Przetargi.pl
Badanie efektywności ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej realizowanej przez PARP w latach 2009-2011 oraz kampanii świadomościowej realizowanej w ramach projektu Ogólnopolski program promocji i szkoleń dla przedsiębiorców Telepraca II

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłasza przetarg

  • Adres: 00-834 Warszawa, Pańska 81/83
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (022) 432 80 80 , fax. (022) 432 86 20
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
    Pańska 81/83 81/83
    00-834 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (022) 432 80 80, fax. (022) 432 86 20
    REGON: 01718109500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Badanie efektywności ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej realizowanej przez PARP w latach 2009-2011 oraz kampanii świadomościowej realizowanej w ramach projektu Ogólnopolski program promocji i szkoleń dla przedsiębiorców Telepraca II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania efektywności ogólnopolskiej kampanii informacyjno- promocyjnej, realizowanej przez PARP w latach 2009-2011 oraz kampanii świadomościowej realizowanej w ramach projektu Oólnopolski program promocji i szkoleń dla przedsiębiorców Telepraca II W ramach zamówienia będą realizowane następujące działania: Opracowanie scenariusza projektu badawczego. Dobór i rekrutacja respondentów do badania. Przeprowadzenie pięciu etapów badań CATI. Przygotowanie raportów z każdego etapu badania (toplines, pełne wyniki). Przedstawienie wyników po każdym etapie badania oraz zestawienie z wynikami poprzednich etapów a także przedstawienie ich interpretacji. Przedstawienie końcowych wyników badania po przeprowadzeniu ostatniego etapu, oraz ich interpretacja.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.,), zwaną dalej ustawą, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) dysponują zespołem co najmniej 2 ekspertów, w tym: ­ kierownikiem zamówienia - posiadającym co najmniej 5. letnie doświadczenie w kierowaniu projektami badawczymi, ­ ekspertem merytorycznym - posiadającym doświadczenie w opracowaniu metodologii i prowadzeniu ilościowych badań efektywności kampanii promocyjnych, promocyjno-informacyjnych lub społecznościowych metodą CATI, potwierdzone udziałem w co najmniej 2 projektach badawczych, b) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 3 usługi badawcze, w tym co najmniej dwie z usług badawczych polegały na ilościowym badaniu efektywności kampanii promocyjnej lub promocyjno-informacyjnej (w tym w mediach ATL) metodą CATI. Wartość każdej z usług nie może być niższa niż 80 000 złotych (a w przypadku, jeżeli wartość usług została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty, co najmniej 80 000 złotych wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie usługi), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom określonym przez Zamawiającego, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca w wykonywaniu zamówienia i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia, sporządzone według wzoru, który stanowi załącznik do SIWZ, 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 6), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 8) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę, 9) Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Sposób przeprowadzenia badań
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.parp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach