Przetargi.pl
REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI POLEGAJĄCY NA WYKONANIU ODNOWY ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI GMINNEJ NA ODCINKU OK. 1701,53 M ŁĄCZĄCEJ MIEJSCOWOŚCI KOTOWICE I ZAJĄCZKÓW GM. OBORNIKI ŚLĄSKIE.

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 071 3102295
  • Data zamieszczenia: 2015-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 071 3102295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT NAWIERZCHNI JEZDNI POLEGAJĄCY NA WYKONANIU ODNOWY ISTNIEJĄCEJ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DROGI GMINNEJ NA ODCINKU OK. 1701,53 M ŁĄCZĄCEJ MIEJSCOWOŚCI KOTOWICE I ZAJĄCZKÓW GM. OBORNIKI ŚLĄSKIE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. CEL POSTĘPOWANIA. Celem postępowania jest wyłonienie wykonawcy remontu nawierzchni jezdni polegającego na wykonaniu odnowy istniejącej nawierzchni bitumicznej drogi gminnej na odcinku ok. 1701,53 m. II. STAN ISTNIEJĄCY. Remontowana droga jest istniejącą drogą gminną o nawierzchni bitumicznej z ruchem dwukierunkowym łączącą miejscowości Kotowice i Zajączków, o szerokości nawierzchni od 4,1 do 5,15m . Istniejąca nawierzchnia na całym odcinku ma przekrój poza miejski, bez krawężników z poboczami gruntowymi i przebiega na długości 350 m w obszarze zabudowanym wsi Kotowice. Następny odcinek zlokalizowany jest w bezpośrednim sąsiedztwie pól uprawnych aż do miejscowości Zajączków. W Zajączkowie droga przebiega w obszarze zabudowanym wiejskim. W miejscowości Zajączków droga przecina linię kolejową E59. Skrzyżowanie drogi i linii kolejowej jest jednopoziomowe a przejazd przez linię kolejową jest oznakowany. Konstrukcja drogi nie posiada na całej jej długości wystarczającej nośności mogącej przenieść obciążenie występującym tam ruchem kategorii KR2. Stan istniejącej nawierzchni na odcinku Kotowice - Zajączków jest niezadowalający - posiada lokalne spękania poprzeczne i podłużne z łatami po remontach cząstkowych. Występują też lekkie deformacje profilu poprzecznego i podłużnego . Na całej długości 1 km od miejscowości Kotowice w kierunku Zajączkowa występują obustronne przydrożne rowy odwadniające. Stan techniczny rowów jest dostateczny lokalnie rowy zarośnięte są samosiejkami i porostami i wymagają odmulenia . W obrębie miejscowości i pod zjazdami na pola na rowach występują przepusty rurowe. Stan techniczny przepustów jest trudny do oceny ze względu występujące wysokie trawy ograniczające dostęp do przepustów. W obrębie miejscowości Zajączków i Kotowice stan przepustów jest niezadowalający. Istniejące oznakowanie pionowe jest niekompletne i w złym stanie technicznym wymagają wymiany. Na terenie objętym opracowaniem występują: - instalacje elektroenergetyczne(napowietrzne), - instalacje teletechniczne, - instalacje wodociągowe, W obrębie istniejącej linii kolejowej występuje uzbrojenie w infrastrukturę techniczną kolejową. III. ZAKRES ZAMÓWIENIA. Remont przedmiotowej drogi polegał będzie na wykonaniu nakładki bitumicznej na istniejącej nawierzchni, remoncie istniejących zjazdów rolnych, zjazdów indywidualnych, zjazdów publicznych, remoncie istniejących przepustów pod zjazdami i ścianek czołowych na tych przepustach, remoncie istniejących poboczy gruntowych oraz oczyszczeniu odcinków istniejących rowów. Szerokość jezdni na remontowanym odcinku od wsi Kotowice do zmodernizowanej nawierzchni na dojeździe do przejazdu kolejowego wynosi 5,0 m co odpowiada dwóm pasom ruchu. Na odcinku drogi od przejazdu kolejowego do skrzyżowania z drogą wojewódzką 342 szerokości nawierzchni wynosi 4,5 m. Na całej długości remontowanej drogi przewiduje się wykonanie utwardzonych poboczy na szerokości 0,75 m . Szerokości wjazdów na posesje jest zachowana i nie przewiduje się jej zmian. 1) Roboty rozbiórkowe i renowacyjne: - karczowanie mechaniczne, - przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 40 cm - 80 mb, - rozebranie podbudowy z betonu - 140 m2, - rozebranie podbudowy z kruszywa - 300 m2, - rozebranie krawężników kamiennych z przeznaczeniem do ponownego wbudowania - 14 mb, - frezowanie nawierzchni bitumicznej - 730 m2, - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki, 2) Roboty ziemne korytowanie , wykopy i nasypy: - roboty ziemne: wykopy pod zjazd i drogę oraz pod wjazdy do posesji - 377 m3, - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ręczne i mechaniczne - 1 140 m2, - formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 m -121,44 m3, - wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów 5 210 m2, - oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu, 3) Podbudowa pod zjazdy, utwardzenie pobocze i konstrukcję nawierzchni dolną: - podbudowy betonowe gr. 15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą - stabilizacja - 700 m2 - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm pod konstrukcję drogi - 1 140 m2, - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm - utwardzenie poboczy niesortem 0/31,5 - 2 450 m2, 4) Przełożenie nawierzchni zjazdów: - chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem z kostki betonowej szarej przełożenie chodnika - 30 m2, - nawierzchnie z kostki nieregularnej o wysokości 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej przełożenie istniejących zjazdów - 47 m2, 5) Oczyszczenie i skropienie warstw - 8 450 m2, 6) Nawierzchnie bitumiczne: - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową, - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm do 8 cm - 700m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm warstwa ścieralna jezdni głównej - 8450m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm warstwa ścieralna dojazdy do posesji gr 5cm - 440m2, 7) Przebudowa i remont przepustów pod zjazdami publicznymi z umocnieniem wlotów: - przepusty rurowe pod zjazdami - ławy fundamentowe żwirowe - 5,76 m3, - przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 50 cm - 12 szt., - przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 50 cm - 42 mb, - przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 40 cm - 20 szt., - przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 40 cm - 70 mb, - oczyszczenie przepustów śr. 0.6 m z namułu do 50% jego średnicy pod drogą - 20 mb, 8) Oznakowanie uzupełniające i odnowa istniejącego oznakowania pionowego dla poprawienia bezpieczeństwa ruchu: - pionowe znaki drogowe na słupkach z rur stalowych - 17 szt., 9) Roboty geodezyjne. W zamówieniu został pominięty odcinek w obrębie działki kolejowej zrealizowany w ramach modernizacji linii kolejowej E59. IV. INFORMACJE DODATKOWE Przedstawiony wyżej opis ma charakter informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ przedmiar robót oraz projekt budowlano-wykonawczy. Zamawiający sugeruje dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Roboty muszą być wykonane na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu budowlano-wykonawczego. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i protokołami. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń, obsługi geodezyjnej i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Wykonawca udzieli na wykonane roboty min. 36 miesięcy gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331244
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.oborniki-slaskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach