Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie budynków i budowli Nadleśnictwa Głusko

Nadleśnictwo Głusko ogłasza przetarg

  • Adres: 66-520 Dobiegniew, Głusko
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 570300799, 698145311, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Głusko
    Głusko 19
    66-520 Dobiegniew, woj. lubuskie
    tel. 570300799, 698145311, , fax. -
    REGON: 81053910828001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusko.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Głusko jest państwową jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie budynków i budowli Nadleśnictwa Głusko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu bieżącego utrzymania budynków mieszkalnych i gospodarczych, hydroforni, oczyszczalni ścieków, ośrodku nasiennym, pompy ciepła oraz sieci kanalizacyjnych, będących w Zarządzie Nadleśnictwa Głusko. Zakres prac obejmuje: drobne naprawy dachu, czyszczenia rynien, kanalizacji, wymiany elementów elektrycznych, malowanie pomieszczeń, drobne naprawy ogrodzenia, naprawy i wymiany wewnętrznych instalacji: wodociągowej, gazowej i ciepłej wody – bez armatury i wyposażenia, naprawy i wymiany wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, przeglądy węzłów cieplnych, dokonywanie odczytów liczników ciepła, zgodnie z instrukcją obsługi, przeglądy okresowe, odnawianie pomieszczeń. Materiały do bieżącego utrzymania i konserwacji zapewnia Zamawiający. 2. Zamawiający oświadcza, że w stosunku do obiektów budowlanych wskazanych pod pozycjami od 53 do 58 w załączniku nr 6 do SIWZ prowadzi negocjacje z Gminą Dobiegniew w celu ich przejęcia przez tą jednostkę samorządu terytorialnego (na własność bądź na podstawie stosunku cywilnoprawnego). O każdym przypadku przejęcia któregokolwiek z obiektów, o których mowa w zdaniu poprzednim Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni, zawiadomić Wykonawcę doręczając mu jednocześnie kopię protokołu przekazania obiektu na rzecz Gminy. Przejęcie poszczególnych obiektów budowlanych wskazanych pod pozycjami od 53 do 58 w załączniku nr 6 do SIWZ przez Gminę Dobiegniew skutkować będzie wygaśnięciem niniejszej umowy w części dotyczącej przekazanych obiektów ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym doszło do faktycznego przeniesienia posiadania tych obiektów na rzecz gminy. 3. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na wykonywaniu czynności w zakresie: 1) drobnych napraw dachu 2) czyszczenia rynien, kanalizacji, 3) wymiany elementów elektrycznych, 4) malowania pomieszczeń, 5) drobnych napraw ogrodzenia, 6) naprawy i wymiany wewnętrznych instalacji: wodociągowej, gazowej i ciepłej wody – bez armatury i wyposażenia, 7) napraw i wymiany wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami (o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty, 2. kosztorys ofertowy, 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. PZP, o ile Wykonawca polega na potencjale podmiotu trzeciego, 4. pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5. pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, 6.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach