Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych i olejów silnikowych do samochodów służbowych oraz sprzętu Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Norwida 34
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3378800 , fax. 071 3285048
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    ul. Norwida 34 34
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3378800, fax. 071 3285048
    REGON: 93210105300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Rządowa Niezespolona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliw płynnych i olejów silnikowych do samochodów służbowych oraz sprzętu Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup następujących paliw płynnych do samochodów służbowych oraz sprzętu Zamawiającego: - olej napędowy ON, - benzyna bezołowiowa PB 95, - benzyna bezołowiowa PB 98. Zamówienie obejmuje również zakup oleju silnikowego. Pierwsza część zamówienia : Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu z jednostkami terenowymi w następujących miejscowościach : Opole, Oława, Brzeg Dolny, Chobienia, Bytom Odrzański, Cigacice, Krosno Odrzańskie, Jelenia Góra, Legnica, Zgorzelec, Bukówka, Dobromierz, Mietków Słup, Sosnówka, Otmuchów, Kłodzko, Międzygórze, Stronie Śląskie, Nysa, Paczków, Malczyce. -olej napędowy ON ok. 41.000 l -benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 20.000 l -benzyna bezołowiowa PB 98 ok. 15.000 l -olej silnikowy ok. 600 l Druga część zamówienia: Zarząd Zlewni RZGW we Wrocławiu z siedzibą w Opolu z jednostkami terenowymi w Brzegu, Krapkowicach oraz Turawie. Wielkość zamówienia: -olej napędowy ON ok. 7.000 l -benzyna bezołowiowa PB 95 ok. 6.000 l -benzyna bezołowiowa PB 98 ok. 600 l -olej silnikowy ok. 65 l Podane ilości paliw i olejów silnikowych są wielkościami orientacyjnymi i nie wiążą Zamawiającego, a ich zakup będzie realizowany wg bieżących potrzeb - maksymalnie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Zakupione paliwa muszą spełniać wymagania: -zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. Nr 216 , poz. 1825, z późn. zm.) -określone przez polskie normy : PB (PN-EN 228:2005), ON (PN-EN 590:2005). 2.Realizacja zamówienia odbywać się będzie: -w systemie bezgotówkowym, na podstawie identyfikacyjnych magnetycznych lub chipowych kart paliwowych, wydanych przez Wykonawcę dla środków transportu oraz sprzętu Zamawiającego, -na terenie całego kraju, ze szczególnym uwzględnieniem lokalizacji ujętych w wykazie adresowym jednostek terenowych (załączniki nr 03 i 04),w sieci stacji paliwowych honorujących wydane karty paliwowe Wykonawcy, -sukcesywnie, poprzez tankowanie pojazdów oraz sprzętu Zamawiającego, stosownie do jego potrzeb. Tankowanie pojazdów odbywać się będzie do zbiorników paliwa, a sprzętu do kanistrów lub beczek. 3.Zamówienie obejmuje również dostawę magnetycznych lub chipowych kart paliwowych przypisanych do poszczególnych pojazdów lub jednostek terenowych w przypadku tankowania sprzętu. Wielkość lub zakres zamówienia: 1.Ilość zamawianych paliw ma charakter szacunkowy. 2.Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą wyczerpania kwoty jaką zaplanowano do sfinansowania zadania. 3.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. Warunki realizacji zamówienia: 1.Wykonawca wyda Zamawiającemu nieodpłatnie 46 szt. kart paliwowych, po jednej dla każdego środka transportu oraz karty paliwowe umożliwiające pobieranie paliwa do beczek lub kanistrów (zaopatrzenie w paliwo sprzętu) w ilości zgodnej z liczbą jednostek terenowych oraz poszczególnych obiektów hydrotechnicznych Zamawiającego. 2.Na karcie paliwowej podane będą co najmniej, następujące dane: -nr karty, -data ważności karty, -nazwa użytkownika (Zamawiającego), -nr rejestracyjny pojazdu lub nazwa i adres jednostki terenowej (ewentualnie imię i nazwisko kierownika jednostki terenowej). 3.Wykonawca zobowiązany będzie do jednoznacznej identyfikacji terminu i ilości wydanego paliwa lub oleju z pojazdem lub jednostką terenową Zamawiającego, na którą zostało pobrane paliwo lub olej, poprzez wydanie osobie pobierającej wydruku zawierającego następujące informacje identyfikacyjne: -nr karty, -data i dokładny czas przeprowadzenia transakcji, -numer rejestracyjny w przypadku tankowania pojazdu, -nazwę i adres jednostki terenowej z adnotacją - paliwo do sprzętu - lub imię i nazwisko kierownika jednostki terenowej w przypadku pobierania paliwa do sprzętu (tankowanie do kanistrów lub beczek), -cena zakupu paliwa lub oleju, -ilość zakupionego paliwa lub oleju silnikowego, -nr i adres stacji paliw, na której dokonano transakcji. 4.Raporty transakcji sporządzane będą przez Wykonawcę nieodpłatnie dwa razy w miesiącu: -za okres od 1 do 15 dnia każdego miesiąca, -za okres od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca. Warunki gwarancji : 1.Wykonawca gwarantuje jakość paliw zgodną z obowiązującymi normami i przepisami, 2.Wykonawca zobowiązany będzie wobec Zamawiającego do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na życzenie klienta, na stacji paliw. 3.W zakresie reklamacji związanej z niewłaściwą jakością paliw obowiązują następujące zasady: a. Reklamacja powinna zostać złożona na piśmie wraz z uzasadnieniem i żądaniem floty, b. Wykonawca powinien rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni od momentu jej otrzymania, c. Nie powiadomienie Zamawiającego w terminie ww o sposobie rozpatrzenia reklamacji jest równoznaczne z jej uwzględnieniem, d. W przypadku uznania reklamacji Wykonawca zobowiązany jest pokryć wartość poniesionej szkody do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami, e. Zapis pkt d nie pozbawia prawa Zamawiającego dochodzenia przed sądem odszkodowania w pełnej wysokości zgodnie z obowiązującymi przepisami. Warunki dodatkowe : 1. Wykonawca winien dysponować siecią stacji paliw na terenie całego kraju, umożliwiających pobieranie paliwa do pojazdów lub sprzętu Zamawiającego. 2. Odległość od poszczególnych siedzib jednostek terenowych (zał. nr 03 i 04) do najbliższej stacji paliw, liczona najkrótszą drogą publiczną, nie może przekraczać 20 km. Oferta winna zawierać oświadczenie, potwierdzające spełnienie powyższych warunków. Istotne postanowienia umowne; a) Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb. b) Rozliczenie przedmiotu umowy będzie odbywało się 2 razy w miesiącu zbiorczymi fakturami ze wszystkich dokonanych transakcji zakupu paliwa i oleju silnikowego w okresach od 1 do 15 oraz od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca, na podstawie prowadzonej dokumentacji każdorazowego zakupu bezgotówkowego c) Do każdej faktury wystawiane będą zestawienia wszystkich transakcji, dokonanych w danym okresie rozliczeniowym, zawierające następujące dane: - nazwę produktu, - nr rej pojazdu lub nazwę i adres jednostki terenowej w przypadku zakupu paliwa do sprzętu, - nr karty, - miejscowość i nr stacji, - opcjonalnie stan licznika, - ilość pobranego paliwa, - cenę jednostkową paliwa widniejącą na dystrybutorze w momencie tankowania, - wartość brutto, - wartość VAT, - wartość udzielonego upustu, - wartość netto. d) Termin płatności - 21 dni od daty wystawienia faktury. e) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia spełniającego normy jakościowe pod rygorem dochodzenia roszczeń na podstawie wyników badań laboratoryjnych zlecanych przez PIH na wniosek Zamawiającego. f) Sprzedaż odbywać się będzie wg cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu paliwa lub oleju silnikowego z uwzględnieniem upustu procentowego zadeklarowanego w ofercie . g)W razie zaistniałej istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie pobiera się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że : 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 2.07.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. nr 281, poz. 2777 z późn. zm.) oraz art.32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006 r. nr 89, poz. 625 z późn. zm.). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. 6. Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowana wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (przypadku wykonawców występujących wspólnie) 7. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt. 3) ustawy z dnia 2.07.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. nr 281, poz. 2777 z późn. zm.) oraz art. 32 ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. nr 89, poz. 625 z późn. zm.) 8. Formularz ofertowy. 9. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy oraz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy ( w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: WARTOŚĆ STAŁEGO UPUSTU W % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa i oleju silnikowego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach