Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń zlokalizowanych w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu; znak postępowania: WM/SZP/PN/21/2016/S

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3235700 , fax. 71 3235750
  • Data zamieszczenia: 2016-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja 53-55 53-55
    50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3235700, fax. 71 3235750
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń zlokalizowanych w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu; znak postępowania: WM/SZP/PN/21/2016/S
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej pomieszczeń zlokalizowanych na parterze w Centrum Biznesu Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu, zwanego dalej Obiektem, w zakresie opisanym dokumentacją projektową. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót z branży: 1) ogólnobudowlanej, w tym w szczególności wykonanie: a) robót rozbiórkowych w istniejących ścianach konstrukcyjnych budynku dla wykonania otworów okiennych i drzwiowych, b) robót elewacyjnych tj. docieplenie z wykończeniem, obróbki otworów okiennych, c) sufitów podwieszanych rastrowych i z płyt GK wraz z konstrukcją rusztów, d) stolarki otworowej wewnętrznej i zewnętrznej, e) wykończenia ścian poprzez wykonanie okładzin z płytek ceramicznych wraz z izolacją w pomieszczeniach sanitarnych, f) posadzek z płytek ceramicznych wraz z cokolikami, g) konstrukcji wsporczej pod urządzenia wentylacyjne, 2) sanitarnej, w tym w szczególności wykonanie: a) instalacji kanalizacyjnej z montażem urządzeń, b) instalacji wodociągowej z montażem urządzeń, c) instalacji centralnego ogrzewania, d) przebudowy instalacji wentylacyjnej dla potrzeb adaptowanej powierzchni wraz z robotami demontażowymi, e) przebudowy instalacji SUG, 3) elektrycznej, w tym w szczególności wykonanie: a) rozdzielnic odbiorczych, b) instalacji odbiorczych z wyłączeniem montażu opraw oświetleniowych, c) połączeń wyrównawczych, d) instalacji przyzywowej NPS, e) instalacji teletechnicznych, f) przebudowy SAP i DSO. 4. Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45000000-7 Roboty budowlane, 45111100-9 Roboty w zakresie burzenia, 45431000-7 Kładzenie płytek, 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian, 45442100-8 Roboty malarskie, 45421131-1 Instalowanie drzwi, 45421153-1 Instalowanie zabudowanych mebli, 45332400-7 Roboty instalacyjne, 45330000-6 Instalacje wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, 45331000-7 Instalacje centralnego ogrzewania, 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych, 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych, 45314320-0 Instalowanie okablowania strukturalnego. 5. Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w budynku usługowym, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty w sposób jak najmniej uciążliwy dla przebywających w Obiekcie osób. 6. Prace szczególnie uciążliwe wykonywane przez Wykonawcę, powodujące m.in. wibracje, zwiększony poziom hałasu i wydzielanie nieprzyjemnych, ostrych zapachów, powinny być realizowane w miarę możliwości poza określonymi godzinami pracy najemców lokali w Obiekcie. 7. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać Regulaminu Centrum Biznesu Grafit, który stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. 8. Szczegółowy zakres zamówienia i obowiązki stron określają: 1) Dokumentacja projektowa (załącznik nr 7 do SIWZ). Zakres prac stanowi I etap zamierzenia budowlanego opisanego projektem budowlanym i decyzją nr 969/2016 z dnia 03.03.2016 r. pozwolenie na budowę. Szczegółowy zakres prac do wykonania w ramach bieżącego zamówienia określa projekt wykonawczy. 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ) opisująca całe zamierzenie budowlane. 3) Przedmiary robót (przedmiar robót jest jedynie elementem pomocniczym do wyceny - jednak każda zmiana wymaga zapytania na etapie przygotowania oferty w terminie pozwalającym na zadawanie pytań określonym w SIWZ) (załącznik nr 5 do SIWZ). 4) Projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 5) Decyzja nr 969/2016 z dnia 03.03.2016 r. pozwolenie na budowę (załącznik nr 8 do SIWZ). 9. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 290), zwanej dalej Prawem budowlanym, i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 Prawa budowlanego. 10. Nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w SIWZ, a odnoszące się do urządzeń i materiałów, które mają być dostarczone lub wykorzystane przez Wykonawcę, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard; mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp należy do Wykonawcy. 11. Zamawiający informuje, że w związku z tym, iż przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń w Obiekcie, Wykonawca przy wykonaniu przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do użycia takich materiałów i urządzeń, które będą kompatybilne z urządzeniami zainstalowanymi w Obiekcie, a także z istniejącymi instalacjami i ich zasilaniem, tj. zapewnią prawidłowe funkcjonowanie urządzeń i instalacji istniejących w Obiekcie, oraz do respektowania zaleceń inspektorów nadzoru dotyczących wykonywania prac zgodnie z warunkami gwarancji i rękojmi udzielonej właścicielowi Obiektu - spółce Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. przez wykonawców Obiektu, określonych w Wykazie uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz zgodnie z warunkami serwisu i konserwacji urządzeń znajdujących się w Obiekcie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy i 00/100 złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Pekao SA nr 29 1240 1994 1111 0010 4797 6648 - podając /w tytule/ na dowodzie wpłaty znak postępowania WM/SZP/PN/21/2016/S. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 6. Wykonawca do oferty załącza potwierdzenie polecenia przelewu. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, jego dowód wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. by nie był związany na stałe z ofertą. Zaleca się, aby jego kopię opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem Wykonawca dołączył do oferty. 8. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę gwarancji w przypadkach określonych ustawą Pzp, tj. gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu, a także zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach