Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Przeworsk oraz jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2018 – 2022

Burmistrz Miasta Przeworska ogłasza przetarg

  • Adres: 37200 Przeworsk, ul. Jagiellońska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 487 600 , fax. 166 487 600
  • Data zamieszczenia: 2017-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Przeworska
    ul. Jagiellońska 10
    37200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 166 487 600, fax. 166 487 600
    REGON: 52583700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworsk.um.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Przeworsk oraz jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2018 – 2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Przeworsk oraz jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2018 – 2022, która obejmuje: 1. Otwarcie i zamknięcie bez opłat i prowizji rachunków bieżących i pomocniczych w tym: 1) Otwieranie rachunków bieżących i pomocniczych w zależności od potrzeb Zamawiającego, 2) Otwieranie kolejnych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie trwania umów i w ramach tych umów w zależności od potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnej dyspozycji, 3) Zamykanie rachunków na podstawie pisemnej dyspozycji. 2. Prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych w tym: 1) Generowanie i realizacja poleceń przelewu w systemie (programie) bankowości elektronicznej, 2) Realizacja przelewu na rachunki własne w ramach Banku u pracownika w placówce Banku, 3) Realizacja przelewu na rachunki w ramach Banku i do innego Banku u pracownika w placówce Banku, 4) Realizacja przelewu w ramach tego samego rachunku bankowego, 5) Realizacja przelewu z tytułu składek na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, 6) Realizacja przelewu z tytułu płatności podatkowych na rzecz Urzędu Skarbowego, 7) Realizacja przelewów na rachunki w ramach Banku i do innego Banku u pracownika w placówce Banku w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej, z przyczyn leżących po stronie Banku, a także z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 8) Realizacja/przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunki własne prowadzone w Banku poza kolejnością, 9) Realizacja/przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki Zamawiającego w placówce banku, 10) Realizacja wypłat gotówkowych za pomocą czeków bankowych, 11) Realizacja wypłat walut obcych z rachunku na wniosek posiadacza rachunku, 12) Realizacja przelewów walutowych, w tym poleceń wypłaty za granicę, 13) Codzienne udostępnienie wyciągów bankowych wraz z wtórnikami (potwierdzeniami realizacji operacji) drogą elektroniczną za pośrednictwem programu bankowego (albo codzienne wydawanie wyciągów bankowych wraz z wtórnikami – przelewami (potwierdzeniami) w oddziale Banku), 14) Definiowanie/zmiana/usunięcie i realizacja zlecenia stałego przekazania środków pomiędzy rachunkami prowadzonymi w Banku dla Zamawiającego i jednostek organizacyjnych u pracownika w placówce Banku, 15) Definiowanie/zmiana/usunięcie i realizacja zlecenia stałego u pracownika w placówce Banku, 16) Przyjmowanie i realizacja dyspozycji związanych z prowadzonymi rachunkami, 17) Wydawanie blankietów czekowych oraz ich potwierdzanie, 18) Przyjęcie/realizacja zastrzeżenia/odwołania zastrzeżenia utraconego czeku, 19) Wydawanie opinii bankowej o prowadzonych rachunkach bankowych oraz innych opinii i zaświadczeń, 20) Zamiana nominałów znaków pieniężnych na inne nominały, 21) Zmiana Karty/na Karcie Wzorów Podpisów, 22) Udzielanie informacji o rachunkach Zamawiającego oraz doradztwo świadczone przez pracowników Wykonawcy, a także wyznaczenie doradcy bankowego. 23) Potwierdzanie sald prowadzonych rachunków bankowych na koniec roku kalendarzowego oraz na żądanie Zamawiającego, 24) Przelewy krajowe dotyczące rozliczeń międzybankowych w obrocie krajowym w PLN rozliczane będą w trzech sesjach wychodzących ( oraz trzech sesjach przychodzących ), 25) Realizacja przelewów wysokokwotowych w PLN w systemie SORBNET, 26) Przyjęcie i przechowywanie depozytu kluczy do szafy sejfowej, 27) Odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach dopisywane będą na koniec każdego miesiąca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że w/w warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. – Prawo bankowe (Dz. U. 2016 r. poz. 1998 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z wymaganiami siwz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach