Przetargi.pl
Bezpieczniej na drodze (budżet partycypacyjny) Realizacja projektu: „Rozbudowa DP 3210 S oraz DP 3270 S, ulica Główna w Zendku – część II od km 0+000 do km 0+276,4

Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 854 862 , fax. 322 854 862
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach
    ul. Pyskowicka 54
    42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 322 854 862, fax. 322 854 862
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.bip.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezpieczniej na drodze (budżet partycypacyjny) Realizacja projektu: „Rozbudowa DP 3210 S oraz DP 3270 S, ulica Główna w Zendku – część II od km 0+000 do km 0+276,4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu: Rozbudowa DP 3210 S oraz DP 3270 S, ulica Główna w Zendku – część II (od km 0 + 000 do km 0 + 276,40) w ramach programu bezpieczniej na drodze (fundusz partycypacyjny). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które są integralną częścią niniejszej SIWZ. W celu dokonania prawidłowej wyceny robót zaleca się dokonanie wizji lokalnej z przedstawicielem Zamawiającego na terenie planowanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę Wykonawcy składa się: Formularz Ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ wraz z innymi dokumentami, a w szczególności kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z założeniami określonymi w rozdziale XXIII niniejszej SIWZ. Oświadczenia zgodne z Załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z treścią na Załączniku nr 1 do SIWZ. O ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedkłada w ofercie pisemne zobowiązanie innego podmiotu dotyczące oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2.2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. a) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sporządzoną zgodnie z wymaganiami SIWZ. b) Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. c) Oferta musi być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem. d) Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. e) Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenie Wykonawcy, muszą być również podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. f) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. g) Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, powinny być parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. h) Zaleca się, aby zapisane strony oferty, wraz z dołączonymi do niej dokumentami i oświadczeniami były ponumerowane oraz parafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy jakakolwiek strona zostanie podpisana przez Wykonawcę, parafa na tej stronie nie jest już wymagana. i) Oferty składane są w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu Koperta powinna być opisana następująco: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH Ulica Pyskowicka 54 42 – 600 Tarnowskie Góry OFERTA na: Bezpieczniej na drodze (budżet partycypacyjny) Realizacja projektu: Rozbudowa DP 3210 S oraz DP 3270 S, ulica Główna w Zendku – część II. Nazwa Wykonawcy i dane teleadresowe Nie otwierać przed dniem 19.08.2019 r. do godz. 10:00 UWAGA! Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem ponosi Wykonawca. j) Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem terminu do składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy umieścić w kopercie jak wyżej pkt 12. Koperta dodatkowo musi być oznaczona określeniami : „ZMIANA” lub „WYCOFANIE”. k) Złożona oferta wraz z załącznikami będzie jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (art. 11 ust. 4 ww ustawy – tekst jednolity - Dz. U. z 2003 roku Nr 153, poz 1503 ze zm.) co, do których Wykonawca składający ofertę zastrzegł oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. l) W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiający uzna zastrzeżone informacje za jawne, o czym poinformuje Wykonawcę. UWAGA! Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być zgrupowane, stanowić oddzielną część oferty oraz być odpowiednio zabezpieczone tj. np. odpowiednio opisane, oddzielone dodatkowymi okładkami z napisem „tajemnica przedsiębiorstwa” „tylko do wglądu przez Zamawiającego” itp. m) Wykonawca, który będzie chciał skorzystać z jawności dokumentacji z postępowania (protokołu) w tym i ofert, musi wystąpić w tej sprawie do Zamawiającego z wnioskiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach