Przetargi.pl
Bieżące remonty dróg gminnych i wewnętrznych w Radzionkowie w 2021 roku

Gmina Radzionków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-922 Radzionków, Męczenników Oświęcimia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 289 07 27
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzionków
    Męczenników Oświęcimia 42
    41-922 Radzionków, woj. śląskie
    tel. 32 289 07 27
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radzionkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące remonty dróg gminnych i wewnętrznych w Radzionkowie w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie bieżących remontów dróg gminnych i wewnętrznych w Radzionkowie w 2021 roku. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania: 2.1. Zadanie 1 – „Bieżące remonty na drogach gminnych w 2021 roku”, na które składają się następujące roboty budowlane: a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową grysową zamkniętą; b) wykonanie nakładki z asfaltobetonu o grubości 5 cm; c) remont nawierzchni z płyt betonowych; d) remont nawierzchni z kostki brukowej; e) remont nawierzchni z kostki betonowej wraz z wymianą podbudowy o grubości 20 cm; f) remont chodników o nawierzchni z płyt betonowych 35/35; g) wymiana krawężników betonowych 15/30 na wibroprasowane 15/30 (lub rozbiórka pasa chodnika); h) wymiana obrzeży betonowych 8/30 cm; i) utwardzenie dróg gruntowych żużlem wielkopiecowym lub frazem asfaltowym o grubości 15 cm; j) wypełnienie masą zalewową szczelin głębokości do 14 cm i szerokości 2 cm; k) remont nawierzchni z kostki kamiennej. 2.2. Zadanie 2 – „Bieżące remonty na drogach wewnętrznych w 2021 roku”, na którą składają się następujące roboty budowlane: a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową grysową zamkniętą; b) wykonanie nakładki z asfaltobetonu o grubości 5 cm; c) remont nawierzchni z płyt betonowych; d) remont nawierzchni z kostki betonowej; e) remont nawierzchni z kostki betonowej wraz z wymianą podbudowy o grubości 20 cm; f) wymiana krawężników betonowych 15/30 cm na wibroprasowane 15/30 (lub rozbiórka pasa chodnika); g) wymiana obrzeży betonowych 8/30 cm; h) utwardzenie dróg gruntowych żużlem wielkopiecowym lub frazem asfaltowym o grubości 15 cm. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki: Załącznik nr 1A do SIWZ – Przedmiar robót zawierający kalkulację cenową wartości zadania nr 1; Załącznik nr 1B do SIWZ - Przedmiar robót zawierający kalkulację cenową wartości zadania nr 2 oraz Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (zgodnie z art. 29 ust. 5 i art. 30 ust. 8 pkt 1): Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie jest zobowiązany do uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia dodatkowych zapisów, o których mowa w art. 29 ust. 5 Ustawy Pzp. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia (zgodnie z art. 29 ust. 3a) zostały szczegółowo opisane w rozdziale XXV SIWZ pkt. 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. II. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: 1. Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego - Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Kopie polisy lub innego dokumentu, który potwierdza, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy na sumę ubezpieczeniową odpowiadającą wartości umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach