Przetargi.pl
Adaptacja sali wielofunkcyjnej z przeznaczeniem na działalność kulturalno-oświatową

Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Prochowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-230 Prochowice, Rynek 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 85 84 687 , fax. 0-76 85 84 687
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Prochowicach
    Rynek 5 5
    59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 85 84 687, fax. 0-76 85 84 687
    REGON: 02043556700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja sali wielofunkcyjnej z przeznaczeniem na działalność kulturalno-oświatową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w zakresie adaptacji sali wielofunkcyjnej z przeznaczeniem na działalność kulturalno-oświatową, znajdującej się na I piętrze budynku Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Prochowicach . Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp i złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i złożą dokumenty to potwierdzające, 3. wykonali co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem roboty budowlane, wodociągowo-kanalizacyjne, sanitarne i elektryczne, odpowiadające zakresowi przedmiotu zamówienia, o wartości brutto co najmniej 100 tys . zł każda, 4. dysponują osobami które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i są wpisane do właściwej izby samorządu zawodowego, w następujących branżach: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia budowlane, 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. : dysponują własnymi środkami finansowymi lub środkami pochodzącymi z innych źródeł w wys. co najmniej 80 tys. zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia, na postawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów, oświadczeń i wymaganych załączników.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek określony w pkt 1.1 do 1.2 określony w rozdziale V, jest zobowiązany przedłożyć : 1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp w z art. 22 ust. 1 - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3, 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w Rozdziale V pkt 1.3 i pkt 1.4 , jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą : 2.1 wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych, obejmujących swym zakresem roboty budowlane, wodociągowo-kanalizacyjne, sanitarne i elektryczne, o wartości brutto co najmniej 100 tys. zł każda, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia nin. postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 , 2.2 dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez osoby wskazane w Formularzu oferty - stanowiącym załącznik Nr 2, wraz z zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w Rozdziale V w pkt 1.5, jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, na kwotę nie mniejszą niż 80 tys. zł. Dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prochowice.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach