Przetargi.pl
Dostawa analizatora biochemicznego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze

Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Korczaka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7462570 , fax. 075 7462577
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
    ul. Korczaka 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7462570, fax. 075 7462577
    REGON: 23113920700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcrnzoz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa analizatora biochemicznego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa automatycznego analizatora biochemicznego dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze. 2. Oferowany analizator musi być fabrycznie nowy i wprowadzony do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 Nr 93 poz. 896 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest posiadać wymagane przepisami dokumenty potwierdzające wprowadzenie oferowanego urządzenia do obrotu. 3. Termin realizacji umowy wynosi do 14 dni kalendarzowych licząc od daty jej zawarcia. Realizacja umowy powinna nastąpić w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8.00-14.00. 4. Miejscem dostawy jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. w Kamiennej Górze z siedzibą przy ul. J. Korczaka 1, Pawilon I, Pracownia diagnostyki laboratoryjnej. 5. W ramach zamówienia wykonawca na swój koszt i ryzyko zobowiązany jest dostarczyć analizator, zainstalować go, dokonać prób i sprawdzeń oraz przeszkolić wyznaczonych pracowników Zamawiającego, a także przekazać niezbędną dokumentację techniczną i instrukcję obsługi w języku polskim. Po zainstalowaniu i uruchomieniu urządzenie musi być w pełni gotowe do pracy bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu. 6. Dostarczone urządzenie musi posiadać minimum 24-miesięczną gwarancję, licząc od daty jego zainstalowania w siedzibie Zamawiającego. W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne wykonywanie przeglądów serwisowych, o ile urządzenie wymaga takich przeglądów, a także tych czynności konserwacyjnych, które nie mogą być realizowane przez użytkownika (o ile takie występują). 7. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest bezpłatnie wykonywać wszelkie ewentualne naprawy urządzenia. Zgłoszenie usterki lub awarii urządzenia następować będzie telefonicznie. Czas reakcji serwisu Wykonawcy wynosić będzie 24 godziny licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia o awarii (usterce) urządzenia. Czas ten nie uwzględnia dni wolnych od pracy. 8. Naprawa powinna nastąpić w siedzibie Zamawiającego w miejscu zainstalowania urządzenia. Jeżeli wykonanie naprawy nie jest możliwe w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca na czas naprawy zobowiązany jest na swój koszt i ryzyko dostarczyć i zainstalować urządzenie zastępcze o nie gorszych parametrach technicznych. 9. Naprawa w siedzibie Zamawiającego powinna trwać nie dłużej niż 6 godzin od momentu przyjazdu serwisu. W przypadku naprawy poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zwrócić przedmiot umowy w terminie do 6 dni od dnia zgłoszenia awarii (usterki) przez Zamawiającego. Przekroczenie tego terminu jest możliwe tylko z udokumentowanych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Ustalenie nowego terminu wymaga w takim przypadku akceptacji Zamawiającego. 10. Okres gwarancji przedłuża się o czas naprawy przedmiotu umowy. 11. W przypadku, gdy wystąpi konieczność wykonania czwartej naprawy, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zainstalować nowe urządzenie o nie gorszych parametrach technicznych. Okres gwarancji w takim przypadku liczony będzie od początku, od terminu zainstalowania nowego urządzenia. Wymagane, minimalne parametry techniczne i cechy użytkowe analizatora: 1. W pełni automatyczny analizator biochemiczny, wolnostojący 2. Aparat fabrycznie nowy, rok produkcji 2009, wyklucza się aparat demonstracyjny 3. Praca w systemie odczynnikowo otwartym 4. System pracy w trybie pacjent po pacjencie 5. Próby pilne cito - możliwość dostosowania dowolnej ilości prób citowych w rotorze próbkowym 6. Analizator pracujący w zakresie pomiarowym dł. fali 340-670 nm 7. Wydajność: minimum 200 testów fotometrycznych na godzinę (bez ISE) 8. Analizator z możliwością modułu ISE; elektrody: Na, K, Cl, Ca, Li wymienne oddzielnie 9. Wykorzystywane metody pomiarowe: - potencjometria jonoselektywna - kinetyczna - punktu końcowego - turbidimetryczna 10. Możliwość wykonywania badań w: - surowicy - osoczu - moczu - hemolizacie krwi pełnej - płynie mózgowo-rdzeniowym 11. Możliwość wykonywania badań w zakresie: - substraty - enzymy - białka specyficzne - leki - środki uzależniające 12. Analizator wyposażony w detektory: - automatycznego monitorowania poziomu próbki - automatycznego monitorowania poziomu odczynnika 13. Kuwety pomiarowe jednorazowego użytku bez układu myjącego 14. Analizator wyposażony w system kontroli czystości kuwet 15. Zużycie wody dejonizowanej nie większe niż 4 litry na godzinę pracy urządzenia, bez stacji uzdatniania wody 16. Rotor próbkowy- minimum 40 pozycji 17. Możliwość wykonywania oznaczeń z próbek pediatrycznych (mikro) - mini pojemniki 18. Możliwość wykonywania oznaczeń z próbek pierwotnych, również zamknięty system pobierania krwi 19. Rotor odczynnikowy - minimum 40 pozycji 20. Chłodzenie rotora odczynnikowego zapewniające rzeczywistą stałą temperaturę odczynników 4-10oC niezależnie od temperatury otoczenia dla minimum 40 pozycji odczynnikowych 21. Chłodzenie na pokładzie analizatora kontroli kalibratorów oraz próbek w rzeczywistej temperaturze 4-10oC niezależnie od temperatury otoczenia 22. Możliwość tworzenia profili zlecanych badań 23. Możliwość stałego monitorowania stanu wykonania oznaczeń na ekranie monitora 24. Możliwość dostawienia odczynników w dowolnej pozycji na rotorze odczynnikowym analizatora 25. Możliwość stałego monitorowania poziomu odczynników na ekranie monitora 26. Automatyczne rozcieńczanie próbek badanych po przekroczeniu liniowości metody do co najmniej 1:120 27. Wbudowany system kontroli jakości badań: - wykresy Levey Jenningsa (pojedyncze i podwójne; Twin Plot) - reguły Westgarda 28. Automatyczna archiwizacja wyników - możliwość wykonywania zestawień statystycznych dziennych i miesięcznych oraz raportów kontroli jakości 29. Możliwość drukowania wyników badań wraz z normami oraz flagowanie wyników patologicznych 30. Możliwość współpracy z komputerem zewnętrznym oraz laboratoryjną siecią informatyczną - komunikacja dwukierunkowa 31. Oprogramowanie sterujące pracą analizatora w języku polskim - system operacyjny Windows XP 32. Zewnętrzny UPS, możliwość podtrzymania pracy urządzenia w przypadku awarii zasilania sieci elektrycznej - minimum 20 minut 33. Odczynniki konfekcjonowane w pojemnikach dedykowanych dla analizatora bez konieczności ich przelewania 34. Wszystkie odczynniki, kontrole i kalibratory tego samego producenta 35. Wszystkie odczynniki w stanie ciekłym 36. Czas reakcji serwisu - do 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii 37. Serwis regionalny - siedziba w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego 38. Świadectwo dopuszczenia do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. (Dz.U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm.) 39. Dokumentacja techniczna i instrukcja obsługi w języku polskim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384345001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej dwie dostawy analizatorów biochemicznych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uzna się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 oraz stosownie do sytuacji Wykonawcy : Dokument 2A lub Dokument 2B. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz zrealizowanych dostaw analizatorów biochemicznych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz powinien zawierać następujące dane: przedmiot zamówienia, daty realizacji i nazwy odbiorców. 4. Dokumenty potwierdzające, że dostawy określone w pkt 3 zostały wykonane należycie. 5. Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcrnzoz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach