Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Miasta Pruszkowa oraz jego jednostek budżetowych.

Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7587244
  • Data zamieszczenia: 2010-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
    ul. Kraszewskiego 14/16 14/16
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7587244
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Miasta Pruszkowa oraz jego jednostek budżetowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1/Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Miasta Pruszkowa oraz jego jednostek budżetowych obejmującej: - otwarcie i prowadzenie 91 rachunków (27 bieżących i 64 pomocniczych w PLN) w 27 jednostkach - realizację poleceń przelewu, - przyjmowanie wpłat gotówkowych, - dokonywanie wypłat gotówkowych, - potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy W ramach umowy wykonawca - Bank: - uruchomi corocznie kredyt w rachunku bieżącym w wysokości 2 000 000 zł; (coroczne oznacza raz do roku - zaciągnięcie i całkowita spłata następuje w danym roku budżetowym); - zapewni funkcjonalny system bankowości elektronicznej ( 7 stanowisk w Urzędzie Miejskim i 11 w jednostkach budżetowych); - zapewni funkcjonowanie systemu umożliwiającego regulowanie należności budżetu miasta za pomocą kart płatniczych oraz zainstalowanie terminala do dokonywania płatności kartą płatniczą; - umożliwi lokowanie środków pieniężnych z rachunku gminy i jej jednostek na rachunku lokaty typu overnight . Lokaty te stanowić będą formę depozytów automatycznych, zakładanych na pisemne polecenie zleceniodawcy, z możliwością negocjowania oprocentowania; - zapewni bezpłatne doradztwo finansowe w zakresie objętym umową; Celem zbadania zdolności kredytowej, Zamawiający udostępnia n/w dokumenty - budżet gminy na rok 2010r - prognoza długu miasta na 31 grudnia 2010 r. oraz na lata następne, - zestawienie zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz udzielonych poręczeń - stan na dzień 31.08.2010 r; - opinia RIO o projekcie budżetu na 2010r oraz o możliwości sfinansowania deficytu budżetowego oraz prognozy kształtowania się długu Miasta Pruszkowa na 2010 r; - sprawozdanie z wykonania budżetu za rok 2008r. i 2009r. - opinia RIO w sprawie wykonania budżetów za ostatnie dwa lata budżetowe; - uchwała Rady Miejskiej w sprawie udzielenia Prezydentowi absolutorium w ciągu ostatnich dwóch lat; - wyciągi ze sprawozdań za 2008 r, 2009 r. i I i II kw. 2010 r. ( Rb-27S, Rb-28S, Rb-Z, Rb-N, Rb-NDS,); - statut; - zaświadczenie Miejskiej Komisji Wyborczej w Pruszkowie o wyborze Prezydenta; - uchwała Nr XXIII/226/2008r. Rady Miejskiej w Pruszkowie z dnia 26.06.2008r. w sprawie powołania Pani Lidii Sadowskiej- Mucha na stanowisko Skarbnika Miasta Pruszkowa; - opinie bankowe: ING Bank Śląski, Bank Spółdzielczy, Bank Gospodarstwa Krajowego, - opinie w sprawie zaciągniętych pożyczek: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, MLP Pruszków I Sp. z o. o. - zaświadczenie z ZUS i US; Zamawiający nie przewiduje udostępniania innych niż w/w dokumentów dotyczących zdolności kredytowej. 1.2/ Zasady współpracy w zakresie przepływu informacji między zamawiającym a wykonawcą w trakcie świadczenia usługi oraz system bankowości elektronicznej 1.2.1 Wykonawca- Bank - zobowiązany jest dostarczać w każdym dniu roboczym do godziny 14.00 komplet dokumentów księgowych za dzień poprzedni, w tym wyciągi bankowe wraz z załącznikami (wtórnikami) do Urzędu Miasta oraz do pozostałych jednostek budżetowych. Dokumenty potwierdzające operacje bankowe dotyczące wpłat na rachunki zamawiającego winny zawierać datę polecenia wpłaty przez wpłacającego, 1.2.2 Wykonawca- Bank - zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu system identyfikacji źródeł dochodów, który pozwoli w pełni identyfikować płatności przychodzące ze wszystkich banków, placówek pocztowych i innych oraz musi obejmować wszystkie rodzaje wpłat ( ELIXIR, SWIFT itp.) , Ponadto system w założeniu musi identyfikować nie tylko rodzaj płatności, ale również płatnika . 1.2.3 Wykonawca - Bank - zobowiązany jest zapewnić ewidencjonowanie na koniec każdego miesiąca naliczonych odsetek od kont bieżących jednostek organizacyjnych oraz rachunek środków niewygasających i jednoczesne przeksięgowywanie ich na rachunek podstawowy budżetu miasta. 1.2.4 Wykonawca- Bank- jest zobowiązany zapewnić w pełni funkcjonalny system bankowości elektronicznej wraz z zainstalowaniem odpowiedniego oprogramowania w ilości terminali - zgodnej z wymaganiami zamawiającego oraz przeszkolenie pracowników. Zakres i tryb obsługi ( ilość rachunków oraz ich rodzaj ) może ulec zmianie w trakcie trwania umowy w zależności od potrzeb i wymagań wynikających z funkcjonowania Miasta i jego jednostek budżetowych. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zlecania wprowadzenia w okresie trwania umowy, połączenia systemu elektronicznego z systemem finansowo-księgowym, umożliwiającym bezpośrednie przekazywanie informacji ( import-eksport danych, automatyczną identyfikację płatnika i rodzaju płatności. Zlecenie winno zostać wykonane bez żadnych dodatkowych opłat z tego tytułu, 1.2.5 System musi spełniać wymogi systemu wielostanowiskowego tj, umożliwiać jednoczesne funkcjonowanie wszystkich terminali w tym samym czasie. 1.2.6 System bankowości elektronicznej musi umożliwiać realizowanie i autoryzowanie co najmniej następujących czynności bankowych: a) dokonywanie przelewów ( krajowych i zagranicznych )- także z datą przyszłą przelewu umożliwiając jednorazowe wysłanie grupy przelewów w dostosowaniu do okresu rozliczeniowego (np. płatności wobec ZUS, US itp.), b) wydawanie poleceń zapłaty, c) zakładanie lokat bankowych, d) zlecenia krajowe w ramach systemu bankowości elektronicznej mają być dostosowane do formatu ELIXIR, natomiast płatności zagraniczne mają być zgodne ze standardem SWIFT, 1.2.7 System bankowości elektronicznej musi zapewnić szybki i łatwy dostęp do aktualnych informacji o stanie środków na rachunku(ach) oraz przeprowadzonych transakcjach, a w szczególności: a) przy wszelkiego rodzaju transakcjach musi zawierać co najmniej: kwotę zlecenia, dane zleceniodawcy, dane beneficjenta, tytuł płatności, datę transakcji, itp. b) tworzenie raportów z operacji na poszczególnych rachunkach (z możliwością eksportu danych) zarówno dla grupy rachunków, jak i dla określonego rachunku. Raporty muszą mieć możliwość sortowania, filtrowania i podglądu wybranego typu operacji, c) podgląd aktualnego salda na wybranym rachunku lub określonej grupie rachunków, d) pobieranie wyciągów w postaci plików, 1.2.8. Wykonawca- Bank- zobowiązany jest współpracować z Miastem, bądź z autorem jego systemu finansowo-księgowego w zakresie dostosowania formatu plików z danymi źródłowymi w sposób umożliwiający bezproblemową współpracę z systemem finansowo-księgowym Urzędu Miasta i pozostałych jednostek budżetowych korzystających z usług bankowości elektronicznej. 1.2.9 Wykonawca-Bank- zobowiązany jest umożliwić pełne zastosowanie podpisu elektronicznego w ramach systemu bankowości elektronicznej. Ponadto system podpisów elektronicznych ma być zgodny z ustalonym systemem pełnomocnictw, na różnych poziomach autoryzacji - z uwzględnieniem różnej klasy podpisów (w tym podpisy łączne). System pełnomocnictw i poziomów autoryzacji ma również obejmować indywidualne limity kwotowe ograniczające uprawnienia akceptacji dla poszczególnych użytkowników systemu. 1.2.10 Wszelka komunikacja z Bankiem poprzez system bankowości elektronicznej musi spełniać wysokie wymogi bezpieczeństwa w tym w szczególności: zabezpieczenie przed manipulacją poprzez hasło transmisyjne, zastosowanie indywidualnych plików transmisyjnych, szyfrowana transmisja danych, automatyczna blokada po trzeciej próbie dostępu z błędnie podanym hasłem. Ponadto w ramach systemu musi być stworzony rejestr wszystkich czynności jego użytkowników. 1.3/Bank zobowiązany jest: 1.3.1 Dokonać otwarcia rachunków objętych przedmiotem zamówienia oraz zainstalować oprogramowanie w terminalach zamawiającego wraz z przeszkoleniem pracowników w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. 1.3.2 Zapewnić funkcjonowanie systemu umożliwiającego regulowanie należności budżetu miasta za pomocą kart płatniczych oraz zainstalować terminal do dokonywania płatności kartą płatniczą. 1.3.3 Utworzyć, jeśli nie posiada oddział lub filię swego Banku na terenie miasta Pruszkowa w przypadku wybrania jego oferty w terminie 4 tygodni po zawarciu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie rachunku bieżącego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach