Przetargi.pl
Audyt elektryczny w obiektach miejskich jednostek oświatowych

POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, pl. Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8785434 , fax. 061 8785215
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania
    pl. Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8785434, fax. 061 8785215
    REGON: 00051419900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podsektor samorzadowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Audyt elektryczny w obiektach miejskich jednostek oświatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie audytów elektrycznych dla obiektów wymienionych w odpowiednim dla danej części zamówienia załączniku nr 1 do siwz Do zakresu usług świadczonych przez Wykonawcę w ramach tego punktu należeć będzie: a) analiza dotychczasowego zużycia energii elektrycznej w oparciu o dostarczone przez Zamawiającego kopie faktur oraz w przypadku wytypowanych przez zamawiającego jednostek w oparciu o wykonane pomiary dobowego zużycia energii, które muszą być wykonane przy użyciu cyfrowych analizatorów sieci i muszą obejmować: - napięcia i prądy fazowe oraz międzyfazowe, -częstotliwość sieci, - moc czynną i bierną, - energię czynną i bierną - cos phi - harmoniczne napięć i prądów Przy założeniu, że okres uśredniania pomiarów wynosi 15 minut. b) przygotowanie propozycji ewentualnych zmian warunków zakupu energii elektrycznej w oparciu o analizę taryf, przepisów i przewidywanych potrzeb energetycznych poszczególnych miejskich jednostek oświatowych wraz z przygotowaniem stosownych wniosków do dostawcy energii oraz złożeniu ich po podpisie przez dyrektora właściwej miejskiej jednostki oświatowej u odpowiedniego dostawcy energii. c) przygotowanie propozycji ewentualnych zmian rozwiązań technicznych niezbędnych dla przeprowadzenia działań optymalizacyjnych oraz określenie związanych z tym orientacyjnych nakładów, koniecznych do poniesienia przez poszczególne miejskie jednostki oświatowe. Jako nakłady orientacyjne zamawiający rozumie, nakłady zakwalifikowane do grupy kosztów w przedziale: do 10.000 zł, do 20.000 zł, do 30.000 zł, do 40.000 zł, do 50.000 zł, powyżej 50.000 zł d) W przypadku jednostek nieposiadających punktów pomiarowych lub posiadających jedynie podliczniki, audyt ma dotyczyć w szczególności: zasadności posiadania układu pomiarowego, weryfikację prawidłowości rozliczania opłat dotyczących energii elektrycznej oraz dla każdego podlicznika parametrów odbioru (prawidłowość zabezpieczenia - selektywność wyłączenia, moc zamówiona) a także zakres opisany w podpunkcie b i c. e) podsumowanie audytów czyli zbiorczy materiał opisujący co najmniej: opis sytuacji zastanej, opis zaproponowanych zmian, konieczne nakłady, oczekiwany efekt ekonomiczny. 2. Pomoc w przygotowaniu przez Zamawiającego, materiałów niezbędnych do przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy energii elektrycznej do obiektów określonych w odpowiednim dla danej części zamówienia załączniku nr 1 do siwz. Do zakresu usług świadczonych przez Wykonawcę w ramach tego punktu należeć będzie: a) oszacowanie przedmiotu zamówienia obejmujące - planowane wydatki na dostawy energii na rok 2011 z wyszczególnieniem miesięcznym oraz podziałem na poszczególne jednostki - poniesione w roku 2009 oraz w I kwartale 2010 wydatki na dostawy energii z wyszczególnieniem miesięcznym oraz podziałem na poszczególne jednostki b) opis przedmiotu zamówienia, czyli zbiorcze zestawienie zawierające, co najmniej: - faktyczne zużycie energii w roku 2009 oraz pierwszym kwartale 2010 z wyszczególnieniem miesięcznym oraz podziałem na poszczególne jednostki - planowane zużycie energii w 2011 z wyszczególnieniem miesięcznym oraz podziałem na poszczególne jednostki - obecnie obowiązującą grupę taryfową oraz grupę taryfową, na którą został złożony wniosek u dostawcy energii - obecnie obowiązującą moc zamówioną oraz moc, na którą został złożony wniosek u dostawcy energii - miejsce poboru energii elektrycznej c) propozycje istotnych warunków umowy d) propozycje kryteriów wyboru ofert 3. Uczestnictwo w charakterze eksperta w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych na dostawy energii elektrycznej do obiektów objętych audytem. Wstępnie planowany termin takiego postępowania to październik 2010r. Szczegółowy zakres usług oraz szczegóły współpracy określa projekt umowy ( załącznik nr 2 do siwz)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: 1.500 dla części I ; 1.000 dla części II ; 2.000 dla części III
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca musi wykazać, że - spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek art. 24 ust 1 PZP b) posiadania wiedzy i doświadczenia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zamówienie dotyczące wykonania audytów elektrycznych o wartości jednostkowej nie mniejszej niż 30.000 zł brutto lub 2 o łącznej wartości nie mniejszej niż 40.00 zł brutto. Jeżeli są to zamówienia okresowe lub ciągłe to mogą być w trakcie realizacji z zastrzeżeniem, że wartość już zrealizowanej części przekracza 15.000 zł brutto. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Dla części I i II - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 cyfrowym rejestratorem do wykonywania pomiarów dobowego zużycia energii - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym, że minimum 1 osoba posiada uprawnienia do zajmowania się instalacją i eksploatacją urządzeń oraz sieci elektroenergetycznych do 1kV Dla części III - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 2 cyfrowymi rejestratorami do wykonywania pomiarów dobowego zużycia energii - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym, że minimum 1 osoba posiada uprawnienia do zajmowania się instalacją i eksploatacją urządzeń oraz sieci elektroenergetycznych do 1kV Uwaga jeżeli wykonawca składa ofertę na część I i II - wystarczy dysponowanie 1 rejestratorem jeżeli wykonawca składa ofertę na część I i III - konieczne dysponowanie 2 rejestratorami jeżeli wykonawca składa ofertę na część II i III - konieczne dysponowanie 2 rejestratorami d) w sytuacji ekonomicznej i finansowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek art. 24 ust 1 PZP UWAGA dla warunku określonego w podpunkcie b,c,d Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takim przypadku opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku przestawia się następująco. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 6 do siwz 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik numer 7 do siwz . 3..Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamowienia posiadają wymagane uprawnienia. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik numer 8 do siwz. Jeżeli wykonawca polega na potencjale technicznym innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. - w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. A w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 Prawa zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Aktualność powyższego dokumentu wynosi odpowiednio 6 miesięcy zgodnie z § 4 ust. 2 rozporządzenia z dnia 30.12.2009 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane. 2. Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych 3. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków udziału w postępowaniu z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.city.poznan/bip ; www.pozserwis.poznan.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach