Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłasza przetarg
- Adres: 00-834 Warszawa, Pańska 81/83
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (022) 432 80 80 , fax. (022) 432 86 20
- Data zamieszczenia: 2011-10-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Pańska 81/83 81/83
00-834 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (022) 432 80 80, fax. (022) 432 86 20
REGON: 01718109500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Badanie skuteczności działań podejmowanych w projekcie - Poprawa wizerunku przedsiębiorców i promocja postaw przedsiębiorczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania efektywności kampanii świadomościowej oraz działań promocyjno-informacyjnych realizowanych w ramach projektu: Poprawa wizerunku przedsiębiorców i promocja postaw przedsiębiorczych. W ramach zamówienia będą realizowane następujące działania: 1. Opracowanie scenariusza projektu badawczego. 2. Dobór i rekrutacja respondentów do badania. 3. Przeprowadzenie czterech etapów badań CATI. 4. Przygotowanie raportów z każdego etapu badania (toplines, pełne wyniki), uwzględniających wyniki danego etapu badania oraz zestawienie ich z wynikami poprzednich etapów, a także przedstawienie ich interpretacji. 5. Przedstawienie ww. raportów w formie prezentacji multimedialnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parp.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Badania konsumenckie w związku z realizacją Projektu (SPPW) KIK/34 Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizycznej w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy
Dodano: 2016-03-14 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Diagnoza stanu transferu technologii za pomocą spółek celowych wykorzystująca doświadczania realizacji Programu SPIN-TECH
Dodano: 2015-11-24 - Przeprowadzenie badania ankietowego na ogólnopolskiej próbie tysiąc dwustu polskich pracowników naukowych, służącego identyfikacji postaw naukowców wobec wprowadzonych w ostatnich latach zmian legislacyjnych dotyczących nauki i szkolnictwa wyższego (znak sprawy: badanie-253-2015)
Dodano: 2015-10-27 - Przeprowadzenie badania omnibusowego pt.: Opinia na temat funkcjonowania urzędów w Polsce
Dodano: 2015-07-29 - Wykonanie badania ewaluacyjnego podsumowującego realizację projektów systemowych realizowanych przez NCBR w ramach Działania 1.5 POIG
Dodano: 2015-07-06 - Wykonanie badania ewaluacyjnego podsumowującego realizację projektów systemowych realizowanych przez NCBR w ramach Działania 1.5 POIG
Dodano: 2015-06-15 - Wykonanie badań ewaluacyjnych.
Dodano: 2015-05-21 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Podsumowanie efektów wdrażania projektów w ramach Priorytetu XIII Infrastruktura szkolnictwa wyższego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013(PO IS)
Dodano: 2015-05-08 - Badanie satysfakcji turystów krajowych i zagranicznych 2015 r
Dodano: 2015-03-30 - 167 /WNoŻCiK/SGGW/2014 Realizacja badania jakościowego nt. Treści i form komunikacji marketingowej w opinii sprzedawców sieci sklepów mięsnych w ramach Projektu BIOŻYWNOŚĆ - innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego
Dodano: 2014-09-19