Gmina Ostrów Lubelski ogłasza przetarg
- Adres: 21-110 Ostrów Lubelski, ul. Partyzantów 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8520003, 8520642 , fax. 081 8520642
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów Lubelski
ul. Partyzantów 1 1
21-110 Ostrów Lubelski, woj. lubelskie
tel. 081 8520003, 8520642, fax. 081 8520642
REGON: 43102016700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowlubelski.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bankowa obsługa budżetu gminy wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pod nazwą - Bankowa obsługa budżetu gminy wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi. Udział środków publicznych w finansowaniu zamówienia nie przekroczy wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206.000 euro. Wartością są opłaty, prowizje, odsetki i inne podobne świadczenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium, na podstawie art. 45 ust. 2 i 4, w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu w złotych polskich, w wysokości 10.000,00 zł, należy wpłacić na rachunek sum depozytowych zamawiającego: 11 8707 1032 0400 0811 2004 0003 do dnia 21 maja 2009 r. do godziny 10 00. O godzinie 10 00 rachunek sum depozytowych zamawiającego powinien być uznany. Potwierdzenia wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności bankowej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 3, 8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także wymienione poniżej. 5. Złożą w terminie ważną ofertę. 6. Będą prowadzić bankową obsługę budżetu - rachunek bieżący (organu finansowego) w miejscowości siedziby zamawiającego, co wiąże się z koniecznością posiadania, bądź utworzenia w ciągu 2 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w miejscowości siedziby zamawiającego, placówki banku, o nie niższej strukturze organizacyjnej niż oddział lub filia. 7. Placówka banku będzie posiadała decyzyjność dotyczącą wysokości udzielania kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie przejściowego deficytu budżetu, w kwocie nie niższej niż 3.500.000,00 zł. 8. Placówka banku będzie posiadała decyzyjność dotyczącą wysokości udzielania gwarancji zapłaty za roboty budowlane, w wysokości nie niższej niż 1.000.000,00 zł. Oferent powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnianiu tego warunku, składając informacje na formularzu Załącznika nr 1 do SIWZ. 9. Wydzielą w banku odrębne stanowisko do obsługi budżetu gminy z wydzieloną linią telefoniczną. Oferent powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu tego warunku, składając informacje na formularzu Załącznika nr 2 do SIWZ. 10. Wydzielą w banku co najmniej dwie kasy do obsługi wypłat świadczeń rodzinnych, dodatków mieszkaniowych i świadczeń socjalnych, w dniach tych wypłat. Oferent powinien złożyć stosowne oświadczenie o spełnianiu tego warunku, składając informacje na formularzu Załącznika nr 3 do SIWZ. 11. Posiadanie w jednostce banku, która będzie prowadziła bankową obsługę budżetu, specjalisty - doradcy, znawcy finansów publicznych, który mógłby świadczyć usługi w zakresie opracowywania projektów możliwości inwestycyjnych jednostek samorządu terytorialnego. Potwierdzeniem warunku dotyczącego kwalifikacji pracownika, powinien być list referencyjny wydany przez jednostkę samorządu terytorialnego, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. 12. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa powołana przez kierownika zamawiającego - Burmistrza Ostrowa Lubelskiego. Komisja zbada i oceni dokumenty dołączone do oferty, potwierdzające spełnianie warunków przez oferentów, zgodnie z formułą oferent (spełnia lub nie spełnia warunków udziału w postępowaniu).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferenci powinni złożyć oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ, o spełnianiu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia, zgodnie z przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 (ustawy Pzp), oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-3 i 8 i 9 (ustawy Pzp). 2. Oprócz złożenia w/w oświadczenia zamawiający żąda - na podstawie art. 26 ust. 2 (ustawy Pzp), zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane - następujących dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj: 2.1. Koncesji, zezwolenia lub licencji na wykonywanie działalności bankowej lub aktualnego odpisu z właściwego rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1-2) w/w Rozporządzenia). 2.2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 3) w/w Rozporządzenia). 2.3. Aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 8 i 9, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 4-5 w/w rozporządzenia). 2.4. Wykazu wykonanych - wykonywanych usług prowadzenia bankowej obsługi budżetu jednostek samorządu terytorialnego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączenia dokumentów (listu/ów referencyjn/ego/ych) potwierdzając/ego/ych, że usługi te zostały wykonane należycie, przez jednostkę organizacyjną banku, która będzie realizować zamówienie (§ 1 ust. 2 pkt 2) w/w Rozporządzenia). - W przypadku nowo powstałych jednostek bankowych, potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu powinna spełnić jednostka nadrzędna, np. w stosunku do filii banku, oddział któremu ona podlega. 2.5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (§ 1 ust. 2 pkt 5) w/w Rozporządzenia). 2.6. Sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu za 2008r. (§ 1 ust. 3 pkt 1) w/w Rozporządzenia). 2.7. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (§ 1 ust. 3 pkt 3) w/w Rozporządzenia). 2.8. Umocowania osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to z właściwego rejestru, 2.9. Projektu umowy przygotowanego zgodnie z zapisami SIWZ. 2.10. Dowodu wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu. 3. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z wyjątkiem projektu umowy, która powinna być jedynie parafowana przez wykonawcę na ostatniej stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowlubelski.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Tomaszowskiego
Dodano: 2016-07-27 - Usługa nabycia wierzytelności poprzez spłatę zobowiązań Zamawiającego na potrzeby realizowanego przez Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej projektu pn: Budowa nowoczesnego systemu gospodarki odpadami, rekultywacja nieczynnych składowisk oraz usuwanie azbestu na terenie gmin należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej
Dodano: 2016-07-26 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Zamość i jego jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-07-20 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Stanin
Dodano: 2016-06-08 - Usługa wykupu wierzytelności na potrzeby realizowanego przez Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej projektu pn: Budowa nowoczesnego systemu gospodarki odpadami, rekultywacja nieczynnych składowisk oraz usuwanie azbestu na terenie gmin należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej.
Dodano: 2016-06-07 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Cyców oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-05-16 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2016-04-15 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-04-06 - Przetarg nieograniczony na prowadzenie obsługi kasowej 2 urzędów skarbowych województwa lubelskiego
Dodano: 2016-03-24 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-03-17