Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Biszcza wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi

Urząd Gminy w Biszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 23-425 Biszcza, Biszcza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 856 022 , fax. 846 856 301
  • Data zamieszczenia: 2019-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Biszczy
    Biszcza 79
    23-425 Biszcza, woj. lubelskie
    tel. 846 856 022, fax. 846 856 301
    REGON: 99974200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbiszcza.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Biszcza wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest: „Bankowa obsługa budżetu Gminy Biszcza wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi” realizowana w okresie od 01.12.2019 r. do 30.11.2022 r. 2.2. Zakres usługi obejmuje: • kompleksową bankową obsługę budżetu Gminy Biszcza i niżej wymienionych gminnych jednostek organizacyjnych wchodzących w skład struktury organizacyjnej Gminy Biszcza z możliwością rozszerzenia lub zmniejszenia listy: 1. Urząd Gminy Biszcza, 2. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biszczy, 3. Zakład Gospodarki Komunalnej w Biszczy, 4. Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Biszczy, 5. Gminny Zespół ds. Oświaty, 6. Szkoła Podstawowa w Bukowinie, 7. Samorządowy Zespół Szkolny im. Dzieci Zamojszczyzny w Biszczy, 8. Samorządowa Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Goździe Lipińskim. • przedmiotem zamówienia jest również obsługa jednostek innych niż wymienione wyżej, których konieczność obsługi wystąpi w związku z realizacją zadań przez Gminę Biszcza. • otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu Gminy Biszcza i wyżej wymienionych jednostek; • dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się, iż w czasie obowiązywania umowy prowadzonych będzie 9 rachunków bieżących i 10 rachunków pomocniczych oraz 1 rachunku pomocniczego walutowego; • możliwość otwarcia dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie trwania umowy w zależności od potrzeb; • potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych; • przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków; • przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki Zamawiającego – Wykonawca nie obciąży płatników prowizjami od wpłat podatków, opłat i innych należności na rzecz Gminy Biszcza i jej jednostek; • realizacja zleceń płatniczych – przelewów przekazywanych w formie elektronicznej oraz papierowej. Zlecenia płatnicze złożone do godziny 14 – tej realizowane powinny być w tym samym dniu. Dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się, iż w czasie obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia wykonanych zostanie 50 400 sztuk przelewów:  34 200 szt. w formie elektronicznej  16 200 szt. w formie papierowej; • Generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych jako zestawienia operacji przeprowadzanych na poszczególnych rachunkach bankowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu oraz jednostkom organizacyjnym objętych zamówieniem wyciągi bankowe w formie papierowej. Wyciągi muszą zawierać:  wszystkie informacje o płatnościach jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności;  informacje tożsame z danymi umieszczonymi w systemie;  pełną nazwę rachunku, walutę rachunku, pełna nazwę posiadacza rachunku, informacje o przeprowadzonych wpłatach, wypłatach, numer rachunku beneficjenta, zleceniodawcy i jego pełną nazwę, pełny tytuł płatności, datę wpłaty, aktualnego oprocentowania środków na rachunku;  na żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest przekazać w możliwie najkrótszym terminie informację o godzinie dokonania wpłaty na rachunek zamawiającego. • wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie jego serwisu. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności:  dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową, uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i pomocniczych,  składanie poleceń przelewów, w tym poleceń przelewów do ZUS i US, ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków,  tworzenie zbioru danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych,  uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach,  generowanie (wydruk) wyciągów niewymagających stempla bankowego,  generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu,  przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu,  zapewnienie wsparcia informatycznego, w razie awarii programu. • wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach bankowych; • wydawanie blankietów czeków; • oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i pomocniczych, ustalane będzie w oparciu o stawkę WIBID ON skorygowaną o marżę banku. W celu ustalenia oprocentowania za dany okres odsetkowy przyjmuje się WIBID ON z dnia 05.11.2019 r. tj. 1,60 %. • prowadzenie rachunków lokat terminowych: 3 – dniowych, 7-dniowych,1-miesięcznych i 3-miesięcznych, co najmniej o wartości sześciocyfrowej. Stawka oprocentowania oparta na stawce WIBID 1M skorygowaną o marżę banku. W celu ustalenia oprocentowania środków na lokatach przyjmuje się WIBID 1M z dnia 05.11.2019r. tj. 1,63%. • ilość lokat terminowych oraz kwoty na nich ulokowane będą wynikać z aktualnych potrzeb zamawiającego i posiadanych środków finansowych. • naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować na koniec roku budżetowego lub na moment zamknięcia rachunku. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu bank zawiadomi zamawiającego, poprzez ujęcie stosownej informacji na wyciągach bankowych; • zerowanie rachunków bieżących, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wyżej wymienionych rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący budżetu Gminy; • finansowanie kredytem, w rachunku bieżącym prowadzonym dla budżetu gminy występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy do wysokości wynikającej z uchwały budżetowej Rady Gminy na dany rok budżetowy (w roku 2019 jest to kwota 2 mln PLN). Zabezpieczenie kredytu weksel „in blanco”. Oprocentowanie kredytu w oparciu o stawkę WIBOR 1M ustaloną jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnych jednomiesięcznych okresów kredytowania powiększoną/pomniejszoną o stałą marżę banku. Od udzielonego kredytu Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych prowizji i opłat. Dla potrzeb przygotowania oferty przyjmuje się, iż w czasie obowiązywania umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia zaciągnięty będzie kredyt w rachunku bieżącym w wysokości po 2 mln PLN w latach zgodnych z terminem realizacji umowy. Odsetki od kredytu w rachunku bieżącym będą naliczane na koniec każdego miesiąca w okresie, gdy kredyt ten jest uruchomiony. Odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanych środków; • prowadzenie obsługi kasowej Gminy Biszcza w celu zapewnienia bieżącej obsługi, w ramach której wykonywane będą niżej wymienione czynności:  przyjmowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych (za pomocą kart płatniczych) dokonywanych przez interesantów urzędu,  dokonywanie wypłat gotówkowych na podstawie czeków,  godziny otwarcia punktu kasowego będą dostosowane do godzin pracy Urzędu, tj. poniedziałek – piątek 7.20 – 14.30,  Zamawiający nie wyklucza możliwości prowadzenia przez Wykonawcę innych operacji bankowych dla pozostałych klientów, • Bank nie będzie pobierał prowizji ani opłat z tytułu:  otwarcia rachunków bankowych,  wydawania zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach,  potwierdzenie salda na rachunkach bankowych,  sporządzanie wyciągów bankowych,  wpłat i wypłat gotówkowych, dotyczących realizacji zadań związanych z działalnością Gminy,  wydawania opinii i historii rachunków bankowych,  zainstalowania oraz korzystania z elektronicznej obsługi bankowej,  potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych,  wydawanie zaświadczeń o braku obciążeń kont Zamawiającego skutkujących zajęciem środków na rachunkach przez komornika,  realizacji przelewów wewnętrznych,  wydawania blankietów czeków. • Opłaty i prowizje za czynności objęte przedmiotem zamówienia pobierane będą przez wykonawcę z rachunku bankowego wskazanego przez zamawiającego, w przypadku braku środków na rachunku bank niezwłocznie poinformuje odrębnie każdą jednostkę organizacyjną objętą zamówieniem o ich wysokości, a dana jednostka niezwłocznie zasili rachunek bankowy wydatków niezbędną kwotą środków. • Wykonawca musi posiadać na terenie miejscowości Biszcza swoją filię, oddział lub utworzy na terenie miejscowości Biszcza nie później niż do dnia 30.11.2019 r. oddział, filię lub inną placówkę przez okres obowiązywania umowy. • Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). • Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę przynajmniej jednej osoby w wymiarze czasu pracy min. 0,5 etatu, która będzie wykonywała faktyczne czynności związane z przedmiotem zamówienia w tym w szczególności związane z obsługą bankową budżetu Gminy Biszcza. • Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. • Zamawiający dokona kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp na podstawie Oświadczenia, wskazanego w rozdziale XVI pkt 4 SIWZ. Przedmiotowe Oświadczenie należy przedłożyć w terminie do 7 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem zezwolenia na prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo Bankowe (Dz. U. z 2018 poz. 2187 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej (wzór Załącznik nr 4 do SIWZ) składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach