Przetargi.pl
Administrowanie cmentarzami komunalnymi położonymi na terenie Gminy Borne Sulinowo w 2013r.

Gmina Borne Sulinowo ogłasza przetarg

  • Adres: 78-449 Borne Sulinowo, Al. Niepodległości 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3734125 , fax. 094 3734133
  • Data zamieszczenia: 2012-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borne Sulinowo
    Al. Niepodległości 6 6
    78-449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3734125, fax. 094 3734133
    REGON: 33092062400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bornesulinowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie cmentarzami komunalnymi położonymi na terenie Gminy Borne Sulinowo w 2013r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na administrowaniu cmentarzami komunalnymi położonymi w miejscowościach: Łubowo, Krągi, Piława, Borne Sulinowo, Łączno, Kiełpino, Juchowo. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia, na czas obowiązywania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, umowy na dostarczanie energii elektrycznej do kaplicy w m. Łubowo, umowy na serwis 2 szt. kabin sanitarnych ustawionych na cmentarzu w m. Łubowo oraz umów na dostawę wody na cmentarzach w m. Borne Sulinowo, Łubowo, Krągi, Piława i Kiełpino. Koszty dostawy energii elektrycznej (zużycie energii elektrycznej w roku wynosi ~300kWh) oraz należność za zużytą wodę (~108m3 rocznie) ponosi Wykonawca. Zakres prac obejmuje: Zarządzanie cmentarzem: a) prowadzenie ksiąg cmentarnych poprzez systematyczne dokonywanie wpisów podstawowych i uzupełniających zgodnie z obowiązującymi przepisami; b) prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi oraz zarządzanie obiektami zlokalizowanymi na terenie cmentarza, udzielanie informacji dotyczących lokalizacji grobów i miejsc rezerwowych na podstawie zapisów w księgach cmentarnych; c) prowadzenie bieżącej ewidencji pochówków (średnio w roku 42 pochówki) i miejsc rezerwowych; d) nadzorowanie prac firm usługowych (firmy pogrzebowe, zakłady kamieniarskie) w zakresie przestrzegania przez te firmy parametrów przewidzianych w przepisach szczegółowych dotyczących wymiarów grobów, nagrobków, pomników oraz odstępów między nimi; e) prowadzenie ewidencji pobranych opłat zgodnie z Uchwałą Nr IX/100/2007 Rady Miejskiej w Bornem Sulinowie z dnia 25 czerwca 2007 r. zmieniającą uchwałę w sprawie ustalenia stawek opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych, sporządzanie kwartalnych raportów z wpłat z tytułu ww. opłat oraz przekazanie ich na konto Urzędu Miejskiego w Bornem Sulinowie. Utrzymanie w czystości i porządku terenu cmentarza: a) teren cmentarza, parking przynależny do cmentarza, ścieżki i drogi dojazdowe: wyrównywanie nawierzchni dla ułatwienia spływu wód opadowych, likwidowanie zastoisk wody; b) inne drobne prace porządkowe dotyczące eksploatacji cmentarza, np. grabienie liści, zbieranie śmieci, odśnieżanie ścieżek i alejek w zależności od zaistniałych potrzeb np. planowany pochówek; c) wyposażenie terenu cmentarzy w pojemniki na odpady komunalne oraz nie dopuszczanie do ich przepełnienia. Pojemniki powinny być zaopatrzone w informację o zbieranych odpadach i obowiązku selektywnej ich zbiórki oraz powinny posiadać otwory wrzutowe o odpowiednich rozmiarach do rodzaju odpadów. W okresie od 15 października do 15 listopada każdego roku Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia dodatkowych pojemników na odpady w ilości niedopuszczającej do ich przepełnienia. Pojemniki powinny być bieżąco opróżniane i utrzymane w należytym stanie sanitarnym i technicznym. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy z wykonawcą usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych. Łączna ilość powstających odpadów w ciągu roku na cmentarzach komunalnych wynosi około 95 ton; d) ponoszenie kosztów wywozu odpadów i innych opłat związanych z funkcjonowaniem cmentarza; e) wynajem kabin sanitarnych wraz z niezbędnym serwisem (6szt. łącznie) na okres od 28 października do 4 listopada 2013r. Utrzymanie zieleni w szczególności: a) koszenie lub inne zabiegi agrotechniczne na nie eksploatowanej części cmentarza, parkingach, pasach dróg dojazdowych 4 razy w roku - areał wg zestawienia, wywóz skoszonej trawy; lp. lokalizacja cmentarza powierzchnia do koszenia teren cmetarza [ar] powierzchnia do koszenia parking [ar] powierzchnia do koszenia pas przycmentarny [ar] powierzchnia do koszenia droga dojazdowa [ar] razem 1. Łubowo 50 50 2. Kiełpino 36 10,2 46,2 3. Krągi 13 8,3 1 22,3 4. Piława 10 5 3 18 5. Łączno 12 3 15 6. Juchowo 20 12 32 7. Borne Sulinowo 67 5 72 256 b) pielęgnacja drzew i krzewów tj. przycinanie gałęzi suchych, nadłamanych, usunięcie wiatrołomów, wycinka drzew po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Utrzymanie obiektów budowlanych i uzbrojenia w szczególności: a) konserwacja i drobne naprawy ogrodzenia. W zakres napraw wchodzi uzupełnienie siatki, wymiana uszkodzonych klamek i zawiasów, prostowanie uszkodzonych fragmentów ogrodzenia, napinanie siatki ogrodzeniowej, spawanie urwanych elementów; b) utrzymanie w dobrym stanie technicznym pomieszczeń kaplicy cmentarnej, punktów czerpania wody itp. w szczególności poprzez: ponoszenie drobnych nakładów związanych ze zwykłym używaniem obiektu (np. malowanie ścian w pomieszczeniach, malowanie siatki) oraz zabezpieczenie instalacji wodnej w okresie zimowym przed zamarznięciem; c) korzystanie z obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem; d) zapewnienie możliwości korzystania z punktów czerpalnych wody; e) Wykonawca na własny koszt umieści na cmentarzu tablicę informacyjną, na której umieści między innymi informacje o nazwie i adresie firmy zarządzającej cmentarzem, dane kontaktowe, adres i godziny otwarcia Biura Administratora Cmentarza (styl i wielkość tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym); f) ubezpieczenie cmentarzy od szkód wyrządzonych osobom trzecim i mieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bornesulinowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach