Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg będących w zarządzie Burmistrza Drawska Pomorskiego

Gmina Drawsko Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Gen. W. Sikorskiego 41
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 36334-85 do 7 , fax. 094 363-31-13
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drawsko Pomorskie
    ul. Gen. W. Sikorskiego 41 41
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 36334-85 do 7, fax. 094 363-31-13
    REGON: 00052384400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg będących w zarządzie Burmistrza Drawska Pomorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usług w ramach zimowego utrzymania dróg, które swoim zakresem obejmują: likwidację śliskości, odśnieżanie, przygotowywanie mieszanki piaskowo-solnej i załadunek materiałów do likwidacji śliskości oraz wynajęcie koparko-ładowarki z operatorem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 SIWZ pn.: Opis Przedmiotu Zamówienia. Termin wykonania umowy ustala się: do dnia 15 kwietnia 2010 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: na zadanie nr 1 - 1500,00 zł na zadanie nr 2 - 1500,00 zł na zadanie nr 3 - 1500,00 zł na zadanie nr 4 - wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy , tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) Wykonawca winien posiadać lub mieć zapewniony dostęp (załączyć potwierdzony dokument stwierdzający dzierżawę, wynajem, dowód rejestracyjny, itp) do sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia wg następującego wykazu: - dla zadania nr 1, 2 i 3 wymagane minimum sprzętowe to: Piaskarka typ P-1, nośnik o ładowności min. 6 Mg - 1 szt. pług średni - lemiesz jednostronny zakończony w dolnej części nakładką z gumy lub tworzywa sztucznego, nośnik o ładowności 4-8 Mg (napęd na 2 lub więcej osi), - 1 szt. pług ciężki - lemiesz dwustronny lub normalny stalowy, - nośnik o ładowności powyżej 8 Mg -1 szt. Ładowarka - powinna umożliwić przygotowanie i załadunek materiałów do likwidacji śliskości na piaskarki 1 szt. - dla zadania nr 4 - koparko ładowarka z napędem 4x4. Jeśli oferent rozszerzy swoją ofertę poza ww. minimum, co jest zalecane, to w ofercie wymieni ten sprzęt oraz dołączy uzasadnienie propozycji. UWAGA: Jeśli wykonawca przystąpi do przetargu z zamiarem realizacji więcej niż jednego zadania, obowiązany jest wykazać, iż ma odpowiednie zabezpieczenie sprzętowe tzn. dla każdego zadania odpowiednie ww. minimum sprzętowe. Sprzęt przeznaczony do wykonywania niniejszej umowy nie może być równolegle wskazany przez Wykonawcę do wykonywania innych umów w zakresie zimowego utrzymania dróg. b) Wykonawca winien zabezpieczyć we własnym zakresie piasek lub mieszankę piaskowo-solną do zimowego utrzymania Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i dostarczy na miejsce składowania niezwłocznie po ustaleniu tego miejsca, a później w miarę potrzeby materiał będzie uzupełniał. c) doświadczenie zawodowe - wykonawca przynajmniej jeden sezon zimowy wykonywał prace w zakresie zimowego utrzymania dróg. d) Wykonawca dysponuje osobą/osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - 4 Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu ofert, ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) Wykaz wykonanych zadań z zakresu zimowego utrzymania dróg w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie. 2) wykaz jednostek sprzętowych przeznaczonych do wykonania zamówienia. W przypadku zaoferowania jednostek sprzętowych nie będących własnością Wykonawcy, wykaz ten należy uzupełnić o odpowiednie dokumenty potwierdzające możliwość ich wykorzystania (np. umowy najmu, umowy dzierżawy, przyrzeczenia zawarcia tych umów, itp.); 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę , a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drawsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach