Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi

Powiat Lubartowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Słowackiego 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8552865 , fax. 081 8543324
  • Data zamieszczenia: 2010-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubartowski
    ul. Słowackiego 8 8
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8552865, fax. 081 8543324
    REGON: 43101919300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlubartowski.pl /BIP/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Otwarcie 85 sztuk rachunków Powiatu i podległych jednostek organizacyjnych (punkt 1 formularza oferty). Są to rachunki bieżące i rachunki pomocnicze. 2. Prowadzenie 18 sztuk rachunków bieżących (punkt 2 formularza oferty). 3. Prowadzenie 67 sztuk rachunków pomocniczych (punkt 3 formularza oferty). 4. Telefoniczne przekazywanie informacji o saldzie na hasło w 5 jednostkach organizacyjnych Powiatu (punkt 4 formularza oferty). 5. Przyjmowanie wpłat gotówkowych (punkt 5 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2009 roku - że miesięcznie jest to średnio 125 sztuk wpłat w różnych wartościach. 6. Realizacja wypłat gotówkowych (punkt 6 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2009 roku - że miesięcznie jest to kwota wypłat w wysokości (średnio) 300.000 zł. 7. Sprzedaż blankietów czekowych (punkt 7 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii z 2009r., że średnio w miesiącu Powiat i jego jednostki organizacyjne zrealizowały 50 sztuk czeków. 8. Instalacja i szkolenie w systemie bankowości elektronicznej (punkt 8 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie, że system bankowości elektronicznej zostanie zainstalowany na 35 stanowiskach. 9. Abonament za korzystanie z sytemu bankowości elektronicznej (punkt 9 formularza oferty). Zamawiający wymaga, aby bank dokonywał uaktualniania, konserwacji, ewentualnie okresowych szkoleń doskonalących z systemu bankowości elektronicznej na 15 stanowiskach. W przypadku konieczności zainstalowania systemu bankowości elektronicznej na większej ilości stanowisk będą ponoszone koszty takie jak w złożonej ofercie. 10. Realizacja przelewów wewnętrznych (w banku obsługującym budżet), w systemie bankowości elektronicznej (punkt 10 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2009 roku - że miesięcznie jest to (średnio) 1.800 sztuk przelewów. 11. Realizacja przelewów do innych banków w systemie bankowości elektronicznej (punkt 11 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2009 roku - że miesięcznie jest to (średnio) 2.000 sztuk przelewów. 12. Sporządzanie duplikatów dokumentów, stanowiących załącznik do wyciągu (punkt 12 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2009 roku - że miesięcznie może to być 5 sztuk dokumentów. 13. Przelew w formie papierowej wewnętrzny i zewnętrzny składany w sytuacjach incydentalnych (punkt 13 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2009 roku - że miesięcznie może to być 5 sztuk przelewów. 14. Obsługa wypłat z rachunków: Fundusz pracy dla bezrobotnych i Aktywnym los sprzyja i innych otwieranych w razie potrzeb (punkt 14 formularza oferty). Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2009 roku - że miesięcznie może to być ponad 1.210 sztuk przelewów. 15. Zasilanie przez bank prowadzący bankową obsługę budżetu podręcznej kasy Powiatu powiatu i odprowadzania nadmiaru gotówki do banku minimum 5 razy w tygodniu (punkt 15 formularza oferty) Do niniejszego przetargu przyjęto założenie, że jest to jedno zasilenie i jedno odprowadzenie dziennie kwoty 5.000,00 zł., tj. średnio może być 40 zasileń i odprowadzeń nadmiaru gotówki miesięcznie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium, na podstawie art. 45 ust. 2 - 4, w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu w złotych polskich, w wysokości 15.000,00 zł, należy wpłacić na rachunek sum depozytowych zamawiającego: 49 8707 0006 0021 2063 2000 0002 do dnia 14.05.2010 r. do godziny 13 00. O godzinie 13 00 rachunek sum depozytowych zamawiającego powinien być uznany. Potwierdzenie wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlubartowski./BIP/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach