Przetargi.pl
Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i dojazdów do składów drewna w Nadleśnictwie Bircza w leśnictwach Trzcianiec, Leszczyny, Brzuska, Malawa i Krzywe

Nadleśnictwo Bircza ogłasza przetarg

  • Adres: 37740 Bircza, Stara Bircza 99
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 65 22 280 , fax. 16 65 22 281
  • Data zamieszczenia: 2017-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bircza
    Stara Bircza 99
    37740 Bircza, woj. podkarpackie
    tel. 16 65 22 280, fax. 16 65 22 281
    REGON: 65050229600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_bircza
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i dojazdów do składów drewna w Nadleśnictwie Bircza w leśnictwach Trzcianiec, Leszczyny, Brzuska, Malawa i Krzywe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz usługi leśne polegające na naprawach zjazdów ze szlaków zrywkowych i dojazdów na składy drewna. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 niezależne części zamówienia. Zakres prac obejmuje m.in.: Część zamówienia nr 1: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w Leśnictwie Trzcianiec Zadanie nr 1 - Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w Leśnictwie Trzcianiec oddział 227a str. L 1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 168 m2 2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża -168 m2 3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki – 168 m2 4. Rozebranie płyt drogowych – 12 m2 5. Wykonanie rowów odpływowych – 2,5 m3 6. Wykonanie sączków – 4,2 m3 7. Plantowanie powierzchni składu – 1000 m2 8. Przemieszczanie mas ziemnych – 100 m3 9. Ułożenie płyt drogowych – 168 m2 10. Karczowanie pni – 60 szt. 11. Transport gruzu – 30 m3 12. Uporządkowanie terenu robót. Zadanie nr 2 - Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych w Leśnictwie Trzcianiec oddział 227a str. P 1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 159 m2 2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 159 m2 3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki – 159 m2 4. Rozebranie płyt drogowych – 18 m2 5. Wykonanie ław fundamentowych pod przepusty – 1,00 m3 6. Ułożenie rury PEHD pod zjazdem – 12,0 m 7. Ścianki czołowe prefabrykowane – 2 szt. 8. Ułożenie płyt drogowych – 159 m2 9. Wykonanie rowów odpływowych – 13 m3 10. Zasypanie rur kruszywem – 11,10 m3 11. Karczowanie pni – 11 szt 12. Plantowanie powierzchni składu – 1000 m2 13. Przemieszczanie mas ziemnych – 100 m3 14. Ścinanie poboczy – 20 mb 15. Uporządkowanie terenu robót. Szczegółowy opis zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik 2a do SIWZ (do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego). Część zamówienia nr 2: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i dojazdu na skład drewna w Leśnictwie Leszczyny 1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 156 m2 2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 156 m2 3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki – 156m2 4. Plantowanie powierzchni składu – 1500 m2 5. Karczowanie pni – 27 szt. 6. Ułożenie płyt drogowych – 156 m2 7. Odtworzenie rowów przydrożnych – 650 mb 8. Profilowanie powierzchni dojazdu – 1500 m2 9. Wyrównanie nawierzchni z kruszywa naturalnego – 36 m3 10. Uporządkowanie terenu robót. Szczegółowy opis zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik 2b do SIWZ (do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego). Część zamówienia nr 3: Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i dojazdów na skład drewna w Leśnictwie Brzuska, Malawa i Krzywe Zadanie nr 1 - Naprawa zjazdu ze szlaków zrywkowych i dojazdu na skład drewna w Leśnictwie Brzuska oddział 22a 1. Wykonanie koryta pod nawierzchnię- 159 m2 2. Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 159 m2 3. Wykonanie warstwy odcinającej z pospółki – 159 m2 4. Karczowanie pni – 43 szt 5. Wykonanie ław fundamentowych pod przepusty – 0,20 m3 6. Ułożenie rury PEHD pod zjazdem – 3,0 m 7. Ścianki czołowe prefabrykowane – 2 szt. 8. Ułożenie płyt drogowych – 159 m2 9. Plantowanie powierzchni szlaku – 350 m3 10. Zasypanie rur kruszywem – 1,50 m3 11. Uporządkowanie terenu robót. Zadanie nr 2 - Naprawa zjazdu ze składu drewna w Leśnictwie Malawa Projektuje się rozebranie utwardzenia pasa załadowczego z płyt drogowych wraz z rozebraniem usypanego w trakcie remontu drogi pobocza, a następnie po wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża oraz wykonaniu podbudowy z pospółki o średniej grubości 10cm ponowne ułożenie płyt (szerokości 3,0m i długości 20,0m wraz z najazdami długości 9,0m). Uskoki płyt oraz pobocze przy płytach należy utwardzić pospółką 0-63mm średniej grubości 15cm. Połączenie nawierzchni z płyt z nawierzchnia asfaltobetonową drogi wykonać masą asfaltową lub betonem B30. Kruszywo z rozbiórki pobocza wykorzystać do wyprofilowania zjazdu z poniesionego utwardzenia na skład. Po zakończeniu prac teren uporządkować Zadanie nr 3 - Naprawa dojazdu na szlaki zrywkowe i skład w Leśnictwie Krzywe oddz. 33k - wydłużenie utwardzenia Projektuje się wydłużenie utwardzenia istniejącego zjazdu na skład i szlaki zrywkowe płytami drogowymi 300x100x15cm podwójnie zbrojonymi, o szerokości 5,0m i długości 6,0m. Pyty należy ułożyć na podbudowie z pospółki 0-63mm gr. 10cm na odpowiednio przygotowanym, wyprofilowanym i zagęszczonym podłożu. W celu przygotowania podłoża należy wykonać koryto, a urobek rozplantować. Obrzeża płyt utwardzić pospółką 0-31,5mm. Po zakończeniu prac teren uporządkować Szczegółowy opis zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik 2c do SIWZ (do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda zabezpieczenia oferty w postaci wadium w kwocie: - na część zamówienia nr 1: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych ) - na część zamówienia nr 2: 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych) - na część zamówienia nr 3: 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ o/Przemyśl nr rachunku: 11 2030 0045 1110 0000 0090 8700 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na „Naprawa zjazdów ze szlaków zrywkowych i dojazdów do składów drewna w Nadleśnictwie Bircza w leśnictwach Trzcianiec, Leszczyny, Brzuska, Malawa i Krzywe” część …… Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału gwarancji lub poręczenia w kasie Zamawiającego. Dopuszcza się także dołączenie oryginału poręczenia lub gwarancji do oferty – w takim przypadku Zamawiający dokona jego wyodrębnienia po otwarciu oferty i zdeponowania w kasie. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. W przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej wymagane jest aby termin ważności gwarancji (poręczenia) zapłaty wadium nie był krótszy niż termin związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 11.10.2017 r., do godz. 1200. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 4a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego umowy. c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie dotyczące spełniania warunków w postępowaniu, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.  W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 (Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu  W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale VIII ust 5 SIWZ, Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienie przez te podmioty warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby tych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 (Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ).  w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia z postępowania, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty, a także pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy. 4) Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem - załącznikiem nr 1 do SIWZ. 5) Wypełnione kosztorysy ofertowe zgodne w treści z wzorem - załącznikiem nr 1A, 1B, 1C do SIWZ, odpowiednio dla każdej z części zamówienia; Nie dopuszcza się składania kosztorysu uproszczonego wykonanego w programie kosztorysującym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach