Przetargi.pl
Opracowanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Lubomierz oraz opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie

Gmina Lubomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 59-623 Lubomierz, Plac Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7833166 , fax. 075 7833167
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubomierz
    Plac Wolności 1
    59-623 Lubomierz, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7833166, fax. 075 7833167
    REGON: 23082165800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubomierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Lubomierz oraz opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Lubomierz oraz opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w gminie Lubomierz wraz z udziałem w czynnościach związanych ze zmianą studium i sporządzaniem planów w ramach następujących zadań: - Opracowanie projektu zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Lubomierz w następującym zakresie: 1) dla obrębu Maciejowiec, obrębu Pokrzywnik i części obrębu Pasiecznik . 2) w części tekstowej studium w zakresie lokalizacji elektrowni wiatrowych. - Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Pokrzywnik. - Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu Maciejowiec i części obrębu Pasiecznik. Przedmiot ustaleń planu oraz obszar objęty planem ujęty jest w uchwałach Rady Miejskiej Gminy Lubomierz: Uchwała nr XLIII/210/09 z dnia 25 marca 2009 roku Uchwała nr XLIII/211/09 z dnia 25 marca 2009 roku Uchwała nr XLIII/212/09 z dnia 25 marca 2009 roku Teren objęty pracami planistycznymi znajduje się w części w Parku Krajobrazowym Doliny Bobru, w części w jego otulinie. 2. Obszar i granice opracowania. Szczegółowe granice studium i planów określają załączniki graficzne do uchwał, przybliżone powierzchnie obszarów objętych planami wynoszą: zmiana studium - ok. 1142 ha mpzp dla obrębu Pokrzywnik - ok. 325 ha mpzp dla obrębu Maciejowiec i części obrębu Pasiecznik - ok. 817 ha
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1,2 ustawy Pzp. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności: a) wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno uchwalone studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania lub jego zmianę oraz opracowali miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego na terenach wiejskich o powierzchni co najmniej 100 ha. b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym, zgodnie z wymaganiami ustawy o planowaniu przestrzennym o doświadczeniu nie krótszym niż 3 lata, c) zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów innych dziedzin wymaganych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Formularz ofertowy - zał. Nr 1 do SIWZ 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 2 do SIWZ 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno uchwalone studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania lub jego zmianę oraz opracowali miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego na terenach wiejskich o powierzchni co najmniej 100 ha z podaniem ich wartości, oraz dat wykonania. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym - zał. Nr 3 do SIWZ. 7. Wskazanie osoby, posiadającej kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta planu. Główny projektant planu musi posiadać aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów oraz posiadać doświadczenie w wykonaniu (samodzielnie lub w zespole) co najmniej jednego uchwalonego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania lub jego zmianę oraz opracował jeden uchwalony miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego na terenach wiejskich o powierzchni co najmniej 100 ha - zał. Nr 4 do SIWZ 8. Wykaz (zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. Nr 5 do SIWZ) co najmniej trzyosobowego zespołu (z wyłączeniem głównego projektanta) który będzie wykonywać zadania w zakresie: a) opracowania ekofizjograficznego b) prognozy oddziaływania na środowisko c) prognozy skutków finansowych uchwalenia planu 9. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac i załączyć do oferty przetargowej - zał. Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin/bip_lubomierz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach