Gmina Dobrzany ogłasza przetarg
- Adres: 73-130 Dobrzany, Ul. Staszica 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 562 02 01 , fax. 91 561 02 04
- Data zamieszczenia: 2015-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzany
Ul. Staszica 1 1
73-130 Dobrzany, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 562 02 01, fax. 91 561 02 04
REGON: 81168567400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobrzany.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa i utrzymanie cmentarzy komunalnych w Dobrzanach i Lutkowie w Gminie Dobrzany w latach 2016-2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Obsługę i utrzymanie cmentarzy komunalnych w Gminie Dobrzany w latach 2016-2019, w tym: 1) cmentarz w Dobrzanach przy ul. Cmentarnej o powierzchni 1,75 ha, 2) cmentarz w Dobrzanach przy ul. Dworcowej o powierzchni 0,75 ha, 3) cmentarz w Lutkowie o powierzchni 0,82 ha w latach 2016 - 2019. 2. Prowadzenie racjonalnej gospodarki kwaterami grzebalnymi zgodnie z planem zagospodarowania cmentarzy oraz obowiązującymi przepisami. 3. Informowanie petentów o miejscu i wysokości opłat za wykup kwater na cmentarzach, zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Dobrzan nr 86/2013 z dnia 28.10.2013r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za korzystanie z cmentarzy i urządzeń cmentarnych. 4. Ustalanie terminów i warunków pogrzebów. 5. Otwieranie i zamykanie bram cmentarzy w Dobrzanach zgodnie z ustaleniami regulaminu cmentarza. 6. Prowadzenie dokumentacji cmentarnej, w formie pisemnej, a w szczególności: 1) ksiąg wieczystych osób pochowanych na cmentarzach, 2) alfabetycznego spisu osób pochowanych na cmentarzach, 3) księgi grobów cmentarzy, 4) rejestru kart zgonów, 5) rejestru miejsc rezerwowych, 6) aktualizacji planu zagospodarowania i wykorzystania miejsc na cmentarzach, 7) ksiąg obiektów budowlanych, wykonywanie niezbędnych przeglądów i pomiarów. 7. Przedstawienie do dnia 15 stycznia każdego roku oraz na każde żądanie Zamawiającego sprawozdań o stopniu wykorzystania miejsc grzebalnych. 8. Egzekwowanie od Wykonawców usług pogrzebowych utrzymania porządku oraz usuwania nadmiaru ziemi w przypadku wykonywania grobu murowanego. 9. Pełnienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarzy i jego obiektach przez podmioty gospodarcze świadczące usługi pogrzebowe - pouczenie ich o wymogach prawidłowego wykonania grobu i przywrócenia porządku po czynnościach pogrzebowych oraz dokonanie sprawdzenia i odbioru wykonanych robót przed i po pochowaniu zwłok (pogrzebie). 10. Bieżące utrzymywanie czystości cmentarzy a w szczególności domu przedpogrzebowego na cmentarzu w Dobrzanach oraz alejek utwardzonych - w tym również placu znajdującego się po prawej stronie głównego wejścia od ul. Cmentarnej. 11. Systematyczne wykaszanie traw na terenie cmentarzy. 12. Utrzymanie czystości, w tym odchwaszczanie i przycinanie krzewów na terenach bezpośrednio przylegających do ogrodzenia - przed ogrodzeniem wszystkich cmentarzy i poza ogrodzeniem w odległości 2m od granicy cmentarzy w Lutkowie i cmentarza przy ul. Dworcowej. 13. Utrzymywanie czystości i wykaszanie pasa zieleni izolacyjnej - przed ogrodzeniem wszystkich cmentarzy i poza ogrodzeniem w odległości 2m od granicy cmentarzy w Lutkowie i cmentarza przy ul. Dworcowej. 14. Pielęgnacja mogił zaniedbanych i przeznaczonych do likwidacji. 15. Odchwaszczanie na bieżąco nieutwardzonych alejek i terenów wokół drzew i nasadzeń, w tym również placu znajdującego się po prawej stronie głównego wejścia od ul. Cmentarnej. 16. Wykonywanie prac korekcyjno - pielęgnacyjnych drzew (w tym m.in. przycinanie przyrostów oraz usuwanie zagrażających gałęzi) i żywopłotów na terenie cmentarzy a także w ich obrębie poza granicami działek - w odległości 2m od granicy cmentarzy w Lutkowie i cmentarza przy ul. Dworcowej. 17. Wykonywanie systematycznych konserwacji i drobnych napraw obiektów, urządzeń, instalacji, ogrodzenia i nawierzchni alejek wraz z jednokrotnym malowaniem pomieszczeń wewnątrz domu przedpogrzebowego, w terminie ustalonym z Zamawiającym. 18. Uusuwanie aktów wandalizmu, w tym m.in. napisów itp. 19. Usuwanie opadłych liści oraz odśnieżanie, usuwanie lodu i posypywanie piaskiem chodników i dojazdu do cmentarzy oraz głównych utwardzonych alejek na cmentarzu, parkingów i dojścia do domu przedpogrzebowego w Dobrzanach. 20. Ponoszenie kosztów zużytej energii elektrycznej oraz wody na cmentarzach - w roku ubiegłym zużyto około - 130 m3 wody i ok. 520 kW energii elektrycznej. 21. Obsługa domu przedpogrzebowego w Dobrzanach. 22. Wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami przeglądów technicznych obiektów budowlanych i instalacji, prowadzenie książki obiektu oraz wykonywanie pomiarów instalacji elektrycznej. 23. Usuwanie drobnych zastoisk wody opadowej (kałuże). 24. Obsługa klientów z należytą starannością. 25. Niezależnie od obowiązków wymienionych w pkt 1-27 do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) zapewnienie prawidłowej obsługi cmentarzy komunalnych, 2) przekazywanie do dnia 10 stycznia każdego roku Zamawiającemu kopii ksiąg cmentarnych, 3) sporządzonych na elektronicznych nośnikach informacji, zestawienia miejsc pochówku za które w roku poprzednim winny być uiszczone opłaty za korzystanie z cmentarza komunalnego na okres pierwszych i kolejnych 20 lat oraz zestawienia kosztów utrzymania cmentarzy w roku poprzednim wraz podaniem ilości wywiezionych śmieci, zużytej wody i energii elektrycznej, 4) zapewnienie stałego funkcjonowania cmentarzy i obsługę klientów w dni powszednie w godzinach wskazanych w formularzu ofertowym, a w niedzielę i dni wolne od pracy w godzinach uzgodnionych z osobami dokonującymi pochowania zwłok. Informacja o godzinach funkcjonowania administracji powinna być wywieszona na bramach cmentarzy oraz tablicy domu przedpogrzebowego, 5) niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania napraw i remontów przekraczających bieżące utrzymanie. 26. Wszystkie czynności związane z chowaniem zmarłych, ekshumacją zwłok i szczątków, zagospodarowaniem starych grobów, utrzymaniem terenów cmentarzy, domów przedpogrzebowych prowadzeniem ksiąg cmentarnych powinny być wykonywane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz.U. 2011 nr 118 poz. 687 ze zm.) i jej przepisami wykonawczymi. 27. Wszystkie czynności związane z zarządzaniem nieruchomościami powinny być wykonywane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. 2013 poz. 1409 ze zm.) i Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. 2015 poz. 1774 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do powyższych ustaw z uwzględnieniem postanowień umowy. 28. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do złożenia oferty. 29. Deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi powstałymi na cmentarzach składa Zamawiający zgodnie z obowiązującymi przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 1399) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas pracy biura cmentarza w dni powszednie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrzany.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- OBSŁUGA I UTRZYMANIE CMENTARZY KOMUNALNYCH W DOBRZANACH I LUTKOWIE W GMINIE DOBRZANY W LATACH 2016-2019. II postępowanie
Dodano: 2015-12-07 - Administrowanie i utrzymanie cmentarzy gminnych w Węgorzynie, Cieszynie, Sielsku, Runowie i Mieszewie
Dodano: 2015-11-09 - Administrowanie i utrzymanie cmentarza komunalnego w Karlinie
Dodano: 2015-01-26 - Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Łobzie
Dodano: 2014-10-09 - ZARZĄDZANIE I UTRZYMANIE CMENTARZA KOMUNALNEGO W NOWOGARDZIE
Dodano: 2014-05-27 - BIEŻĄCA KONSERWACJA ALEJEK O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ NA TERENIE CMENTARZA CENTRALNEGO W SZCZECINIE
Dodano: 2013-09-17 - UTRZYMANIE CMENTARZA KOMUNALNEGO W NOWOGARDZIE
Dodano: 2013-05-27 - Administrowanie cmentarzami komunalnymi położonymi na terenie Gminy Borne Sulinowo w 2013r.
Dodano: 2012-12-13 - Usługi w zakresie zarządzania, utrzymania i eksploatacji cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Stargard Szczeciński.
Dodano: 2012-12-06 - Obsługa i utrzymanie cmentarza komunalnego w Dobrzanach przy ul. Cmentarnej, ul.Dworcowej oraz cmentarza komunalnego w miejscowości Lutkowo, gmina Dobrzany w latach 2013 - 2015
Dodano: 2012-12-03