Gmina Miejska Świeradów-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 59-850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7816471 , fax. 075 7816585
- Data zamieszczenia: 2013-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
ul. 11-go Listopada 35 35
59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 075 7816471, fax. 075 7816585
REGON: 23082139700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swieradowzdroj.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bankowa obsługa budżetu Gminy miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zadania : 1. Otworzenie i prowadzenie bankowych rachunków bankowych bieżących i pomocniczych dla niżej wymienionych jednostek: - Gmina Miejska Świeradów-Zdrój 12 rachunków (w tym 1 rachunek depozytowy z rocznym oprocentowaniem stałym, niezmiennym w całym okresie trwania obsługi bankowej w wysokości nie niższej niż w wysokości 0,02 % w skali roku) - Urząd Miasta 1 rachunek - Miejski Zespół Szkół 3 rachunki - Szkoła Podstawowa Nr 2 3 rachunki - Miejski Ośrodek Pomocy Społecz. 4 rachunki - Miejska Biblioteka Publiczna 1 rachunek Jeżeli w okresie obowiązywania umowy koniecznym będzie po stronie Zamawiającego zwiększenie liczby rachunków, to Bank zobowiązuje się do otwarcia nowego/ych rachunku/ów w ramach miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego. 2. Prowadzenie kasowej obsługi Gminy i jej jednostek organizacyjnych (dokonywanie wypłat gotówkowych, przyjmowanie wpłat gotówkowych). 3. Przechowywanie środków pieniężnych na rachunkach Gminy i jednostek organizacyjnych. 4. Przeprowadzanie na zlecenie Gminy i jej jednostek organizacyjnych rozliczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Dostawa i instalacja programu do elektronicznej obsługi rachunków bankowych Gminy i jej jednostek organizacyjnych oraz przeszkolenie pracowników obsługujących program nie później niż do dnia 16 października 2013 roku. Dostęp do programu powinien być możliwy ze wszystkich stanowisk wskazanych przez Zamawiającego. 6. Uruchomienie - na wniosek Zamawiającego - krótkoterminowego kredytu w rachunku bieżącym w każdym roku obowiązywania umowy do maksymalnej kwoty 500.000 zł, którego oprocentowanie ustalone będzie w oparciu o stawkę WIBOR 1 M i marżę banku. 7. Uruchomienie - na wniosek Zamawiającego - usługi Elektronicznej Identyfikacji Należności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Lubań oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie 5 lat kalendarzowych, tj. od 12 lipca 2016r. do 11 lipca 2021r
Dodano: 2016-06-01 - obsługę rachunku bieżącego wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 500 000,00 zł oraz kredytu obrotowego w kwocie 500 000,00 zł na okres 60 miesięcy
Dodano: 2015-08-28 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Chojnów jednostek podległych oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, dla którego Gmina Miejska Chojnów jest organem założycielskim.
Dodano: 2015-07-20 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, postępowanie nr BZP.271.74/IV.2014
Dodano: 2014-11-03 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, postępowanie nr BZP.271.74/III.2014
Dodano: 2014-11-03 - udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie spłaty rat otrzymanych kredytów i pożyczek, postępowanie nr BZP 271.74/II.2014
Dodano: 2014-11-03 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek, postępowanie nr BZP.271.74/I.2014
Dodano: 2014-11-03 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu
Dodano: 2014-10-22 - Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Dolnośląskiemu Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu kredytu obrotowego odnawialnego w wysokości 1.000.000,- na okres 1 roku, z możliwością odnowienia go na kolejne 2 okresy jednoroczne,
Dodano: 2013-11-04 - Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa bankowa Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu w okresie 3 lat od daty podpisania umowy wraz z kredytem obrotowym w rachunku bieżącym na okres 1 roku, z możliwością odnowienia go na kolejne 2 okresy jednoroczne.
Dodano: 2013-09-09