Przetargi.pl
BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY - II przetarg

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 06-316 Krzynowłoga Mała, ul. Kościelna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7512720 , fax. 029 7512725
  • Data zamieszczenia: 2012-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Kościelna 3 3
    06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie
    tel. 029 7512720, fax. 029 7512725
    REGON: 00054666700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY - II przetarg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na jednakowych warunkach bankowej obsługi budżetu Gminy Krzynowłoga Mała i jednostek organizacyjnych Gminy: Urząd Gminy Krzynowłoga Mała, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krzynowłodze Małej, Gminna Biblioteka Publiczna w Krzynowłodze Małej, Zespół Szkół w Krzynowłodze Małej, Szkoła Podstawowa w Romanach Seborach, Szkoła Podstawowa w Ulatowie Adamach w okresie od 18.12.2012r. do 31.12.2015r. obejmującej: - otwieranie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych dla budżetu Gminy i jednostek organizacyjnych, - przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych własnych i obcych, dokonywanie przelewów wewnętrznych i do innych banków, sporządzanie wyciągów bankowych na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji, wraz z dokumentacją umożliwiającą prawidłową kwalifikację dowodów i księgowanie operacji, wydawanie blankietów czekowych, - instalację, udostępnianie, aktualizację w siedzibie Zamawiającego i jednostkach organizacyjnych pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz przeszkolenie wskazanych pracowników, - uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym, - udzielanie informacji telefonicznej o stanie i obrotach środków na rachunkach, automatyczne lokowanie środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunku budżetu Gminy na rachunku lokaty typu overnight, wydawanie zaświadczeń przez bank. W ramach zawartej umowy na bankową obsługę budżetu Gminy Krzynowłoga Mała rozliczenia ze wszystkimi jednostkami odbywać się będą indywidualnie, a kwoty za obsługę bankową potrącane z rachunków tych jednostek. W celu wstępnego zbadania kondycji finansowej Zamawiającego podaje się: wykonanie budżetu (dochdy) za 2010 r. - 10.288.778,07 zł, wykonanie budżetu za 2011. - 11.630.691,15 zł, wykonanie budżetu za 2012. - 15.626.103,19 zł, plan budżetu na 2013 r. - 16.530.000,00 zł Szacunkowe wielkości przedmiotu zamówienia określono w tabeli zamieszczonej w formularzu oferty. Zamawiający przewiduje w ramach umowy uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 1.000.000,00 zł na pokrycie w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, ewidencjonowanego w rachunku bieżącym budżetu. W kolejnych latach objętych umową kredyt może ulec zmianie, w przypadku, gdy uchwała na dany rok budżetowy będzie określała inny limit. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. Przewiduje się w czasie trwania umowy uruchomienie systemu bankowości elektronicznej w Urzędzie Gminy w Krzynowłodze Małej oraz wszystkich jednostkach organizacyjnych objętych zakresem postępowania w miarę potrzeb jednostek, w terminach uzgadnianych indywidualnie pomiędzy Wykonawcą, a Gminą Krzynowłoga Mała i jednostkami organizacyjnymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach