Przetargi.pl
Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Warszawska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
  • Data zamieszczenia: 2020-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Warszawska 1
    66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
    REGON: 00053000575110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drezdenko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych I. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane II. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części: • Część I – Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznej drogi gminnej - ul. Zamkowa w Drezdenku • Część II – Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznej drogi gminnej - ul. Sienkiewicza w Drezdenku III. Opis odcinków objętych częściami zamówienia: 1. Część I - ul. Zamkowa 556 m2, 2 studzienki, 1 zasuwa, oznakowanie poziome: 1 przejście dla pieszych, 2. Część II - ul. Sienkiewicza 905 m2, 4 studnie, 3 kraty, oznakowanie poziome: 1 przejście dla pieszych. IV. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. V. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót konserwacyjno-remontowych związanych z bieżącą konserwacją nawierzchni bitumicznych dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych o grubości 4 cm. VI. Zakres robót obejmuje: a) wyrównanie nawierzchni bitumicznej poprzez frezowanie istniejącej nawierzchni na średnią głębokości 4 cm, b) likwidacja ubytków, wybojów poprzez uzupełnienie podbudowy, c) oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznych, d) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna), e) regulację pionową włazów studziennych, krat wpustów deszczowych oraz zasuw, f) opracowanie, uzgodnienie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu (gdy będzie konieczność jej wprowadzenia), ewentualne koszty np. za uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu ponosi Wykonawca, g) wykonanie oznakowania poziomego, h) frez pochodzący z rozbiórki przetransportować na miejsce wskazane przez zamawiającego (odległość do 5 km). VII. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach każdej części zamówienia określa SIWZ wraz załącznikami - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, plany orientacyjne. Powyższe dokumenty stanowią załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium: a) dla części I zamówienia - Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznej drogi gminnej - ul. Zamkowa w Drezdenku w kwocie 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100), b) dla części II zamówienia - Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznej drogi gminnej - ul. Sienkiewicza w Drezdenku w kwocie 1400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta zł 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty A. oferta na wykonanie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, B. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ, C. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich (oryginał), D. pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopii poświadczonej notarialnie, E. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopii poświadczonej notarialnie, F. dowód wniesienia wadium dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia (kopię dowodu wniesienia wadium należy wpiąć do oferty, a oryginał luźno dołączyć do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach