Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji ogłasza przetarg
- Adres: 00-060 Warszawa, ul. Królewska 27
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. + 48 22 245 57 31 , fax. + 48 22 892 04 76
- Data zamieszczenia: 2015-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
ul. Królewska 27 27
00-060 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. + 48 22 245 57 31, fax. + 48 22 892 04 76
REGON: 14588148800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mac.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie badania omnibusowego pt.: Opinia na temat funkcjonowania urzędów w Polsce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie badania omnibusowego pt.: Opinia na temat funkcjonowania urzędów w Polsce, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, oraz na warunkach określonych w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mac.bip.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Badania konsumenckie w związku z realizacją Projektu (SPPW) KIK/34 Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizycznej w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy
Dodano: 2016-03-14 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Diagnoza stanu transferu technologii za pomocą spółek celowych wykorzystująca doświadczania realizacji Programu SPIN-TECH
Dodano: 2015-11-24 - Przeprowadzenie badania ankietowego na ogólnopolskiej próbie tysiąc dwustu polskich pracowników naukowych, służącego identyfikacji postaw naukowców wobec wprowadzonych w ostatnich latach zmian legislacyjnych dotyczących nauki i szkolnictwa wyższego (znak sprawy: badanie-253-2015)
Dodano: 2015-10-27 - Wykonanie badania ewaluacyjnego podsumowującego realizację projektów systemowych realizowanych przez NCBR w ramach Działania 1.5 POIG
Dodano: 2015-07-06 - Wykonanie badania ewaluacyjnego podsumowującego realizację projektów systemowych realizowanych przez NCBR w ramach Działania 1.5 POIG
Dodano: 2015-06-15 - Wykonanie badań ewaluacyjnych.
Dodano: 2015-05-21 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Podsumowanie efektów wdrażania projektów w ramach Priorytetu XIII Infrastruktura szkolnictwa wyższego Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013(PO IS)
Dodano: 2015-05-08 - Badanie satysfakcji turystów krajowych i zagranicznych 2015 r
Dodano: 2015-03-30 - 167 /WNoŻCiK/SGGW/2014 Realizacja badania jakościowego nt. Treści i form komunikacji marketingowej w opinii sprzedawców sieci sklepów mięsnych w ramach Projektu BIOŻYWNOŚĆ - innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego
Dodano: 2014-09-19 - 166 /WNoŻCiK/SGGW/2014 Realizacja badania ilościowego nt. Postaw wobec innowacyjnych produktów w opinii sprzedawców sieci sklepów mięsnych w ramach Projektu BIOŻYWNOŚĆ - innowacyjne, funkcjonalne produkty pochodzenia zwierzęcego
Dodano: 2014-09-18