Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej z/s w Lubkowie ogłasza przetarg
- Adres: 59-720 Raciborowice, Lubków 63
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-75 738 93 43 , fax. 0-75 731 00 50
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Warcie Bolesławieckiej z/s w Lubkowie
Lubków 63 63
59-720 Raciborowice, woj. dolnośląskie
tel. 0-75 738 93 43, fax. 0-75 731 00 50
REGON: 39039173900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzgk-wartaboleslawiecka.samorzady.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Asfaltowanie dróg wewnętrznych w nieruchomości GZGK w Warcie Bol. z/s w Lubkowie, działka nr 342 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Modernizację drogi wewnętrznej przebiegającej przez działki - nr 342 2) Szczegółowy opis techniczny oraz zakres prac określony jest: a) w dokumentacji projektowej - załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) w przedmiarze robót - załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia c) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331244
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - osoby pełniące nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia muszą posiadać uprawnienia ogólnobudowlane o specjalności drogowej oraz należeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, -wykonawca musi zrealizować, jako należycie wykonane w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Dokonywanie oceny nastąpi na podstawie przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. Ocena nastąpi metodą spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia ,że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, należy załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie, iż wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art.24 ust.1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych. b) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument oraz oświadczenia muszą być złożone przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa w pkt b, są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia; a) oświadczenie, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- w przypadku wykonawcy, który nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) wykaz osób pełniących nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia oraz dokumenty stwierdzające, iż osoby te posiadają uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie przez nich uprawnień w branży objętej przedmiotem zamówienia oraz ważne zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. d) wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a/ oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek mogą spełniać łącznie. 4. formularz ofertowy 5. kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi z ujęciem wszystkich pozycji określonych w przedmiarze robót W przypadku, gdy wykonawca dołącza do oferty, jako załącznik kopię jakiegoś dokumentu, kopia musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnego potwierdzenia. Brak w ofercie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń lub złożenia dokumentów i oświadczeń w niewłaściwej formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 i 4 ustawy - prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gzgk-wartaboleslawiecka.samorzady.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pstrzejowice - dojazdowej do gruntów rolnych
Dodano: 2016-04-12 - Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych: zad. nr 1 - dr. pow. nr 1358D na odcinku o długości 640 m w m. Osolin ul. Polna, gm. Oborniki Śl. zad. nr 2 - dr. pow. nr 1357D na odcinku o długości 515 m w m. Morzęcin Mały ul. Jana Pawła II, gm. Oborniki Śl.
Dodano: 2015-10-02 - Modernizacja drogi gminnej Zawonia-Niedary.
Dodano: 2015-04-23 - REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI POLEGAJĄCY NA WYKONANIU ODNOWY ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI GMINNEJ NA ODCINKU OK. 1701,53 M ŁĄCZĄCEJ MIEJSCOWOŚCI KOTOWICE I ZAJĄCZKÓW GM. OBORNIKI ŚLĄSKIE.
Dodano: 2015-04-07 - Przebudowa dróg gminnych
Dodano: 2014-07-24 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Budowa ulicy Poprzecznej
Dodano: 2014-07-14 - Przebudowa dróg w Węglińcu
Dodano: 2014-06-04 - PRZEBUDOWA DROGI LEŚNEJ NA TERENIE LEŚNICTWA KARWINIEC
Dodano: 2014-03-04 - Przebudowa dróg gminnych
Dodano: 2014-02-12 - Wykonanie robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn. Remont połączony z modernizacją dojazdu pożarowego drogi Henrykowskie Buki w tym droga gminna. Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 (PROW 2007-2013), Działanie 226 Odtworzenie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych.
Dodano: 2013-12-16