresu robót, - niezwłoczne (w trybie natychmiastowym) usuwanie uszkodzeń na drogach i chodnikach powodujących zagrożenie dla ludzi, ruchu drogowego i mienia -modernizacja dróg gruntowych, parkingów tłuczniem bazaltowym lub destruktem asfaltowym Dokładny zakres oraz opis wykonania robót znajduje się w Kosztorysie Ofertowym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Załącznik nr I.2 oraz I.5 do SIWZ. 2 Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: a. Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. b. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. c. Organizację ruchu i oznakowanie miejsca wykonywania robót. d. Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. e. Wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na Miejskie Składowisko Odpadów lub za zgodą Zamawiającego na inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. f. Składowanie przez Wykonawcę zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku (ponownego wbudowania) lub sprzedaży po uprzedniej akceptacji inwestora. g. Przerzut sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac. h. Przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego. i. Zajęcie pasa drogowego. 3 Przystąpienie do realizacji robót Wykonawca realizuje roboty w zakresie określonym w zleceniu . Jeżeli w zleceniu nie określono inaczej Wykonawca ma obowiązek przystąpienia do docelowej realizacji robót nie później niż na następny dzień od chwili jego otrzymania . Jednakże w przypadku gdy przystąpienie do realizacji zleconych robót nie następuje bezpośrednio po odebraniu zlecenia Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego podjęcia działań w zakresie zabezpieczeń miejsc stanowiących zagrożenie dla ruchu drogowego .Zadania pilne/awarie stwarzające niebezpieczeństwo dla ludzi muszą być wykonywane niezwłocznie po wystawieniu zlecenia . 4 Wymogi dotyczące zatrudnienia pracowników do wykonywania przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca w momencie podpisania umowy zatrudniał do realizacji przedmiotu zamówienia osoby które będą wykonywać zamówienie na podstawie umowy o pracę, 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci rozwiązania umowy z wykonawcą. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 30 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach