Przetargi.pl
Zbiór szyszek sosny z drzew stojących w Nadleśnictwie Szczytno

Nadleśnictwo Szczytno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. Sobieszczańskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6243268
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szczytno
    ul. Sobieszczańskiego 4 4
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6243268
    REGON: 51054566700017
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olsztyn.lasy.gov.pl/szczytno
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL - Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zbiór szyszek sosny z drzew stojących w Nadleśnictwie Szczytno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa zbioru szyszek sosnowych z drzew stojących, na potrzeby nadleśnictwa. Według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) prace te należą do kategorii 77200000-2 Usługi leśnictwa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części: CZĘŚĆ I: ZBIÓR SZYSZEK Z DRZEW MATECZNYCH ORAZ WDN W LEŚNICTWIE NOWINY CZĘŚĆ II: ZBIÓR SZYSZEK Z DRZEW MATECZNYCH ORAZ WDN W LEŚNICTWIE WITÓWKO Zamawiający dopuszcza składanie wyłącznie ofert częściowych na jedną z przedstawionych powyżej części. Wykonawca ma prawo do złożenia jednej oferty na jedną część zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia; 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia co najmniej dwóch zbieraczy; 3) W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty usługi zbioru szyszek z drzew stojących. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie z niego wykluczony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej wiarygodności, Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii tego dokumentu. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W celu udokumentowania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, należy przedstawić następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia 3) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług 4) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy i SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum, spółce cywilnej) oferta musi spełniać następujące wymagania: - każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy. - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. W formularzu ofertowym w miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.olsztyn.lasy.gov.pl/szczytno/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach