Gmina Krasnobród ogłasza przetarg
- Adres: 22-440 Krasnobród, ul. 3 Maja 36
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-84 660 7691 , fax. 0-84 660 7692
- Data zamieszczenia: 2015-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnobród
ul. 3 Maja 36 36
22-440 Krasnobród, woj. lubelskie
tel. 0-84 660 7691, fax. 0-84 660 7692
REGON: 95036870100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnobrod.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bankowa obsługa budżetu Gminy Krasnobród i jednostek organizacyjnych Gminy Krasnobród - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Określenie przedmiotu zamówienia:Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące:1) Obsługę bankową i kasową budżetu gminy i jednostek organizacyjnych gminy Krasnobród tj. a) Otwarcie rachunków podstawowych i pomocniczych:- budżetu gminy;- Zespołu Szkół Podstawowych w Krasnobrodzie;- Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Krasnobrodzie;- Szkoły Podstawowej w Majdanie Wielkim;- Szkoły Podstawowej w Kaczórkach;- Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie;- Warsztatu Terapii Zajęciowej w Dominikanówce;- Krasnobrodzkiego Domu Kultury w Krasnobrodzie;-Miejsko- Gminnej Biblioteki Publicznej w Krasnobrodzie;- Zakładu Gospodarki Komunalnej w Krasnobrodzie zs Majdan Wielki;- Depozytowe dla budżetu gminy; - Funduszu Świadczeń Socjalnych dla Urzędu Miejskiego i jednostek organizacyjnych;- Rachunku dochodów własnych (stołówka szkolna) przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Krasnobrodzie;- Rachunku obsługującego płatności masowe (opłaty z tytułu gospodarowania odpadami);Utworzonych na potrzeby projektów i programów realizowanych przez gminę; b) prowadzenie rachunków bankowych, polegające na:- obsłudze wpłat (opłatę za operację ponosi wpłacający - klient za wyjątkiem pracowników Zamawiającego dokonujących wpłat służbowych oraz inkasentów podatków i opłat) - obsłudze wypłat gotówkowych - realizacja czeków gotówkowych,- realizacji poleceń przelewów drogą elektroniczną i papierowych,- sporządzaniu wyciągów bankowych wraz z załącznikami w następnym dniu roboczym,- wydawanie czeków bankowych,- wydawanie zaświadczeń dotyczących prowadzonych rachunków,- obsłudze płatności masowych (do jednego rachunku bankowego z możliwością zwiększenia ilości rachunków w trakcie trwania umowy).c) prowadzenie w budynku Urzędu Miejskiego w Krasnobrodzie placówki banku do obsługi kasowej budżetu i jednostek organizacyjnych gminy Krasnobród (czynnej minimum w godzinach 08:00 - 14:00);d) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie deficytu budżetu występującego w ciągu roku budżetowego określanego uchwałą budżetową odrębnie w każdym roku budżetowym;d)świadczenie usług bankowości elektronicznej w każdej jednostce; Dochody budżetu gminy Krasnobród w roku 2015 wynoszą około 23.378.805,06 zł. Usługa świadczona będzie przez okres 48 miesięcy (licząc od dnia 01.01.2016r). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnobrod.pl zakładka przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Tomaszowskiego
Dodano: 2016-07-27 - Usługa nabycia wierzytelności poprzez spłatę zobowiązań Zamawiającego na potrzeby realizowanego przez Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej projektu pn: Budowa nowoczesnego systemu gospodarki odpadami, rekultywacja nieczynnych składowisk oraz usuwanie azbestu na terenie gmin należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej
Dodano: 2016-07-26 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Zamość i jego jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-07-20 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Stanin
Dodano: 2016-06-08 - Usługa wykupu wierzytelności na potrzeby realizowanego przez Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej projektu pn: Budowa nowoczesnego systemu gospodarki odpadami, rekultywacja nieczynnych składowisk oraz usuwanie azbestu na terenie gmin należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej.
Dodano: 2016-06-07 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Cyców oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-05-16 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2016-04-15 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-04-06 - Przetarg nieograniczony na prowadzenie obsługi kasowej 2 urzędów skarbowych województwa lubelskiego
Dodano: 2016-03-24 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-03-17