Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 21-143 Abramów, ul. 22 Lipca 2
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 8525016 , fax. 81 8525016
- Data zamieszczenia: 2012-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. 22 Lipca 2 2
21-143 Abramów, woj. lubelskie
tel. 81 8525016, fax. 81 8525016
REGON: 00053244100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/abramow
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bankowa obsługa budżetu Gminy Abramów wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: 1 Otwarcie 13 rachunków Gminy i podległych jednostek organizacyjnych. Są to rachunki bieżące i rachunki pomocnicze. 2. Prowadzenie 3 rachunków bieżących, wraz z wydawaniem wyciągów. 3. Prowadzenie 10 rachunków pomocniczych, wraz z wydawaniem wyciągów . 4. Telefoniczne przekazywanie informacji o saldzie na hasło w 1 jednostce organizacyjnej Gminy. 5. Przyjmowanie wpłat gotówkowych. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku - że miesięcznie jest to średnio 370 sztuk wpłat w różnych wartościach, na ogólną kwotę około 72.500,00zł. miesięcznie. 6. Realizacja wypłat gotówkowych. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku - że miesięcznie 20 sztuk wypłat i jest to kwota wypłat w wysokości (średnio) 50.000,00 zł. 7. Sprzedaż blankietów czekowych.Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii z 2011r., że średnio w miesiącu Gmina i jej jednostki organizacyjne zrealizowały 20 czeków. 8. Instalacja i szkolenie w systemie bankowości elektronicznej. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie, że system bankowości elektronicznej zostanie zainstalowany na co najmniej 2 stanowiskach. 9. Abonament za korzystanie z sytemu bankowości elektronicznej. Zamawiający wymaga, aby wykonawca - bank dokonywał uaktualniania, konserwacji, ewentualnie okresowych szkoleń doskonalących z systemu bankowości elektronicznej na 1 stanowisku. W przypadku konieczności zainstalowania systemu bankowości elektronicznej na większej ilości stanowisk będą ponoszone koszty takie jak w złożonej ofercie. 10. Realizacja przelewów wewnętrznych (w banku obsługującym budżet), w systemie bankowości elektronicznej. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku - że miesięcznie jest to (średnio) 163 sztuk przelewy. 11. Realizacja przelewów do innych banków w systemie bankowości elektronicznej . Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku - że miesięcznie jest to (średnio) 360 sztuk przelewów. 12. Sporządzanie duplikatów dokumentów, stanowiących załączniki do wyciągów. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku - że miesięcznie może to być 5 sztuk dokumentów. 13. Przelew w formie papierowej wewnętrzny i zewnętrzny składany w sytuacjach incydentalnych. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku - że miesięcznie może to być 5 sztuk przelewów. 14. Zasilanie przez bank prowadzący bankową obsługę budżetu podręcznej kasy Gminy i odprowadzanie nadmiaru gotówki do banku minimum 5 razy w tygodniu. Dla porównania ofert jest to jedno zasilenie i jedno odprowadzenie dziennie kwoty 5.000,00zł. 15. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do udzielania kredytu w rachunku bieżącym, na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu. 16. Prowizja od kwoty udzielonego kredytu, obliczona w złotych. Dla porównania ofert należy przyjąć wysokość kredytu 1.000.000,00zł. 17. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wystawiony przez Gminę, z kontrasygnatą Skarbnika Gminy oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji do wysokości kredytu oraz odsetek od kredytu, obliczone w pełnej wysokości salda kredytu w czasie obowiązywania umowy, na dzień jego zaciągnięcia. 18. Termin w dniach, na udzielanie kredytu w rachunku bieżącym, na pokrycie występującego w ciągu przejściowego deficytu budżetu Gminy. W formularzu oferty należy wpisać liczbę dni, niezbędnych bankowi na udzielenie w/w kredytu. Jest to termin liczony od momentu złożenia kompletnego wniosku, do dnia zawarcia umowy. 19. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca może być zobowiązany do udzielania gwarancji zapłaty za roboty budowlane, w związku z uprawnieniami wynikającymi z Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny, Art. 6491 i dalsze. Dla porównania ofert przyjęto gwarancję w wysokości 1.000.000,00 zł. Zamawiający zastrzega, iż wysokość gwarancji może być inna, gdyż może to wynikać z konkretnej wartości realizowanej inwestycji. Nie można też stwierdzić ilu wykonawców robót budowlanych może zażądać gwarancji, a także okresów obowiązywania tych gwarancji. Dla porównania ofert wykonawca powinien obliczyć i wstawić do Formularza oferty wynagrodzenie w złotych, od kwoty gwarancji, za rozpoczęty 10-dniowy okres. W koszcie tym wykonawca powinien uwzględnić wszystkie prowizje i opłaty związane z gwarancją. W trakcie obowiązywania umowy, w przypadku korzystania Gminy z gwarancji w terminie 15 dni, należy rozumieć, że są to dwa okresy podlegające opłacie za korzystanie z gwarancji. 20. Termin w dniach, na udzielenie gwarancji zapłaty za roboty budowlane. W formularzu oferty należy wpisać liczbę dni, niezbędnych bankowi na udzielenie w/w gwarancji. Jest to termin liczony od momentu złożenia kompletnego wniosku o gwarancję do dnia zawarcia umowy. 24. Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych, przy wymaganej miesięcznej kapitalizacji odsetek. Zamawiający wymaga od wykonawców, aby rachunki były oprocentowane według zmiennej stopy procentowej. Oprocentowanie w trakcie obowiązywania umowy będzie obliczane w sposób następujący: średnia arytmetyczna stawka WIBID 1 M za miesiąc poprzedni x (razy) stały wskaźnik korygujący, zaoferowany przez wykonawcę = oprocentowanie na następny miesiąc Dla porównania ofert, do obliczenia wysokości oprocentowania środków na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych, jako jeden ze składników tegoż oprocentowania, należy przyjąć średnią arytmetyczną stawkę WIBID 1 M za miesiąc poprzedni, przed miesiącem, w którym upływa termin składania ofert (np. jeżeli oferta jest składana w listopadzie, to jest to średnia arytmetyczna stawki WIBID 1 M z miesiąca października). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium, na podstawie art. 45 ust. 2 - 4, w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp 2. Wadium wnoszone w pieniądzu w złotych polskich, w wysokości 5.000,00 zł, należy wpłacić na rachunek sum depozytowych zamawiającego- 27 8707 1045 0100 0723 2001 0015 do dnia 26.11.2012 r. do godziny 9 00. O godzinie 9 00 rachunek sum depozytowych zamawiającego powinien być uznany. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin w dniach na udzielenie kredytu w rachunku bieżącym
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/abramow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Tomaszowskiego
Dodano: 2016-07-27 - Usługa nabycia wierzytelności poprzez spłatę zobowiązań Zamawiającego na potrzeby realizowanego przez Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej projektu pn: Budowa nowoczesnego systemu gospodarki odpadami, rekultywacja nieczynnych składowisk oraz usuwanie azbestu na terenie gmin należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej
Dodano: 2016-07-26 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Zamość i jego jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-07-20 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Stanin
Dodano: 2016-06-08 - Usługa wykupu wierzytelności na potrzeby realizowanego przez Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej projektu pn: Budowa nowoczesnego systemu gospodarki odpadami, rekultywacja nieczynnych składowisk oraz usuwanie azbestu na terenie gmin należących do Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej.
Dodano: 2016-06-07 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Cyców oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-05-16 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2016-04-15 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-04-06 - Przetarg nieograniczony na prowadzenie obsługi kasowej 2 urzędów skarbowych województwa lubelskiego
Dodano: 2016-03-24 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-03-17