Zarząd Powiatu Olsztyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 10-516 Olsztyn, Plac Bema 5
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5210500 , fax. 089 5210501
- Data zamieszczenia: 2010-01-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego
Plac Bema 5 5
10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5210500, fax. 089 5210501
REGON: 51074266900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olsztynski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Olsztyńskiego i jednostek organizacyjnych powiatu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Powiatu Olsztyńskiego i jednostek organizacyjnych powiatu w okresie od 01.04.2010 r. do 31.03.2015 r. Zakres zamówienia obejmuje: 1) otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych, bez opłat i prowizji: - możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie związania zamówieniem w zależności od potrzeb Zamawiającego, bez opłat i prowizji; - otwarcie, prowadzenie rachunków walutowych dla każdej jednostki powiatu, która zgłosi zapotrzebowanie, bez opłat i prowizji; - oprocentowanie środków na rachunkach Zamawiającego. Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować co miesiąc, ostatniego dnia miesiąca. Wysokość oprocentowania środków wyznaczana będzie każdego miesiąca, jako iloczyn średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego oraz marży, określonej w złożonej przez Bank ofercie. W przypadku likwidacji stawki WIBID 1M, zostanie ona zmieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBID 1M albo na stawkę najbardziej zbliżoną swoją wielkością i charakterem do stawki WIBID 1M. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego faksem, jeżeli informacja ta nie jest ujęta w wyciągach bankowych; - potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych bez opłat i prowizji; 2) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku (jednostki organizacyjne związane z budżetem Powiatu) bez opłat i prowizji; 3) realizacja zleceń płatniczych - przelewów przekazywanych w formie elektronicznej oraz papierowej - na następujących zasadach: - tworzenie płatności na trzy sesje ELIXIR; - przelewy dokonywane wewnątrz Banku muszą być realizowane w czasie rzeczywistym bez opłat i prowizji; - przelewy wychodzące do innego Banku złożone do godziny 15 powinny być zrealizowane w tym samym dniu roboczym; 4) potwierdzanie, bez opłat i prowizji: - Starostwu Powiatowemu w Olsztynie - jako jednostce samorządu terytorialnego oraz jednostce budżetowej - wyciągiem w systemie bankowości elektronicznej i w formie papierowej stanu salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia; - innym jednostkom organizacyjnym Powiatu Olsztyńskiego stanu salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia wyciągiem w formie elektronicznej i w formie papierowej. Dla jednostek, które nie posiadają rachunków objętych systemem bankowości elektronicznej wyciągi będą sporządzane w formie papierowej; 5) wydawanie blankietów czekowych lub obsługa na zamówienie bez blankietów czekowych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, bez opłat i prowizji; 6) udzielenie Zamawiającemu w każdym roku kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu Olsztyńskiego z terminem spłaty do końca roku budżetowego na następujących zasadach: oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym zmienne w oparciu o stawkę WIBOR 1M skorygowaną (powiększoną) o marżę banku - stałą w okresie kredytowania, bez opłat i prowizji. Zmiana (aktualizacji) stawki WIBOR 1M będącej podstawą naliczenia odsetek od wykorzystanego kredytu następować będzie w 1-miesięcznych okresach obrachunkowych, w oparciu o średnią arytmetyczną wysokości stawek WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego. O wysokości oprocentowania Bank zawiadomi Zamawiającego faksem; 7) wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Powiatu Olsztyńskiego, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania, bez opłat i prowizji. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: - dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową w każdym dniu roboczym przez 24 godziny, - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym oraz na rachunkach pomocniczych, - tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, - przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich ww rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych możliwych do wyodrębnienia kryteriów, - składanie poleceń przelewu, w tym: poleceń przelewów do ZUS i US, przelewu zagranicznego, ze wszystkich w/w rachunków w ramach dostępnych środków, - wykonywanie przelewów z przyszłą datą realizacji, - uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, - możliwość eksportu/importu danych do pliku tekstowego w odpowiednim formacie, - pełną informację o procesie autoryzacji zleceń, poprzez podanie daty i godziny zlecenia przez każdą z osób, - generowanie (wydruk) wyciągów nie wymagających stempla bankowego, - potwierdzenie zrealizowania przelewu w systemie on-line (po realizacji przelewu natychmiastowa informacja w systemie bankowości elektronicznej), - umożliwienie równocześnie (w tym samym czasie) wykonywania operacji na różnych rachunkach jednostki, - pełną informację o lokatach, możliwość zarządzania lokatami, w tym otrzymanie wyciągu z rachunku lokaty w postaci elektronicznej, - przechowywanie wysyłanych przelewów i wyciągów w archiwum systemu, - umożliwienie Skarbnikowi Powiatu dostępu do sald rachunków bankowych podległych jednostek organizacyjnych, - przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu; - nadawanie uprawnień użytkownikom systemu elektronicznego w dowolnym momencie obowiązywania umowy, zmiana tych uprawnień poprzez wydanie dyspozycji, - umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, - zapewnienie wsparcia informatycznego. W razie awarii programu czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii oprogramowania ustala się na 2 godziny. - przeniesienie bazy danych kontrahentów z obecnie wykorzystywanego systemu BOSCOM do systemu proponowanego przez Wykonawcę. 8) udzielanie osobom upoważnionym przez Posiadacza Rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia - jeżeli jednostka nie wdrożyła systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, bez opłat i prowizji; 9) wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych bez opłat i prowizji; 10) możliwość deponowania środków na lokatach terminowych, w tym: - automatycznego (bez dodatkowych formalności) lokowania środków pieniężnych, w tym na lokaty typu OVERNIGHT znajdujących się na rachunku bieżącym Powiatu - ostatnia operacja danego dnia, bez opłat i prowizji. Powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z należnymi odsetkami będzie pierwszą operacją na rachunku bieżącym Powiatu następnego dnia; - przyjmowania zleceń utworzenia lokat bankowych na warunkach negocjowanych przez telefon z możliwością uzupełnienia wszystkich formalności pisemnych w terminie późniejszym, bez opłat i prowizji; 11) zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Powiatu, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący Powiatu, bez opłat i prowizji; 12) przeksięgowanie w dniu 31 grudnia skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych jednostek budżetowych Powiatu na dzień 31 grudnia każdego roku na rachunek bieżący Powiatu, bez opłat i prowizji; 13) wyznaczenie jednego doradcy klienta - dla Starostwa Powiatowego i innych jednostek organizacyjnych Powiatu. Doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Wykonawcy, bez opłat; 14) umożliwienie Starostwu Powiatowemu i innym jednostkom organizacyjnym Powiatu Olsztyńskiego dostępu do Skarbca banku (przyjmowanie zamkniętych pakietów gotówkowych) bez dodatkowych opłat; 15) wprowadzenie usługi automatycznej identyfikacji przychodzących płatności (zgodnego ze Standardem IBAN ), bez dodatkowych opłat. Zamawiający przewiduje w ramach umowy uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym budżetu w wysokości określonej przez Radę Powiatu Olsztyńskiego na dany rok budżetowy, na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. Zamawiający może dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu kredytu, a każdy wpływ na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia. Odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą miesięcznie poprzez pobranie z wskazanego przez Zamawiającego rachunku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ. 3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymogów Zamawiającego określonych w części III SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający żąda, aby wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia świadczenia usług dysponował na terenie miasta Olsztyn siedzibą, oddziałem, filią lub placówką banku. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według zasady (spełnia, nie spełnia). Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w dziale V niniejszej specyfikacji, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy; 4) koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem publicznym; 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (w tym także aktualnie wykonywanych) usług bankowych obsługi budżetu co najmniej dwóch jednostek samorządu terytorialnego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że usługi wykonywane były należycie; 6) oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi będzie dysponował siedzibą, oddziałem, filią lub placówką banku na terenie miasta Olsztyna wraz z podaniem lokalizacji tej siedziby, oddziału, filii lub placówki - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w dziale VI ust. 1 pkt 3 niniejszej specyfikacji składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w ust. 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, czyli tzw. konsorcjum dokumenty i oświadczenia wymienione w ust. 1 niniejszej specyfikacji składa każdy z członków konsorcjum. 6. W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał - przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - doręczenia umowy konsorcjum, której czas obowiązywania nie może być krótszy niż okres realizacji zamówienia. 7. Wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszej specyfikacji powinny być sporządzone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączane w języku obcym muszą być załączane z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez wykonawcę. 8. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie rachunków podstawowych i pomocniczych
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-olsztynski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie gminie Barczewo długoterminowego kredytu w wysokości 1.500.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
Dodano: 2016-07-27 - BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY
Dodano: 2016-07-26 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Wielbark i jednostek organizacyjnych gminy w latach 2016 - 2019
Dodano: 2016-07-13 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Lubawa
Dodano: 2016-07-07 - Obsługa bankowa budżetu Gminy-Miasto Działdowo i jednostek organizacyjnych w okresie od 2 września 2016 r. do 1 września 2020 r.
Dodano: 2016-06-15 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Bartoszyckiego oraz jego jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-04-22 - Udzielenie i obsługa kredytu obrotowego w rachunku kredytowym na finansowanie zobowiązań z tytułu zwrotu środków wynikających z ostatecznego rozliczenia projektów realizowanych z udziałem środków europejskich w kwocie do 3.800.000,00 zł
Dodano: 2016-01-13 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Pisz
Dodano: 2015-12-14 - Udzielenie kredytu lub pożyczki długoterminowej w wysokości 500.000 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy w 2015 roku
Dodano: 2015-12-07 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Płośnica oraz jednostek organizacyjnych w latach 2015 - 2018
Dodano: 2015-11-19