Przetargi.pl
awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki i kostki betonowej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2016-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki i kostki betonowej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są awaryjne naprawy chodników, nawierzchni ulic z trylinki i kostki betonowej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy. 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: - wymianę płyt chodnikowych; - wymianę krawężników; - przełożenie nawierzchni z trylinki; - wymianę chodnika z płyt na kostkę betonową. 3. Zamawiający przewiduje wykonanie wymiany nawierzchni na 8000 m2. Przy czym minimalna ilość wymiany nawierzchni na ulicach wynosi 300 m2, a chodników 200 m2. 4. Zakres prac określa przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Oznacza to, ze Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i może on zastosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w przedmiarze robót i STWiOR, pod względem: 1) charakterystyki materiałowej (np. jakości materiałów), 2) parametrów technicznych (wytrzymałości, wydajności, trwałości, kolorystyki, itp.), 3) charakteru użytkowego (tożsamości funkcji). 6. Wykonawca najpóźniej w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego dostarczy dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach, w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 7. Zlecenie i rozliczanie wykonanych prac a) Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. b) Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, oraz terminu wykonania i odbioru robót. Termin zakończenia prac określony zleceniu może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą Inspektora Nadzoru. c) Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście Wykonawcy, d) Realizacja jednostkowego zlecenia powinna rozpocząć się nie później niż w ciągu 3 dni od daty wystawienia zlecenia przez Zamawiającego. e) W przypadku wystąpienia awarii Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (w ciągu 2 godzin od chwili zgłoszenia awarii) zabezpieczyć wskazane miejsce do czasu wykonania naprawy. Awarie mogą być zgłaszane w godzinach pracy Zamawiającego, w dni robocze po godzinach pracy Zamawiającego tj. po godz. 16:00 oraz w dni wolne od pracy i przekazywane Wykonawcy telefonicznie, mailowo lub faksem. Zlecenie na usunięcie awarii zostanie potwierdzone pisemnie przez Zamawiającego w najbliższym możliwym terminie. f) Wykonanie każdego ze zleceń potwierdzone będzie protokółem odbioru robót. g) Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysów powykonawczych wykonanych w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym i ilości faktycznie wykonanych robót. h) W związku z tym, Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości prac poprzez ich zmniejszenie lub zwiększenie czy też zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (innych jak w przedmiarze robót), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych czy też zakresu prac występujących w trakcie realizacji umowy. i) Rozliczenie robót nieujętych w przedmiarze robót, nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową w oparciu o faktycznie wykonane ilości wykonywanych robót. Ceny jednostkowe muszą zostać skalkulowane w oparciu o katalogi: KNR 2-31, KNR AT-03 (a w przypadku gdy wykonana praca nie znajduje się w wymienionych katalogach o pozostałe katalogi KNR, KNNR) stawkę Rg podaną w ofercie i narzuty określone w kosztorysie ofertowym. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według najniższych cen wynikających z kosztorysu ofertowego i zestawień, a w przypadku ich braku według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku cen materiałów, urządzeń i sprzętu w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu. 8. Wynagrodzenie ulega pomniejszeniu o kwotę podatku VAT, którego rozliczenie, w wyniku wyboru oferty Wykonawcy będzie obowiązkiem Zamawiającego, w przypadku braku informacji o której mowa w pkt. 19.6. SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka roboczogodziny (bez podatku VAT)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach