Przetargi.pl
Administrowanie cmentarzem komunalnym w Pyrzycach

Gmina Pyrzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 74-200 Pyrzyce, Plac Ratuszowy 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 570 10 20 , fax. (091) 570 01 54
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyrzyce
    Plac Ratuszowy 1 1
    74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 570 10 20, fax. (091) 570 01 54
    REGON: 81116857110000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie cmentarzem komunalnym w Pyrzycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Administrowanie cmentarzem komunalnym w Pyrzycach o łącznej powierzchni 9,76 ha 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i wykonywanie obowiązków obciążających właściciela nieruchomości, wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. nr 236 poz.2008 z poźn. zm.). 2.Zamówienie będzie wykonywane we wszystkie dni robocze, niedziele i dni świąteczne w razie zaistnienia takiej konieczności. 3.Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w projekcie umowy załącznik nr 1. 4.Obowiązkiem wykonawcy jest taka organizacja usługi, która zapewni na bieżąco funkcjonowanie cmentarza komunalnego w godzinach określonych w Regulaminie użytkowania cmentarza komunalnego. 5.Opróżnianie pojemników na odpady i wywóz odpadów po ich opróżnieniu, będzie się odbywało stosownie do potrzeb, na podstawie umowy z przedsiębiorcą posiadającym stosowne zezwolenie Burmistrza Pyrzyc na odbiór odpadów komunalnych (z wyjątkiem sytuacji, gdy Wykonawca sam posiada takie zezwolenie).Wszelkie koszty załadunku, transportu i utylizacji odpadów na składowisku ponosi Wykonawca. 6.Wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zatrudnionych przy ręcznym utrzymaniu i obmiataniu w sprzęt do realizacji wyznaczonych zadań. 7.Zamawiający ma prawo wydawać Wykonawcy ustnie, telefonicznie lub pocztą elektroniczną polecenia dotyczące wykonania w trybie pilnym prac związanych z bieżącym utrzymaniem cmentarza. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał tereny objęte przetargiem i pozyskał dla siebie na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. Zakres zamówienia obejmuje administrowanie i utrzymanie czystości i porządku na cmentarzu, a w szczególności:1) zbieranie odpadów z alejek cmentarza, terenów zielonych oraz przyległych do ogrodzenia po stronie zewnętrznej w odległości ok. 2 m, usuwanie roślinności z ciągów komunikacyjnych na terenie cmentarza, obmiatanie;2) organizacja odbioru odpadów z terenu cmentarza, systematyczne wywożenie odpadów zgromadzonych na terenie cmentarza oraz składanych przez użytkowników grobów w wyznaczonych miejscach, na wysypisko komunalne o uregulowanym statusie prawnym oraz ustawienie w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym wystarczającej liczby pojemników na odpady (tj. eliminującej występowanie problemu przepełnionych pojemników na odpady);3) wywóz nieczystości ciekłych z szamba;4) zimowe utrzymanie cmentarza, w tym: odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, likwidowanie śliskości na ciągach komunikacyjnych w sposób nie powodujący zakłóceń w ruchu pieszych oraz umożliwiający swobodny dostęp do miejsc pochówku;5)  zapewnienie sprawności ujęć wody, pomp, utrzymanie ogrodzenia w należytym stanie technicznym (m.in. naprawa drobnych uszkodzeń, uzupełnianie ubytków itp.),a także utrzymywanie sprawności kłódek, zamków i klamek. Utrzymanie tabliczek z oznaczeniem kwater i tablic informacyjnych; 6)  gospodarowanie zielenią (trawniki, krzewy, żywopłoty), obejmujące w szczególności koszenie trawy, usuwanie oraz cięcia korekcyjne drzew stwarzających zagrożenie dla mienia i osób przebywających na cmentarzu, przycinanie krzewów i żywopłotów, usuwanie posuszu, wiatrołomów, odrostów korzeniowych oraz zabezpieczenie powierzonego mienia przed kradzieżą, aktami wandalizmu i dewastacją, nadzorowanie czynności prowadzonych na terenie cmentarza przez inne podmioty gospodarcze, bieżące zgłaszanie szkód odpowiednim organom; 7)  otwieranie i zamykanie bram i bramek cmentarza zgodnie z Regulaminem korzystania z cmentarza komunalnego w Pyrzycach; 8) uostępnianie toalety dla odwiedzających cmentarz komunalny w Pyrzycach w godzinach: w dni robocze, dni wolne od pracy oraz w niedziele i święta od 8.00 do17.00; 9)  bieżący nadzór oraz informowanie o przestrzeganiu przez użytkowników Regulaminu korzystania z cmentarza komunalnego w Pyrzycach; 10) przygotowywanie, ustalanie i wyznaczanie kwater i alejek oraz kontrola nad prawidłowością wykopania grobu, kontrola i prowadzenie dokumentacji związanej z ekshumacją;11) nadzór nad obiektem i mieniem Domu Pogrzebowego, sporządzanie protokołu z przeglądu rocznego i wykonywanie napraw bieżących wynikających z protokołów nadzoru budowlanego, zakup środków dezynfekcyjnych;12) prowadzenie ksiąg cmentarnych i archiwalnych oraz prowadzenie korespondencji z osobami, które nie opłacają miejsc lub zajmują je niezgodnie z bowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;13) wykonawca ponosi koszty związane z poborem wody i energii elektrycznej z terenu cmentarza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych w pkt.6 ust.6 ppkt. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14 SIWZ, które muszą potwierdzić m.in. spełnienie następujących minimalnych warunków: 1) Wykonawca musi dysponować odpowiednimi uprawnieniami i praktyką zawodową w zakresie zamówienia oraz posiadać aktualny wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub KRS, 2) Wykonawca musi dysponować sprzętem i środkami technicznymi do realizacji zadania, 3)Wykonawca musi posiadać licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami, o której mowa w art. 184 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 roku lub umowę z osobą, która posiada stosowne uprawnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty (prosimy o zachowanie następującej kolejności ułożenia dokumentów w ofercie) : 1)spis treści, 2)formularz oferty wg załącznika nr 4, 3)ofertę sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 1, 4)umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie wraz z pisemnym ustanowieniem pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli występują, w przypadku planowanych podwykonawców należy dołączyć umowę (np. przedwstępną), 5)aktualny odpis z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego i ZUS o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenia społecznie i zdrowotne albo zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem okresu składania ofert, 7)oświadczenie wg załącznika nr 2, 8)oświadczenie wg załącznika nr 5, 9)oświadczenie wg załącznika nr 6, 10)oświadczenie wg załącznika nr 7, 11)charakterystykę firmy wg załącznika nr 3, 12)wykaz wg załącznika nr 3a, w którym należy podać wykonane podobne prace w zakresie zarządzania nieruchomościami w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywane podobne prace stanowiące przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dołączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 13)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 14)licencje zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami lub umowę zawartą z osobą, która posiada stosowne uprawnienia, 15)potwierdzenie wpłacenia wadium, 16)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pyrzyce.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach