Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Orońsko w latach 2014-2018

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-505 Orońsko, ul. Szkolna 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2014-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Szkolna 8 8
    26-505 Orońsko, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oronsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Orońsko w latach 2014-2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest wykonywanie bankowej obsługi Gminy Orońsko - wójt gminy - Zdzisław Bredłowski oraz jej jednostek:Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Orońsku - kierownik - Małgorzata Zawadzka, Publiczne Gimnazjum w Orońsku - dyrektor - Beata Biederek, Publiczna Szkoła Podstawowa w Wałsnowie - dyrektor - Małgorzata Matyga, Publiczna Szkoła Podstawowa w Ciepłej - dyrektor - Lidia Kruk, Publiczna Szkoła Podstawowa w Guzowie - dyrektor - Beata Bursa, Publiczna Szkoła Podstawowa w Orońsku - dyrektor - Beata Prokop - Gos, Przedszkole Samorządowe w Orońsku - dyrektor - Alicja Grzesik, Gminna Biblioteka Publiczna w Orońsku - dyrektor - Adam Sobolewski w okresie 4 lat w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z dnia 27. 08. 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.). Warunkiem formalnym uczestnictwa w przetargu jest posiadanie na terenie Gminy Orońsko oddziału banku lub punktu kasowego lub zobowiązanie się do jego utworzenia do dnia rozpoczęcia realizacji umowy. W oddziale tym (lub w punkcie kasowym) będą dokonywane wpłaty i wypłaty własne Zamawiającego. Wymagany termin wykonania umowy Wymaganym terminem wykonania umowy jest okres od 01 sierpnia 2014 roku do 31 lipca 2018 roku. Części zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych i oferty wariantowej. Podstawowe warunki realizacji zamówienia. Uwaga: Projekt umowy przygotowany przez Wykonawcę musi uwzględniać niżej wymienione warunki zamówienia. 1. Wybrany bank dokona instalacji usługi bankowości elektronicznej (home - banking lub równoważny) we wskazanych przez Urząd Gminy w Orońsku jednostkach na 8 stanowiskach komputerowych. 2. Dla każdej jednostki zostanie sporządzona odrębna umowa z warunkami określonymi w przetargu. 3. Bank wykona dla każdego kierownika jednostki oraz osób przez niego upoważnionych klucze umożliwiające dokonywanie płatności w Sysie Home Banking lub równoważnym. 4. Na koncie pomocniczym Gminy Orońsko wskazane jako konto Wadium i gwarancji - kapitalizacja odsetek raz w tygodniu w ostatni dzień roboczy. 5. Wybrany bank przyjmie odpowiedzialność za bezpieczeństwo i niezawodność obsługi elektronicznej. 6. Obsługa kasowa musi być prowadzona zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27. 08. 2009 r. o finansach publicznych, zasadami wykonywania budżetu i klasyfikacji budżetowej. 7. Wybrany bank zapewni realizację złożonych przelewów/dyspozycji w tym samym dniu. 8. Szacunkowa wartość wpłat gotówkowych z tytułu należności przypadających Zamawiającemu z wpłat własnych wynosi 640 000 zł w ciągu jednego roku, tj. 2 560 000 zł w ciągu czterech lat trwania umowy. 9. Szacunkowa liczba operacji kasowych (wpłat gotówkowych) wynosi 55 w ciągu roku, tj. 220 w ciągu czterech lat. 10. Punkt obsługi kasowej musi być otwarty od godziny 730 do 1530. 11. W przypadku kiedy wybrany do wykonywania bankowej obsługi budżetu Gminy Orońsko Wykonawca nie posiada w dniu składania ofert oddziału lub punktu kasowego na terenie Gminy Orońsko będzie zobowiązany do utworzenia takiego oddziału lub punktu kasowego w miejscowości w której Zamawiający ma siedzibę (Orońsko) do dnia rozpoczęcia realizacji umowy. Koszty związane z utworzeniem punktu kasowego lub oddziału poniesie wybrany Wykonawca. 12. Bank prowadzący punkt obsługi kasowej będzie mógł realizować w tym punkcie inne czynności bankowe wynikające ze świadczonych przez ten bank usług. 13. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dokona uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym w każdym roku budżetowym obowiązywania umowy (limit zadłużenia w rachunku bieżącym w każdym roku budżetowym do kwoty 1 000 000 zł). Jedynym kosztem kredytu w rachunku bieżącym będzie jego oprocentowanie. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji za przyznanie kredytu ani innych opłat związanych z jego obsługą. Wykonawca będzie naliczał odsetki tylko od wykorzystanej części kredytu. Odsetki od kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych. 14. Wybrany bank z tytułu wykonywania czynności bankowej obsługi budżetu opisanych w przedmiocie zamówienia nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji poza wymienionymi w ofercie. 15. Z tytułu wykonywania, na doraźne zlecenie Zamawiającego, innych czynności poza opisanymi w przedmiocie zamówienia, wybrany bank będzie pobierał opłaty i prowizje zgodnie z obowiązującą w banku oficjalną tabelą opłat i prowizji, stanowiącą załącznik do umowy. 16. Wybrany bank zapewni wypłatę świadczeń rodzinnych i zaliczek alimentacyjnych w dniach od 20-tego do ostatniego każdego miesiąca na podstawie otrzymanych od Urzędu Gminy Orońsko list świadczeniobiorców przy założeniu wypłat w okresie 48 miesięcy trwania umowy na szacunkową kwotę 6 306 000 zł. 17. Stosownie do art. 34 ust. 3 ustawy z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego - w terminie do 3 dni od podpisania umowy Bank otworzy podstawowy rachunek bankowy celem przekazania informacji Ministrowi Finansów o nowym numerze rachunku w ustawowym terminie. Rachunek pozostanie nieaktywny do dnia 31 lipca 2014 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie rachunku bieżącego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.oronsko.bip.org.pl/?tree=przetarg
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach