Przetargi.pl
Bieżąca naprawa dróg leśnych wykonanych z kruszywa metodą rewitalizacji nawierzchni w Nadleśnictwie Koszęcin w 2023 roku

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koszęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 42-286 Koszęcin, ul. Sobieskiego 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343524525 , fax. 343576259
  • Data zamieszczenia: 2023-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koszęcin
    ul. Sobieskiego 1
    42-286 Koszęcin, woj. śląskie
    tel. 343524525, fax. 343576259
    REGON: 150027362
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://koszecin.katowice.lasy.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca naprawa dróg leśnych wykonanych z kruszywa metodą rewitalizacji nawierzchni w Nadleśnictwie Koszęcin w 2023 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą „Bieżąca naprawa dróg leśnych wykonanych z kruszywa metodą rewitalizacji nawierzchni w Nadleśnictwie Koszęcin w 2023 roku”, zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR oraz przedmiarem robót, w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów.2) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie bieżących napraw nawierzchni dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Koszęcin:a) droga leśna nr inw. 220/973 w leśnictwie Koszęcin na długości 760 mb;b) droga leśna nr inw. 220/983 w leśnictwie Koszęcin na długości 200 mb;c) droga leśna nr inw. 220/991 w leśnictwach Piasek i Kalety na długości 1400 mb;d) droga leśna nr inw. 220/975 w leśnictwie Boronów na długości 1030 mb;e) droga leśna nr inw. 220/988 w leśnictwie Boronów na długości 850 mb.Zakresem remontu objęte są następujące elementy drogi:- ścinanie zawyżonych poboczy z nadaniem spadku poprzecznego 6%;- remont nawierzchni tłuczniowej poprzez rewitalizację tj. wzruszenie wraz z profilowaniem istniejącej. nawierzchni, doziarnienie kruszywem łamanym frakcji 0/31,5 do 0/63,00, właściwe nawodnienie, oraz ponowne zagęszczenie wraz z nadaniem właściwych spadków poprzecznych i podłużnych, spadek daszkowy min. 3,5%.3) Zakres remontu drogi leśnej obejmuje:- wytyczeniu osi drogi wraz z odcinkami do remontu;- ścięcie zawyżonych poboczy na całej dł. remontowanego odcinka z zachowaniem spadku poprzecznego min. 6% na zewnątrz jezdni;- doziarnienie tj. dołożenie materiału kamiennego w miejscach ubytków szacunkowa ilość kruszywa została określona w przedmiarze robót i stanowi ona ilość potrzebną do uzupełnienia lokalnych ubytków i zaniżeń jezdni drogi leśnej;- roboty polegające na spulchnieniu sprzętem mechanicznym istniejącej nawierzchni jezdni, profilowaniu nawierzchni wraz z kształtowaniem do właściwych spadków poprzecznych jezdni (daszkowy min. 3,5% od osi drogi), grubość spulchnienia 10-15 cm (w uzasadnionych przypadkach gł. mieszania może zostać zwiększona – ocena bieżąca podczas prac związanych z recyklingiem);- zagęszczenie wstępnie wyprofilowanej nawierzchni wraz z zachowaniem wilgotności mieszanki zagęszczanej optymalnej;Profil podłużny wg, istniejącego ukształtowania drogi.Przekrój poprzeczny drogi daszkowy ze spadkiem min. 3,5% na zewnątrz drogi, pobocza ze spadkiem min. 6%. Dopuszcza się przekrój jednostronny o wartości min. 4,0% na łukach lub odcinkach z rowami jednostronnymi.Szerokość docelowa drogi min. 3,5 m na prostej. W bezpośrednim sąsiedztwie zjazdów i mijanek należy dowiązać się wysokościowo i sytuacyjnie do tych elementów. Elementy te jeśli ich stan na to wskazuje należy wciągnąć w powierzchnie rewitalizacji.Szerokość ścinanych poboczy min. 0,75 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BNP Paribas Bank Polska S.A. oddział w Częstochowie, numer rachunku: 80 2030 0045 1110 0000 0190 8110, z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu „Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego budynku biurowego nadleśnictwa wraz z zapleczem socjalnym”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją /poręczeniem – określenie przedmiotu zamówieniac) kwotę gwarancji /poręczenia,d) zobowiązanie gwaranta /poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1-5 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 250 000,00 zł.2) zdolności technicznej lub zawodowej.a) warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto, w zakresie robót drogowych zakończonych, tj. remont, przebudowa, odbudowa, budowa dróg o nawierzchni z kruszywa łamanego. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku, Wykonawca przedkłada wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień odpowiadających wymogom sformułowanym powyżej oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie, tj. referencje lub inne równoważne dokumenty.b) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi drogowymi lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane wg art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 2021 poz. 2351 tekst jedn.) – zwane dalej Prawem Budowlanym. Zamawiający uzna warunek posiadania uprawnień budowlanych poprzez przedstawienie osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach inaczej nazwanych, lecz wyłącznie takich, które uprawniają do wykonywania tych samych czynności, do których uprawniają uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnobudowlanej. Przez uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa Budowlanego albo odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. Wskazane przez Wykonawcę osoby, bez względu na kraj ich pochodzenia i miejsce zamieszkania, muszą spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo Budowlane. Dane osoby pełniącej rolę Kierownika Budowy należy podać na formularzu stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ – Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.c) warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:– recykler/stabilizator gruntu samobieżny lub doczepiany – min. 1 szt.;– zrywarka/ścinarka do poboczy – min. 1 szt.;– beczkowóz min. 5 m3 – min. 1 szt.;– koparko-spycharka – min. 1 szt.;– walec drogowy stalowy wibracyjny min. 13 ton – min. 1 szt.;– walec samojezdny gumowy min. 13 ton – min. 1 szt.;– samochód samowyładowczy – min. 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach